بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در شرق تهران
بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در شرق تهران
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران

بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران

سلامت زنان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین‌ دلیل با داشتن اطلاعات کافی درمورد بیماری‌های شایع زنان می توان از ابتلا به آن‌ها جلوگیری کرد. یا آمادگی مقابله با ‌آن‌ها را یافت.

بهترین دکتر زنان و زایمان در شرق تهران

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان شرق تهران و معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بیماریهای شایع زنان و روش‌های پیشگیری از آن‌ها توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران:

بیماریهای دستگاه تناسلی:

بیماری‌های دستگاه تناسلی از بیماری‌های شایع زنان است. که شامل ترشحات قارچی، بیماری‎های التهابی لگن، زگیل تناسلی و عفونت‎های ادراری می‌شود. در این نوع بیماری‎ها رعایت بهداشت فردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

توصیه می‌شود در صورت بروز هرگونه علائم ناشی از بیماری دستگاه تناسلی به پزشک زنان مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرید.

سرطان تخمدان:

سرطان تخمدان به عنوان بیماری شایع در میان زنان با نام قاتل خاموش نیز شناخته می شود. از علائم معمول این بیماری می‌توان به نفخ شکم، درد در ناحیه شکم و زیر شکم، مشکل در بلع غذا، تکرر ادرار و احساس خستگی دائمی اشاره کرد. علائم این بیماری شایع زمانی بروز می‌کند که سرطان تا مراحل پیشرفته جلورفته و در این صورت درمان دچار مشکل می‌شود.

اگر زنان به طور سالانه به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند و تحت معاینه قرار بگیرند از وضعیت سلامت خود آگاه می شوند؛ و در صورت مشاهده علائم بیماری می توانند به موقع آن را درمان کنند.

سرطان رحم:

سرطان رحم حاصل یک جهش ژنتیکی است که در سلول‌های رحم است. اگر زود تشخیص داده شود احتمال بهبود به ۹۵ درصد می‌رسد. اگر علائمی مانند خونریزی یا ترشحات غیرعادی در ناحیه واژن ایجاد شود یا در ناحیه لگن درد شدید احساس شود. حتما باید به پزشک زنان مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت.

این بیماری بیشتر در میان جوانان رایج است. تعداد مبتلایان به این سرطان روز به روز در حال افزایش است و این زنگ خطری است برای زنان تا بیشتر به سلامت خود بها دهند و از چکاپ های سالانه غافل نشوند.

سرطان سینه:

امروزه سرطان سینه جزء رایج‌ترین بیماری‌ها میان زنان است. اگرچه این بیماری در میان مردان نیز وجود دارد اما نسبت آن پایین‌تر است و جزو بیماری‌های رایج میان مردان محسوب نمی‌شود.

اگر این بیماری به موقع تشخیص داده شود، می‌توان از آن جلوگیری کرد و آن را بهبود بخشید. از علائم سرطان سینه می‌توان به بروز توده در سینه، ترشح یا خونریزی از نوک سینه، تغییرات پوست سینه و بزرگ شدن غدد لنفاوی زیر بغل اشاره کرد.

کیست تخمدان:

از شایعترین بیماری های زنان بیماری کیست تخمدان می باشد. این بیماری انواع مختلفی دارد. به طور معمول تمامی زنان دارای دو تخمدان هستند که هر کدام از آن ها اندازه و شکل یکسان دارند.

در صورتی مشاهده هر گونه علائمی همچون درد حین قاعدگی، درد در زیر شکم، قاعدگی نامنظم، خونریزی های غیر طبیعی و … بهتر است بدون اتلاف وقت به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید.

تنبلی تخمدان:

تنبلی تخمدان در دوره های سنی مختلفی دیده می شود. به طور معمول افرادی که به این بیماری مبتلا هستند قاعدگی های نامنظمی دارند.

زمانی که بیماری شدت زیادی داشته باشد فرد به سختی با مصرف دارو می تواند سیکل ماهانه داشته باشد. بیماری تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک با بیماری کیست تخمدان کاملا متفاوت بوده است.

این بیماری یکی از عواملی است که می تواند موجب برهم زدن هورمون های جنسی زنان شود.

