بهترین متخصص جراحی بینی در سعادت آباد
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در سعادت آباد
بهترین متخصص جراحی بینی در سعادت آباد
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در سعادت آباد
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص جراحی بینی در سعادت آباد

بهترین متخصص جراحی بینی در سعادت آباد

انتخاب بهترین رینوپلاستی، یا همان متخصص جراح بینی کار بسیار مشکلی است؛ چون این عمل زیبایی که جراحان متخصص پلاستیک انجام میدهند کار مهم و پیچیده ای است. جراح رینوپلاستی جدا از داشتن تحصیلات باید مهارت و تجربه کافی را هم داشته باشد تا در این زمینه دچار خطا نشود و کار را به درستی انجام دهد.

به گفته خود پزشکان متخصص؟ جراحی پلاستیک یا جراحی رینوپلاستی از پیچیده ترین و مشکلترین جراحی های پلاستیک است. البته افرادی که انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی را تجربه کرده اند نیز این امر را تایید میکنند، چون بحث زیبایی چهره در میان است باید دقت بسیار بالایی وجود داشته باشد.

بهترین دکتر جراح بینی در سعادت آباد

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی سعادت آباد و معرفی بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معیارهای بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد:

ما معیارهایی را به شما معرفی میکنیم؛ که طبق آنها می توانید بهترین پزشک متخصص جراح بینی را انتخاب کنید و آن ملاکهای تشخیص عبارتند از:

  • مدرک تحصیلی
  • مهارت و تجربه
  • اخلاق حرفه ای
  • کلینیک و مطب جراح

معیارهای اصلی:

مطمئنا معیارها و ملاک هایی که از طرف انجمن جراحان پلاستیک برای یک پزشک متخصص این حرفه و مخصوصاً جراح رينوپلاستى در نظر گرفته می شود، با معیارهایی که شخص بیمار در نظر دارد فرق میکند؛ اما همه این معیارها و ملاکها مهم است و ما به همه آنها می پردازیم و شما را با آنها آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای داشتن یک پزشک جراح پلاستیک داشته باشید.

بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد کیست؟

چون بینی از اجزای مهم صورت است و در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، باید برای جراح بینی فردی تخصص با مهارت کافی را انتخاب کرد.

بهترین جراح کسی است که آموزش لازم را برای این جراحی ظریف و پیچیده دیده باشد و تجربه لازم را برای رينوپلاستى داشته باشد.

تخصص جراح و مدرکش چقدر مهم است؟

یک جراح پلاستیک جدا از طی کردن دوره پزشکی و گذراندن دوره جراحی عمومی باید 5 سال هم تخصص جراحی پلاستیک را رد کند، آموزشها و مهارتهای مخصوص این رشته را ببیند تا بتواند برای این امر مهم آماده شود. حتما دوره های آموزشی و گذراندن آنها برای جراح شدن آن هم جراح به این مهمی بسیار حائز اهمیت است.

برتری فوق تخصص جراح پلاستیک با سایرین:

فردی که دارای فوق تخصص جراحی پلاستیک است به نسبت دیگر جراحان برتری هایی دارد؛ که چند نمونه از این برتری ها را نام میبریم تا شما با آنها آشنا شده و سختی کار جراحان پلاستیک را بهتر بشناسید:

  • در مراکز معتبر مشغول به کار هستند.
  • تحصیلات بیشتری را گذرانده اند.
  • به دلیل عمل های زیاد جراحی بینی هم بیشتر انجام داده اند.
  • به خاطر کیس های زیاد برای جراحی مهارتهای زیادی کسب کرده اند.

جراح پلاستیک، بخاطر تجربه زیاد و تحصیلات بالاتر عضو هیئت علمی دانشگاه است و پزشکی که خود آموزش می دهد و جراح تحویل جامعه می دهد مطمئنا تجربه و مهارت کافی دارد و همچنین اطلاعاتش به روز میباشد و حتما با دستگاها و تجهیزات پزشکی آشنایی کامل دارد.

