بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران
بهترین فوق تخصص گوارش و کبد در غرب تهران
بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران
بهترین فوق تخصص گوارش و کبد در غرب تهران
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص گوارش و کبد درغرب تهران

بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران

به طور معمول، وقتی به پزشک عمومی مراجعه می‌کنند. افراد متوجه ی بیماری‌های گوارشی خود می‌شوند. و به دنبال پزشک متخصص خوب می‌گردند؛ اما یک پزشک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ و چگونه می‌توانیم یک پزشک متخصص خوب پیدا کنیم؟

بهترین دکتر گوارش و کبد در غرب تهران

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر گوارش و کبد غرب تهران و معرفی بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

گوارش و کبد:

انتخاب های ما ممکن است تحت تاثیر سلیقه ی ما باشد؛ اما دانستن یک سری ویژگی های کلی به ما درانتخاب درست کمک می کند. در این مقاله با این ویژگی ها آشنا خواهیم شد.

از ویژگی های بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهره مندی از به روزترین تکنیک های درمانی:

امروزه، با پیشرفت سریع در حوزه ی پزشکی و به وجود آمدن روش های سریعتر روش های درمان تغییر کرده اند و روش های نوینی بر روی کار آمده است. اگر پزشک شما از روش های جدید استفاده نکند. و علم خود را به روز نگه ندارد، گزینه ی مناسبی برای انتخاب نیست.

شما باید پزشکی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن تخصص در حوزهی گوارش و کبد، از علم به روز در دنیا اطلاع داشته و از روش های جدید استفاده کند. روشهای جدید به پزشک کمک می کند. تا در درمان بیمار خود سرعت بیشتری داشته باشد. پس قبل از هر چیزی درباره‌ی شیوه‌های درمانی پزشک خود اطلاعات کافی بدست بیاورید.

دارای مدرک فوق تخصصی معتبر:

مدارک تحصیلی اهمیت ویژه ای دارد. اینکه پزشک مورد نظر شما دارای مدرک معتبر از بهترین دانشگاه های داخلی و خارجی باد. در نحوه و کیفیت عملکرد او نقش بسزایی دارد. شما می توانید برای اطلاع از مدرک تحصیلی و بررسی سوابق تحصیلی پزشکتان به وب سایت های رسمی متخصصان مراجعه کنید.

دارای سابقه چندین ساله فوق تخصص غدد:

هر چه قدر سابقه ی کاری یک متخصص بیشتر باشد، میزان اعتماد مردم به او بیشتر خواهد بود. داشتن تجربه در زمینه‌ی بیماری های گوارشی و غدد و سابقه ی چندین ساله در این زمینه، باعث می‌شود تا پزشک شما حرفه ای تر باشد. پس سابقه ی چند ساله در زمینه ی گوارش و غدد از مهم ترین ویژگی هایی است که می تواند در انتخاب شما تاثیر داشته باشد.

وظیفه بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران:

وظیفه ی یک پزشک متخصص در زمینه ی گوارش و کبد، بررسی دقیق و تشخیص درست بیماری است. تشخیص صحیح بیماری اولین قدم و مهم ترین قدم برای درمان بیماری است.

پس از آن پزشک باید به درمان بیمار خود بپردازد و تمامی مراحل درمانی را تا رسیدن به بهبودی، به طور کامل انجام دهد. یک پزشک فوق تخصص گوارش پس از تشخیص دقیق بیماری باید بهترین راه را برای درمان بیماری انتخاب کنند. متخصصان گوارش فعالیتهای مختلفی در زمینه ی بیماریهای مختلف دستگاه گوارش دارند.

قسمتهای مختلف دستگاه گوارش که بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران در آنها تخصص دارد:

  • مری
  • معده
  • روده کوچک
  • روده بزرگ
  • مجاری صفراوی
  • کبد
  • کیسه صفرا
  • پانکراس
  • راست روده
  • روده بزرگ
  • روده کوچک

از بیماریهای مربوط به این محدوده، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سل، ایکات، پولیپ، کلاس، سرطان روده بزرگ، هموروئید، سندروم روده تحریک پذیر، سرطان معده، زخم گوارشی، هپاتیت ویروسی، بیماری کبدچرب، بیماری های صفراوی و …

زیر شاخه‌های فعالیت بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران:

متخصصین می توانند در زمینه ی خاصی از دستگاه گوارش فعالیت داشته باشند. و بیماریهای آن قسمت را درمان کنند. از زیر شاخه‌های تخصص گوارش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیماری های التهابی روده
  • اختلالات کبد
  • تحرک دستگاه گوارش
  • جراحی کودکان و گوارش
  • بیماریهای نورولوژی
  • سران کولورکتال
  • آندوسکوپی مداخلهای

نیاز مردم به بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران:

با توجه به آمارهای بدست آمده از بیماری های گوارشی، میزان بیماری های گوارشی و در نتیجه نیاز افراد به متخصصین گوارش افزایش یافته است. عوامل زیادی همچون رژیمهای غذایی خودسرانه، کم تحرکی، افزایش استرس و اضطراب در زندگی روزانه باعث شده است تا میزان بیماری های گوارشی در میان مردم افزایش بیابد.

بهتر است در صورت داشتن هرگونه علامت بیماری گوارشی، به پزشک متخصص گوارش تغذیه مراجعه کنید. هر چه زودتر به درمان بپردازید، بیماری شما زودتر بهبود خواهد یافت.

انواع بیماری های معده و عوارض آن ها:

بیماری های معده بسیار زیاد هستند. به طور کلب می توان آن ها را به دو دسته ی بیماری های مزمن معده و بیماری های موقتی معده تقسیم کرد.