چسبندگی رحم:

در داخل شکم، سطح غشا داخلی از لایه نرم سلولی پوشیده شده است که سروز نام دارد. سروز روی رحم، لوله های رحمی، کف لگن، روده ها را پوشانده است و  باعث می شود احشا روی هم بلغزند و به هم نچسبند.

هر عاملی که باعث شود لایه ی سروزی آسیب ببیند باعث شده تا احشا در مناطقی که آسیب دیده اند به هم بچسبند. و اتصال غیر طبیعی ایجاد شود. چسبندگی رحم با توجه به اینکه در کدام ناحیه اتفاق افتاده باشد. علائم متفاوتی را از خود نشان داده که شایعترین علامت این بیماری درد می باشد.

فیبروم رحم:

فیبروم رحم تغییراتی است که در بافت عضلانی رحم ایجاد می شود، این تغییرات منشا ژنتیکی دارند بدین معنا که اگر بیماری قرار است مبتلا به فیبروم شود.

این فیبروم ها از دوران جنینی سلول هایش در بافت رحم فرد ایجاد می شود. بتدریج با بزرگ شدن رحم، تغییرات هورمونی، بلوغ و افزایش سن فیبروم ها آرام آرام بزرگ می شوند.

در حقیقت فیبروم های رحمی با سونوگرافی قابل تشخیص هستند. دختران جوانی که مبتلا به فیبروم های رحمی هستند ترجیح داده می شود تا جراحی انجام نگردد.

انجام جراحی و بخیه های حین جراحی می تواند بافت رحم را برای بارداری تحت تاثیر قرار دهد. به همین منظور فیبروم های رحمی با اندازه های ۶ – ۷ سانت در دختران جوان بهتر است که تنها تحت کنترل قرار گیرند. ولی زمانی که فیبروم های رحمی در دختران جوان خیلی بزرگ باشد.

به دلیل اشغال کردن رحم باعث ایجاد فشار بر روی بافت رحم و خونریزی می شود، در این زمان بهترین درمان جراحی خواهد بود. تزریق آمپول های هورمونی موثر نخواهد بود و تنها راه درمان جراحی است.

عفونت واژن:

وجود برخی باکتری ها در بدن انسان می‌تواند زمینه ابتلا به عفونت را فراهم نماید. لذا عدم رعایت بهداشت می تواند عرصه را برای ابتلا به عفونت های زنان را ایجاد کند. تمامی افراد حداقل یکبار این بیماری را در زندگی خود تجربه می‌کنند.

در این مواقع بایستی به جای هر گونه استرس به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید. تا با روش‌های درمانی مناسب به درمان بیماری خود بپردازید. وجود چند باکتری زمینه ابتلا به بیماری عفونت زنان را فراهم می آورد.

معیارهای انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران:

انتخاب یک متخصص زنان و زایمان نیاز به بررسی دقیق دارد. پرس‌وجو از آشنایان و استفاده از تجربه دیگران، اولین قدم برای انتخاب پزشک زنان است. برای اطمینان از توانایی یک پزشک، مدرک و سطح تحصیل او از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین تجربه بالای یک پزشک زنان، قوت قلبی برای بیمار است.

در این صورت بیمار با خیالی راحت به پزشک مراجعه کرده و از تخصص او بهره می‌برد. یک متخصص زنان و زایمان خوب تلاش می‌کند که با بهترین روش ممکن، مشکلات بیماران را تشخیص داده و درمان کند. تعامل با بیماران از ویژگی‌های مهم یک متخصص زنان خوب است.

به دلیل شخصی بودن یک سری از مسائل، ممکن است افراد نتواند با پزشک خود ارتباط برقرار کند و مشکل خود را صریح بیان کند. از این رو انتخاب یک متخصص زنان و زایمان خوب می‌تواند به شما در این زمینه کمک بسیار کند.

بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در شرق تهران بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص تعیین جنسیت کودک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شرق تهران می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص زنان و زایمان در شرق تهران، بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در شرق تهران، بهترین دکتر زنان و زایمان در شرق تهران، بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در شرق تهران کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص زنان و زایمان، لیست متخصص زنان و زایمان در شرق تهران