عمل زیبایی رینوپلاستی بعد از بستری در بیمارستان، بیهوشی و چندین ساعت جراحی انجام میشود که یک پزشک حاذق و کاربلد باید از ابتدا تا انتهای آن در کنار بیمارش حضور داشته باشد. عمل جراحی رینوپلاستی بسیار سخت و مهم است و احتیاج به مراقبتهای خاص و یا عمل های کوچک ثانویه دارد؛ پس برای این امر مهم بنا به هر دلیلی کار بینی خود و جراحی آن را به فردی که مهارت لازم ندارد نسپارید؛ چون امکان دارد مکلاتی برایتان بعد از عمل پیش بیاید که قابل جبران نباشد و  عمل رينوپلاستى شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

یک جراح خوب باید وضعیت روحی و روانی بیمارش را نیز در نظر داشته باشد و همچنین باید برای بیمارش قبل و بعد از عمل در دسترس باشد تا بیمار اگر سوال یا مشکلی برایش پیش آمد و با بعد از عمل احتیاح به ویزیت و جلیات ترمیمی و یا… داشت بتواند به سهولت با پزشک خود مشورت کند. حتی شاید بشود با کاری بجز عمل جراحی مشکل بینی بیمارش را رفع کند که همه اینها از عهده پزشک متخصص و با تجربه برمی آید.

چگونه مهارت بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد را بسنجیم؟

شناسایی و مهارت یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک برای یک فرد عادی و بی تجربه کار سختی است و باید در این امر مهم حتما از پزشکان همان تخصص یا دیگر پزشکان کمک گرفت. بهترین روش برای اینکه بفهمیم یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک چقدر مهارت و تجربه دارد، این است که به تعداد بیمارانش و عملهای موفقی که داشته توجه کنیم .

بیمارانی که در مطب او در انتظار هستند که توسط همان پزشک عمل شوند و این نشان از این تمر دارد که افراد زیادی از عمل رینوپلاستی و رضایت داشته اند و به دیگران پزشکیشان را معرفی کرده اند. در این زمانه یکی از گزینه ها که می توان پزشک ماهر را شناسایی کرد فضای مجازی است؛ با رفتن به نشانه های پزشک متخصص در اینستاگرام، وب سایت و… می توان از کار او و مقدار مهارت و تجربه او اطلاعاتی بدست آورد.

نمونه کارهایی که تاکنون یک متخصص جراح پلاستیک انجام داده، مخصوصاً در عمل های مربوط به بینی یا همان رينوپلاستى میتواند بهترین گزینه و بهترین نشان از کار او باشد و مطمئنا مقدار رضایت بیماران از کار هر پزشک مهمترین نشان تجربه و مهارت پزشک است. داشتن بیماران راضی از عمل و داشتن بیمارانی که از خارج از کشور برای درمان به یک پزشک مراجعه میکنند خود بهترین نشانه از تجربه و مهارت یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک دارد؛ که فرد به خاطر کار خوب او حاضر است به کشوری دیگر و یا حتی به شهری دیگر سفر کند تا آن پزشک او را ویزیت نماید.

یک پزشک خوب و کاربلد حتما در انجمنهای داخلی و بین المللی عضویت دارد و به خاطر داشتن این عضویت اطلاعات خود را همیشه به روز میکند و در صورت نیاز دوره های آموزشی جدید را سالانه میگذراند. پزشک متخصص جراحی پلاستیک مدارک تحصیلی و آموزشی خاص خود را دارد و در زمینه های مربوط به این رشته و تخصص هم هر دوره ای که لازم باشه رو می گذراند و مدرکش را بدست می آورد.

یک جراح خوب، فقط تخصصش برای جراحی بینی نیست بلکه در هرجای بدن که آسیب یا صدمه ای باشد میتواند جراحی کند و اگر ما به جراحی بینی در بین این جراحی ها اشاره می کنیم چون چهره شخصی بسیار مهم است و ایجاد یک تقارن و هماهنگی بین بینی و بقیه اعضا صورت کار دشواری است که فقط توسط یک فرد خبره، کاربلد و با تجربه بر می آید.