بیماری های موقت معده: نفخ معده، یبوست موقت، سوزش معده و… مواردی موقتی هستند و معمولا بر اثر پرخوری، خوردن بعد از سیر شدن، خوردن خوراکیهای مخالف باهم و در مواردی هم مصرف خوراکیهای مسموم به وجود می آیند.

بیمارهای مزمن معده:

رفلاکس معده، یبوست دائمی، نفخ معده، معده درد، زخم معده و… که به صورت دائمی وجود دارند در دسته ی بیماری های مزمن معده قرار می گیرند. این بیماری های عوارض متعددی را به دنبال خود دارند. در این قسمت با بیماری های مزمن معده به صورت دقیق تر آشنا می شویم.

دو ریشه‌ی اصلی بیماریهای مزمن معده از دیدگاه بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران:

1- بیماریهای معده با منشاء سودایی

2- بیماریهای معده با منشاء بلغمی

تشخیص بیماریهای معده با منشاء سودایی توسط بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران:

این نوع از بیماری های معده بر اثر سودایی شدن و یا به علت اثر سوء خلط سودا در معده ایجاد می‌شود. از شایع ترین عوارض این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رفلاکس معده:

در رفلاکس معده اسید موجود در معده به مری وارد می‌شود و باعث به وجود آمدن عوارض دیگری از جمله زخم در محل اتصال معده و مری، تنگ شدن مری به صورت مقاوم، تغییر بافت یا دگر بافتی مری انتهایی، آدنوکارسینوم مری و … می‌شود.

نشانه های رفلاکس معده:

سوزش معده، سوزش سردل و جناغ سینه، برگشت غذا یا مایع ترش، احساس توده در گلو.

درمان رفلاکس معده:

با توجه به اینکه علت اصلی رفلاکس معده سودایی شدن معده است. برای درمان این بیماری باید ابتدا میزان خلط سودا را تعدیل کرده و پس از آن با توجه به وضعیت بیمار و عوارضی که رفلاکس برجای گذاشته است. به درمان با دارو های دیگر می پردازیم.

یبوست سودایی:

یبوست علاوه بر از عوارض بیماری های معده به شمار می رود. عامل مهمی در بروز بیماری های زیادی می باشد. بهتر است هر فردی که دچار یبوست می شود. ابتدا به درمان آن بپردازد.

معمولا یبوست عوارض بسار زیادی دارد و با رفع این مشکل، بسیاری از عوارض از بین می روند. به همین دلیل نیازی به اینکه برای مشکلات مربوط به یبوست دارویی جداگانه بخورید نیست.

برای مثال اگر شخصی دچار یبوست بوده و سردرد دارد، با رفع یبوست خود به خود سردردش هم رفع می شود. یبوست باعث می شود تا گاز معده حبس شده و به سیستم عصبی فشار بیاید و در نهایت باعث سردرد می شود.

نکته ی دیگر اینکه اگر شخصی که دچار بیوست است. بخواهد برای درمان بیماری دیگری دارو مصرف کند. اثر آن دارو به حداقل و یا صفر کاهش می‌یابد. چرا که با وجود یبوست عمل هضم و مهمتر از آن عمل جذب و گوارش بشکل عادی انجام نمی‌شود.

تشخیص بیماریهای معده با منشاء بلغمی توسط بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران:

بیماریهای معده با منشاء بلغمی به علت زیاد شدن خلط بلغم و اثر سوئ مزاج خلط بلغم در دستگاه گوارش ایجاد می شود. از عوارض شاع این بیماری می‌توان به ترش کردن معده، نفخ معده، گاهی یبوست گاهی اسهال، دل درد، بی‌اشتهایی در قسمت معده و زیاد شدن آب دهان، سردرد، درد پاها و یا دست ها، سستی و رخوت در سایر قسمت ها اشاره کرد.

درمان بیماریهای معده:

برای درمان باید از داروهایی استفاده شود. که گرم و خشک بوده و بتواند خلط بلغم را تنظیم کند.

عوامل ایجاد بیماری ها و اختلالات گوارشی:

بیماری ها و اختلالات گوارشی می توانند عوامل گسترده و متفاوتی داشته باشند. از عوامل ایجاد بیماری ها و اختلالات گوارشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوردن رژیم کم فیبر
  • ورزش ناکافی
  • مسافرت یا تغییرات دیگر در حالت معمول زندگی
  • خوردن مقدار زیادی از محصولات لبنی
  • فشار روحی
  • کم تحرکی روده
  • مقاومت در برابر میل به اجابت مزاج به علت درد بواسیر
  • استفاده بیش از حد مسهل نرم کننده های مدفوع است. که در طول زمان باعث تضعیف عضلات روده می‌شود.
  • مصرف داروهای ضد بارداری حاوی کلسیم یا آلومینیوم
  • مصرف داروهای خاص به ویژه داروهای ضد افسردگی، قرص های آهن و داروهای ضد درد مانند مواد مخدر
  • بارداری
  • سوء جذب
  • عفونت ویروسی یا باکتریایی
  • جراحی قبلی روده

بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص گوارش و کبد در غرب تهران بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص زنان و زایمان هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص زنان و زایمان در غرب تهران می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص گوارش و کبد در غرب تهران، بهترین فوق تخصص گوارش و کبد در غرب تهران، بهترین دکتر گوارش و کبد در غرب تهران، بهترین دکتر فوق تخصص گوارش و کبد در غرب تهران کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص گوارش و کبد، لیست متخصص گوارش و کبد در غرب تهران