بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانسر
بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانسر
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر

بهترین دکتر چشم پزشک در تهرانسر

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر چشم پزشک تهرانسر و معرفی بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

یک چشم‌پزشک خوب دارای خصوصیات و ویژگی‌های زیر می باشد:

معمولا مراجعه‌کنندگان و بیماران هنگام برخورد با هر پزشکی یک سری معیار هایی را در ذهن خود دارند که آن متخصص را خوب بنامند.

ویژگی بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر چیست؟

با دقت به حرف های بیمار یا همان مراجعه‌کننده گوش می‌کند:

یک چشم‌پزشک خوب فردی است که با دقت به حرف‌هایتان گوش می‌کند، برای شما وقت می‌گذارد و با بررسی تمام علائم و مسائل به حل کردن و درمان مشکل شما رسیدگی می‌کند. اگر شما به پزشکی برخوردید که صبر و حوصله‌ی کافی را برایتان به خرج نداد و به‌سرعت برای نوشتن نسخه دست‌به‌قلم شد پیش نهاد ما به شما این است که چشم‌پزشک خود را عوض کنید. ممکن است که فرد چشم‌پزشک سرش بسیار شلوغ باشد و مشغله‌های خاص خود را داشته باشد اما یک پزشک باید برای بیمار خود وقت بگذارد و دلسوزانه و صمیمانه به درمان و همدلی با او بپردازد.

پاسخ دادن به‌ تمامی سؤالات بیماران:

یکی دیگر از ویژگی‌های یک پزشک خوب با صبر و حوصله پاسخ دادن به‌تمامی سؤالات بیماران است چراکه هر مراجعه‌کننده یا فرد بیمار حق دارد تا به اطلاعات لازم و کافی دست یابد و ابهامات خود را برطرف کند از همین جهت است که یک پزشک خوب فردی است که در همه صورت چه حضوری و چه به‌صورت آنلاین یا تلفنی پاسخ گوی بیماران خود است.

عدم بی‌تفاوتی نسبت به بیماران:

یک پزشک خوب فردی است که از شما غافل نشود و سعی کند مشکلات شمارا با جدیت بررسی کرده و آن‌ها را به‌صورت رایانه‌ای یا مکتوب ثبت کند و با بررسی تمامی جوانب به رفع مشکل شما بپردازد و سعی بر تسریع روند بهبودی شما داشته باشد. اگر مشاهده کردید که پزشک شما به این مسائل توجه زیادی نشان نمی‌دهد و برای شما ارزش زیادی قائل نیست بهتر است در انتخاب چشم‌پزشک خود تجدیدنظر کنید.

نحوه‌ی برخورد با بیمار:

یک چشم‌پزشک خوب فردی است که با توجه به مراجعه‌کننده سعی بر تغییر رفتار دارد تا هم با او همدلی کرده باشد هم فرد را به ادامه‌ی درمان بیماری‌اش ترغیب کند به‌عنوان‌مثال با یک کودک سعی می‌کند با بازی کردن با او یا مهربان‌تر بودن و با یک پیر و سالخورده با صبر و حوصله‌ی بیشتری رفتار کند تا دلخوری برای فرد مقابل پیش نیاید و درمان خود را کامل کند.

حسن خلق:

اخلاق خوب برای یک پزشک بسیار حائز اهمیت است چراکه هیچ بیماری دوست ندارد در برابر اظهار بیماری‌اش و درد و دل با یک پزشک با یک چهره‌ی عبوس و بداخلاق مواجه شود.

سطح بالای علمی:

مسلماً هرچه یک پزشک دانش و مهارت بالاتری را داشته باشد بهتر می‌تواند بیماری و مشکلات چشمی را تشخیص دهد و به درمان آن بپردازد. یک چشم‌پزشک باید مدام دانش و اطلاعات خود را به‌روزرسانی کندو از روش‌های نوین درمانی بهره ببرد.

احترام و تکریم به بیماران:

یکی از حقوق مسلم تمامی افراد حفظ کرامت انسانی و احترام آن‌هاست.

رعایت انضباط کاری و وقت‌شناسی:

یک پزشک خوب باوجدان کاری سعی بر اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان خود ندارد.

دقت در کار و تشخیص صحیح بیماری:

بیمار یک موش آزمایشگاهی برای امتحان کردن اثرات دارو نیست و یک پزشک کار بلد باید بتواند به‌خوبی بیماری مراجعه‌کننده را تشخیص داده و داروی مناسب را برای او تجویز کند.

رازداری وامانت‌داری:

از اصول مهم کاری برای یک پزشک امانت‌دار بودن و حفظ رازهای بیماران خود است.

آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟

یک پزشک حاذق و ماهر خواه‌ناخواه به‌زودی معروف خواهد شد و شهرت بالایی را پیدا خواهد کرد. خوب بودن یک پزشک را می‌توان از نظرات و رضایت بیماران او و تعداد بالای مراجعه‌کنندگانش فهمید. بزرگ‌ترین افتخار برای یک پزشک سابقه‌ی درخشان و رضایت بیماران از کیفیت کار اوست.

یکی از زیباترین و حساس‌ترین اعضای بدن چشم‌ها هستند که در آن‌ها می‌توان عظمت خالق هستی را مشاهده کرد.

چشم:

در چشم‌ها شش عضله وجود دارد که باعث حرکت چشم‌ها می‌شود. این عضلات با توجه به نقشی که دارند نام‌گذاری می‌شوند.