اخلاق حرفه ای:

لزوما یک پزشک حرفه ای، یک پزشک خوش اخلاق نیست! پس بهترین انتخاب برای شما پزشکی است که با بالا رفتن سطح سواد، علم اخلاق و رفتار او هم بالا رفته و وضعیت بیمارش را کاملا درک کند. حتما نباید به بیمار جراحی پیشنهاد کند و تنها راه درمان را جراحی بداند؛ بلکه باید با بیمار صحبت کند و به او روشهای گوناگون رفع مشکلش را باز گو کند و خود را به عنوان مشاور پزشکی بداند تا بیمار راحت بتواند درمان خود را انتخاب کند.

از این رو که همیشه بیماران تنها برای زیبایی عمل رينوپلاستي انجام میدهند و بلکه شاید دچار مشکل مادرزادی یا صدمه و تصادف شده باشند، یک پزشک متخصص و جراحی پلاستیک باید بتواند با بیمار رابطه خوبی برقرار کند و او را از لحاظ روحی و روانی درک نماید و بهترین روش درمانی را به بیمار پیشنهاد کند.

کلینیک و تجهیزات:

کلینیک و تجهیزات یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک می تواند نقش مهمی در انتخاب او به عنوان جراح ماهر داشته باشد؛ چون جراحی که در بیمارستان مشغول به کار است معمولا عملهای زیادی انجام میدهد؛ پس باید کلینیک زیبایی، به جای یک مطب کوچک در جایی ناشناخته داشته باشد. او باید یک کلینیک کامل داشته باشد که هم تجهیزات لازم برای عکس برداری را دارا باشد هم یک تیم روانشناختی او را همراهی کنند.

بیمار به هر دلیلی که بخواهد عمل جراحی رینوپلاستی را انجام دهد. حتما دچار استرس و اضطراب می شود .پس باید مشاوری دلسوز او را به آرامش قبل از عمل دعوت کند و راه‌های مقابله با استرسش را به او بیاموزد. همچنین بعد از عمل هم احتیاج به مراقبتهای خاص دارد که یک پزشک حاذق حتما پریتارانی برای این امر در مطب و کلینیک خود دارند که در صورت نیاز به بیمار بعد از عمل کمک کنند.

پرسنل دیگر که در کلینیک زیبایی او کار می کنند همگی باید دارای اخلاق خوب و مناسب باشند. حتی منشی پزشک باید اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد تا در صورتی که پزشک نتوانست به بیمارش مشاوره لازم را بدهد، منشی این امر مهم را انجام دهد.

ویژگی مطب خوب:

مطب یک پزشک متخصص جراح پلاستیک باید متناسب با شان پزشک باشد و در آن از تجهیزات به روز و کامل استفاده شود و همچنین کادر درمانی باید از اخلاق خوبی برخوردار باشند و به حرفه و کار خود وارد باشند؛ احتمال وجود بیماران خارجی در مطب یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک وجود دارد پس مطب و کلبنیک زیبایی او باید در خور همه افراد باشد.

معیارهایی که بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد باید رعایت کند:

جراح بینی، یا همان رینوپلاستی نباید فقط به فکر زیبا کردن بینی باشد و بخواهد کارش را خوب جلوه دهد و به آینده بیمارش توجه نکند بلکه باید در کنار زیبایی که به بیمار میدهد بافتهای بینی بیمار را ضعیف نکند. مدتی شکل بینی به مدل های مختلف را بیماران خواهان بودند والبته در حال حاضر همه خواهان بینی طبیعی هستند.

یک پزشک خوب و ماهر باید بتواند با اینکه بینی بیمارش را زیبا میکند به او آسیب نزده و طوری جراحی خود را تمام کند که چهره بیمار خراب نشود و تمام زوایای بینی را بسنجد، به قوز بینی، نوک بینی و محل قرار گرفتن آن روی صورت توجه کند. البته بینی را با برداشتن بافت هایش آنقدر ضعیف نکند که بعد مشکلات فراوانی برای بیمار پیش بیاید یا مجبور به عملهای مجدد بینی شود.

قوی کردن پشت بینی:

بخاطر پیشرفتی که در عمل رينوپلاستي به وجود آمده دیگر لازم نیست قسمتی از غضروف را برداشته تا بینی زیباتر شود؛ بلکه با عملهای ساده تری نوک بینی را به گونه ای جراحی میکنند که انگار مانند گذشته غضروف هم در این عمل دخیل بوده است اما فقط نوک بینی تغییر کرده است و این از یک پزشک متخصص رينوپلاستي برمی آید.

تقویت بینی:

اگر بینی دچار افتادگی شده باشد به طور تقویتی و طبیعی اورا از این حالت خارج میکنند و تامپونها در رينوپلاستي جدید زیاد آسیب میبینند و با دوستهای جدید و دستگاههای پیشرفته امروزی از بسیاری از جراحتها زخم ها و آسیب هایی که قبلا به بینی زده تا شکل زیباتر داشته باشد گرفته شده است. همه اینها در صورتی است که بیمار یک هفته بعد از عمل میتواند به زندگی عادی خود برگردد.

کوچک نکردن سوراخ بینی:

با اینکه افراد زیادی هستند که میخواهند بینیشان کوچک به نظر برسد و یا به اصطلاح عروسکی شود؛ اما نباید سوراخ های بینی را زیاد دستکاری کرده و کوچک نمایید چون چین و چروک های کنار آن ایجاد میشود که خودش دردسر ساز میشود.

در کل همه خواهان جراحی رینوپلاستی هستند که اثری از جراحي در آن نباشد و امروزه با روشهای جدید و دستگاههای مجهز در این عمل های زیبایی میسود فرم دلخواه را به بیمار داد به گونه ای که اثری از جراحی و جراحت در بینی او و در صورت او نباشد.

تاثیر سن در عمل رينوپلاستی:

سن در عمل های زیبایی یکی از ملاکهای مهم است و اگر فرد زیر سن بلوغ بخواهد عمل رينوپلاستي انجام دهد هرگز امکان پذیر نیست چون او هنوز به سن رشد کامل نرسیده و بینی او فرم کامل خود را نگرفته است؛ همچنین بلوغ شامل بلوغ روحی و روانی فرد هم میشود که بماند و بتواند تشخیص دهد برای چه امر مهمی تصمیم به انجام همچین عمل مهمی شده است و آیا از عوارض و مسائل مربوط به عمل رينوپلاستى مطلع است و درک درستی از آن دارد یا خیر؟

البته در بانوان با سن بالا و همچنین آقایان عمل رينوپلاستى برای بالا بردن نوک بینی در این سنین بسیار زیاد شده است چون باعث میسود فرد جوان تر با نظر برسد و برای تنفس راحت تر باشد.

وضعیت روحی و روانی بیمار:

یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک و مخصوصاً جراحی رینوپلاستی باید قبل از انجام هرگونه جراحی کلی و با ترمیمی بیمار را از لحاظ روحی و روانی بررسی کند و آن هم با مشاوره دادن به او و شرح حال گرفتن از بیمار که بداند چرا میخواد عمل جراحی رینوپلاستی انجام دهد.

پزشک باید بعد از عمل او را برای بازسازی کند تا او دچار توهماتی از زیبایی خاص یا اینکه با این عمل فرو خارق العاده ای میشود نداشتا باشد. یا اینکه فکر کند اگر شکل ظاهری بینی خود را با عمل رينوپلاستى تغییر دهد کلیه مشکلاتش حل می شود و در خانواده و جامعه بهتر می تواند حضور پیدا کند. یکی از کارهای مهم یک جراح خوب رینوپلاستی دادن مشاوره لازم و درست به بیمار است.

تاثیر لیزر و اندوسکوپ:

لیزر و اندوسکوپی هیچکدام برای زیباتر شدن بینی کار خاصی انجام میدهند و فقط برای کمک به پزشک از آنها کمو گرفته میشود. لیزر کمک می کند خونریزی کمتر شود و اندوسکوپی به پزشک این کمک را می دهد تا هر جای بینی را لازم است درست ببیند و راحت تر بتواند کارش را انجام دهد. پس وجود لیزر و اندوسکوپی تاثیری در ظاهر بینی شما نخواهد داشت.