عضله‌ی مستقیم فوقانی که چشم را به سمت بالا حرکت می‌دهد و مایل تحتانی که چشم‌ها را به‌طرف بالا و داخل حرکت می‌دهد؛ و…

نکته‌ی موردتوجه در مورد عضلات چشمی این است که حرکت این عضلات به‌صورت هم‌زمان انجام می‌شود. چشم از عضلات و لایه‌های متفاوت و متعددی ایجادشده است که هرکدام وظیفه‌ی مهمی را بر عهده دارد. چشم‌ها می‌توانند احساسات را مانند شادی، هیجان، ترس و وحشت و. را به‌خوبی نمایش دهند. مواظبت از چشم‌ها بسیار مهم است چراکه اعضای بسیار حساسی‌اند به‌عنوان‌مثال به‌محض تولد نوزاد برایش قطره‌ی نیترات نقره 1% استفاده می‌کنند. اگر این مورد جدی گرفته نشود خطر عفونت چشم و حتی کوری برای فرد وجود دارد.

مواظبت از چشم‌ها:

برای اینکه بتوانیم از چشم‌هایمان مراقبت کنیم علائمی هستند که باید به آن‌ها توجه کنیم و آن‌ها را جدی بگیریم. این علائم عبارت‌اند از:

قرمز شدن چشم‌ها:

اولین علائمی که چشم‌ها در برابر مشکلات و ناراحتی از خود نشان می‌دهند قرمز شدن است. قرمزی چشم‌ها می‌تواند علت‌های خاصی داشته باشد مانند اجسام خارجی، تحریکات محیطی، التهاب و عفونت‌های میکروبی و ویروسی، ضربه‌ها و حتی تومورها باعث قرمز شدن چشم‌ها می‌شوند.

هنگامی‌که مخاط ملتحمه سفیدی یا صلبیه چشم پر از خون می‌شوند چشم‌ها قرمز می‌شوند. اگر عروق مژه‌ای و مویرگ‌های بسیار ظریف چشم به علت‌های فوق تحریک شوند، در این قسمت‌ها پرخونی به وجود می‌آید و گاه با مالیدن چشم‌ها با این وضعیت شدت گرفته و اثرات نامطلوبی بر بینایی می‌گذارند.

درد چشم:

یکی از علائمی که باید آن را جدی گرفت این فاکتور است. از علل درد چشم می‌توان به عفونت‌ها و التهابات، تحریکات ناشی از اجسام خارجی و مواد شیمیایی و ضربه‌های مستقیم و غیرمستقیم اشاره کرد. تومورهای داخل جمجمه نیز می‌تواند سردرد و چشم‌درد را باعث شوند. بیماری‌های چشمی مانند آب‌سیاه یا گلوکوم و افزایش فشار داخل کره‌ی چشم هم باعث ایجاد درد می‌شوند.

خشک شدن چشم‌ها:

خشک شدن چشم‌ها ناشی از چه عواملی است؟

به‌طورمعمول خشکی چشم‌ها برای افراد سالخورده و سن بالا به وجود می‌آید اما احتمال دارد فرد در سنین پایین نیز به این عارضه دچار شود. هنگامی‌که آب چشم‌ها خشک شود فرد احساس می‌کند به‌سختی می‌تواند پلک بزند و روی چشم‌هایش خراش ایجادشده است و در این صورت است که فرد احساس سوزش و خارش می‌کند. خشکی آب‌وهوای محیط زندگی، بعضی بیماری‌های عمومی و داروهایی که باعث کاهش اشک چشم می‌شوند و همچنین مسدود بودن کانال‌های اشکی می‌توانند باعث خشکی چشم می‌شوند.

باید به این مورد دقت کنید که به هنگام مشاهده‌ی هرگونه از علائمی که در بالا ذکر شد باید به پزشک مراجعه کنید و از مصرف خودسرانه‌ی هرگونه دارو خودداری کنید.

نکاتی ساده ولی بسیار حائز اهمیت از دیدگاه بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر:

  1. شستن دست‌ها و صورت با آب و صابون بعد از انجام کارهایی که باعث آلوده شدن دست‌ها می‌شود. در صورت کثیف بودن دست‌ها از مالیدن چشم با دست جدا خودداری کنید.
  2. استفاده از وسایل شخصی مثل حوله و دستمال.
  3. خودداری از شنا و شست‌وشو در استخرها و آب‌های آلوده.
  4. از نور کافی در هنگام مطالعه استفاده  کنید.
  5. به کودکان و سایرین آموزش‌های لازم داده شود تا با رعایت فاصله‌ی مناسب برنامه‌های تلویزیون را تماشا کند.
  6. از نگاه کردن به منابع نورانی مخصوصاً خورشید جدا خودداری کنید.
  7. برای تشخیص بیماری‌های چشم، عیوب انکساری و به‌خصوص تنبلی چشم باید حتماً کودکان را قبل از سنین مدرسه مورد معاینه قرارداد.

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانسر بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال بهترین متخصص در هر زمینه هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحات مربوطه از سایت تاپلو می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانسر، بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانسر، بهترین دکتر چشم پزشک در تهرانسر، بهترین دکتر فوق تخصص چشم پزشک در تهرانسر کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص چشم پزشک، لیست متخصص چشم پزشک در تهرانسر