عواقب انتخاب نادرست:

اگر انتخاب درستی از یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک و رینوپلاستی داشته باشید، امکان بروز عوارض خطرناکی برایتان به وجود می آید. چون بینی نقش مهمی در تنفس شما دارد؛ اگر پزشک مناسبی انتخاب نکنید امکان دارد آسیب هایی مثل پولیپ بینی تنفس مشکل آسیب به تیغه بینی و… برای شما پیش بیاید که شاید غیر قابل جبران باشد و شاید درست کردن هر کدام از اینها مشکلات سختی را برای شما به وجود آورد. پس در انتخاب پزشک متخصص رينوپلاستي دقت لازم را داشته باشید.

عوارض عمل رينوپلاستي توسط پزشک غیر حرفه ای:

  • تنگی نفس در خواب
  • خروپف
  • اختلال در تنفس
  • کم آوردن اکسیژن و سردردهای ناشی از آن
  • سردردهای ناشی از آسیب دیدن تیغه بینی
  • از بین رفتن غضروفهای بینی و به وجود آمدن شکل نامناسب
  • کوچک شدن بیش از حد حفره های بینی و ایجاد مشکل در تنفس

جراحی بینی زیبایی چه مراحلی دارد؟

جراح بینی، باید ساختار داخلی و خارجی بینی را کاملا بشناسد و بداند بیمار جدا می خواهد عمل رينوپلاستي انجام دهد و بینی بیمارش را از لحاظ کل غضروف بافتهای بینی و اینکه قبلا هم بینی تحت جراحی بوده یا خیر و بررسی وجود بینی در ظاهر صورت بیمار مورد تشخیص و بررسی قرار داد تا بهتر بتواند عمل جراحی رینوپلاستی را انجام دهد.

مراحل مختلف جراحی زیبایی بینی:

  • از بین بردن تیغا نامناسب بینی
  • از بین بردن برآمدگی های استخوانی بینی
  • فرم دادن به نوک بینی
  • شکستن و بریدن قسمتهای استخوانی بینی برای باریک تر کردن آن
  • افزودن بافت و یا استخوان به بینی در صورت ضعف در قسمتهای مختلف بینی
  • بخیه زدن و گچ گرفتن بینی

نحوه جراحی بینی توسط بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد:

در عمل رينوپلاستي مثل تمام عملهای جراحی بیمار تحت بیهوشی به مدت های متغیر قرار میگیرد. جراح با در نظر گرفتن اینکه بیمار چرا خواهان عمل شده و مشکل او استخوانی است یا گوشتی شروع به جراحی می‌کند.

شاید لازم باشد جراح برای دید بهتر و عمیق تر بر روی بینی چندین برش انجام دهد گاهی بینی گوشتی است که باید از بافت او کم شود و گاهی مشکل بینی استخوانی است که باید استخوان بینی را کوچک یا صاف کرد. در هر دو مورد پزشک باید بتواند علاوه بر زیبایی بینی کمترین برش و آسیب را به بینی وارد کند و عمل جراحی را انتخاب کند که کمترین مشکل را برای بیمار به وجود آورد و از همه مهمتر به فکر تنفس بیمار باشد که دچار مشکل نشود. در هر نوع عمل جراحی زمان بهبودی هم متفاوت است.

هزینه جراحی:

جراحی پلاستیک و مخصوصاً جراح رينوپلاستى یکی از جراحیهای پرهزینه است که بیمار باید ابتدا بحث مالی این موضوع را در نظر بگیرد بعد اقدام به انتخاب دکتر خوب کند. البته هر پزشکی که دستمزد بالایی داشته باشد نشانه خوب بودن آن پزشک نیست و برعکس آن برای کمتر شدن هزینه عمل رينوپلاستى دنبال دکتر کم تجربه نروید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. پس بهتر است اول از لحاظ مالی برای عمل و حتی مسائل بعد از عمل خود را آماده کنید و بعد تقرام به پیداکردن متخصص و جراحی پلاستیک خوب کنید.

هدف از جراحی بینی:

هرکس از انجام عمل رينوپلاستى هدف خاش خود را دارد. گاهی فروی بر اثر حادثه ای آسیب دیده، گاهی فردی می خواهد زیباتر شده و اعتماد به نفس خود را بالا ببردو حتی گاهی فردی بیماری تنفسی دارد و با عمل بینی مشکلش حل میشود. به هر حال هر فردی هدف خاص خود را از انجام عمل رینوپلاستی دارد.

آیا هزینه جراحی بینی با بیمه است؟

جراحی بینی اگر به خاطر وجود مشکلات تنفسی باشد و این امر برای بیمه ثابت شود امکان دارد بیمه بخشی یا همه هزینه درمان را پرداخت کند؛ اما جراح بینی که برای زیبایی باشد خیر. بیمه هیچگونه هزینه ای برای این امر پرداخت نمیکند و هزینه بالای این جراحی به عهده خود شخص میباشد.

قیمت جراح بینی:

همه میدانند که جراح پلاستیک هزینه جراحی بالایی دارد. هرچه تخصص و مهارت و تجربه بالاتر هزینه هم بیشتر میشود. میتوان هم پزشک متخصص جراح پلاستیک یا همان رينوپلاستى خوب داشت هم هزینه کم پرداخت کرد و مطمئنا هر نوع عملی هزینه خاص خود را دارد.

بیهوشی:

برای عمل رينوپلاستى حتما یک متخصص بیهوشی باید باشد تا بیمار را قبل از عمل بیهوش کند تا درد بیهوشی را متوجه نشود. معمولا متخصص بیهوشی را جراح انتخاب میکند و او باید در حین عمل در محل جراحی حضور داشته باشد و وضعیت بیمار را دائما چک کند.

پیچیدگی عمل و هزینه آن:

عمل بینی به خودی خود پیچیده است و وقتی بینی دچار گرفتگی باشد یا استخوانی باشد یا گوشتی هرکدام سختی و پیچیدگی خاص خود را دارد. گاهی امکان دارد چندین عمل را یکباره انجام دهد یعنی هم استخوان را بتراشد هم فرم خاصی به بینی بدهد و حتما پیچیدگی عمل هزینه عمل را هم بالا میبرد و باید مورد توجه قرارگیرد.

موقعیت جغرافیایی و هزینه جراحی:

حتما پزشک جراح رينوپلاستى که در شهر کوچک طبابت میکند با پزشکی که در شهر بزرگ هزینه متفاوتی دارد. پزشک جراحی که در بیمارستان خصوصی جراحی رینوپلاستی انجام می دهد، با جراح بیمارستان معمولی فرق دارد پس باید موقعیت جغرافیایی پزشک خود را از لحاظ مطب، کلینیک شخصی او و همچنین موقعیت بیمارستان را درنظر بگیریم و باید داتست که هر کدام هزینه متفاوت و خاص خود را دارد.

هزینه قبل و بعد از عمل:

شاید شما از پزشک جراح یا فردی که عمل رينوپلاستى را انجام داده پرسیده باشید هزینه عمل چقدر میشود و او قیمتی را به شما داده باشد، اما باید توجه کنید که هردوی آنها قیمت و هزینه جراحی را به شما گفته اند؛ اما قبل از عمل چندین جلسه مشاوره و ویزیت لازم دارین؛ عکس برداری و آزمایش و … هم وجود دارد و بخش اصلی است. نوع هر عمل و جراحی هزینه خاص خود را دارد و البته بعد از جراحی نیاز به مراقبتهای خاص و استفاده از لوازم خاص این عمل را دارید و همچنین جلسات ویزیت مجدد و شاید ترمیم و کارهای خاصی که باید انجام دهید تا به رضایت کامل برسید و همه اینها هزینه بر است. پس وقتی بحث هزینه جراح رينوپلاستى میشود همه اینها را در نظر بگیرد و محاسبه کنید.

هزینه های قبل و بعد از عمل شامل موارد زیر می‌شود:

  • عکس آتلیه
  • سی تی اسکن
  • آزمایش خون
  • ویزیت ماه اول بعد از عمل هرهفته
  • ویزیت سال اول هرسه ماه یکبار
  • ویزیت سال دوم هر شش ماه یکبار

گاهی پزشکان ویزیت بعد عمل را رایگان انجام میدهند و گاهی نه که این بستگی به توافق بیمار و پزشک قبل از انجام عمل دارد. در بعضی از موارد بعد از عمل رينوپلاستى مشکلاتی برای پوست شما به وجود می آید که لازم است به متخصص پوست مراجعه کرده و ویزیت شوید.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد:

جراح رينوپلاستى خوب فقط نباید به فکر جراحی و کسب پول و یا زیبایی بیمار باشد و بخواهد او را به زیبایی دلخواهش برساند و پول بیشتری دریافت کند؛ بلکه مهمترین کار یک جراح خوب و با تجربه حفظ سلامت بیمار است بعد زیبایی او و چون بینی یکی از مهمترین راههای تنفسی بیمار است باید توجه به مشکلات او بعد از عمل داشته باشد. باید برای انتخاب یک جراح خوب وقت زیادی صرف کرد و در صورت اطمینان کامل جراحی خود را به او سپرد.

اهمیت زیباشناسی جراح:

شاید شنیده باشید که کسی بگوید جراحی خوبی داشته اما رضایت کامل دارد. این امر بستگی به این دارد که جراح هنر زیبایی را به خوبی شناخته است و شاید عمل رينوپلاستى را به خوبی انجام داده باشد اما تطابق بینی با چهراه را در نظر نداشته و نتوانسته زیبایی لازم را به صورت فرد بدهد.

نتیجه عمل توسط جراح رينوپلاستى:

انجام یک عمل جراحی سالم و کسب سلامت و زیبایی فرد به طور کامل حتما به وسیله یک جراح خوب صورت میگیرد. پزشک جراحی که با تجهیزات پزشکی استاندارد و توصیه های سلامتی استاندارد جهانی کار کند و هیچ کدام را فدای دیگری ننماید. نتیجه عمل نزد چنین پزشک متخصص جراحی حتما هم زیبایی را به شما هدیه می دهد هم سلامتی را و مطمئنا رضایت کامل را برای شما به ارمغان می آورد.

جلسات مشاوره:

در جلسات مشاوره ای که قبل از انجام عمل رينوپلاستى صورت میگیرد. پزشک جراح و بیمار با هم به سوالات و مسائل مهم در رابطه با نقش این عمل در زندگی فرد، نوع عملی که روی بینی او انجام میشود، مشاهده آزمایشها و عکسهای گرفته شده، نتیجه ای که بیمار می خواهد داشته باشد، عوارض احتمالی که پیش شاید بیاید و بسیاری از موارد دیگر در جلسات متعدد مشاوره ای قبل از عمل مورد بحث و مبادله اطلاعات قرار میگیرد.

ویژگی‌های بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد:

  • تخصص
  • مهارت
  • اخلاق
  • تجهیزات

این معیارهایی که برای انتخاب بهترین جراح نام بردیم و کمی راجع به آن توضیح دادیم و چندین معیار و ملاک دیگر میتواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اما نکته مهم این است که در انتخاب پزشک جراح رينوپلاستى دقت لازم را داشته باشید تا بهترین چیزی را که میخواهید تجربه کنید.

بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص جراح بینی در سعادت آباد بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص چشم پزشک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص چشم پزشک در سعادت آباد می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص جراح بینی در سعادت آباد، بهترین فوق تخصص جراح بینی در سعادت آباد، بهترین دکتر جراح بینی در سعادت آباد، بهترین دکتر فوق تخصص جراح بینی در سعادت آباد کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص جراحی بینی، لیست متخصص جراح بینی در سعادت آباد