بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان
بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان

بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان

اکثر بانوان در طول زندگی خود دست کم چند بار دچار مشکلاتی که مخصوص به به زنان است می شوند مانند اختلالات و درد های قاعدگی، بیماری های مربوط به رحم و تخم دان، نازایی، مشکلات دستگاه تناسلی و… برای درمان این مشکلات باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

بهترین دکتر زنان و زایمان در اصفهان

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان اصفهان و معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

متخصص زنان و زایمان:

باید توجه داشت که بر خلاف باور عموم مراجعه به پزشک زنان و زایمان تنها مختص خانم های متاهل نمی باشد و خانم های مجرد هم به دلیل آناتومی بدنی خاص و حساس بانوان مستعد بیماری های زنانه می باشند و در این زمان باید به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند.

البته قابل ذکر است که مراجعه به متخصص زنان و زایمان نباید فقط در زمان بروز بیماری و مشکلات صورت گیرد بلکه به دلیل افزایش آمار بانوان مبتلا به بیماری های زنانه مانند سرطان، بیماری های عفونی، نا باروری و… همه ی خانم ها از سن 20 سالگی (و یا حتی زود تر از این سن) موظف اند دست کم سالی یک بار برای چکاپ به پزشک متخصص زنان مراجعه نمایند و با انجام آزمایش و معاینات لازم از سلامت اندام ها و دستگاه های جنسی خود اطمینان حاصل نمایند.

فعالیت بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان:

رشته ی زنان و زایمان یکی از مهم ترین و پرکاربردی ترین شاخه های پزشکی است. به دلیل متنوع بودن نوع فعالیت و حوزه ی کاری این رشته، لازم است تا متخصص آموزش‌های متنوعی ببیند و به تبع  در چندین حوزه ی کاری فعالیت کند.

به طور کلی متخصصان زنان و زایمان به درمان بیماری های زنان، سرطان ها، نا باروری، بیماری های عفونی، بیماری های مقاربتی و… می پردازند و هم چنین بالا بردن آگاهی و اطلاعات بانوان از بیماری های زنانه و نحوه ی پیشگیری از آن ها بر عهده ی این متخصصان می باشد.

تشخیص:

اولین قدم هر پزشک و متخصص در مراجعه با بیمار تشخیص دقیق و درست بیماری می باشد. بیماری های زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یک پزشک متخصص زنان باید بتواند اول از همه با بیمار ارتباط مناسبی برقرار کرده و در رابطه با مشکل و علائم دقیق با او صحبت کند و پس از انجام معاینات و آزمایشات لازم بیماری را تشخیص داده و بقیه ی مراحل درمان را طی کند.

دوران بلوغ:

اغلب اوقات به دلیل خجالت و یا عدم آگاهی که میان عموم وجود دارد، دخترانی که به تازگی به سن بلوغ رسیده اند و هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارند، با مشکلاتی مواجه می شوند اما نمی توانند این مشکلات را با کسی در میان بگذارند.

در این زمان پزشک زنان و زایمان می تواند به عنوان محرم این نوجوانان به حساب بیاید تا بتوانند بدون ترس و یا خجالت در مورد مسائلی مانند دردهای شدید قاعدگی، بی نظمی آن، خونریزی های شدید و… صحبت کنند و اگر مشکلی دارند یا در آستانه ی بروز مشکلی باشند سریعاً بتوانند آن را پیشگیری و یا درمان نمایند.

عفونت‌ها و بیماریهای مقاربتی:

بسیاری از بیماری های عفونی دستگاه تناسلی و یا بیماری هایی که از طریق روابط زناشویی منتقل می شوند به راحتی با رعایت نکات بهداشتی ساده قابل پیشگیری‌اند.

در هر صورت باید توجه داشت که با بروز علائم غیر نرمالی مانند خارش و سوزش بیش از حد دستگاه تناسلی، ترشحاتی غیر طبیعی و با بوی بد و… باید فوراً به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد زیرا تشخیص این نوع عفونت ها و بیماری ها تنها از عهده ی متخصص زنان و زایمان بر می آید.

بی اختیاری در ادرار:

زایمان های پشت سر هم یکی از مهم ترین علت های بی اختیاری ادرار در خانم ها به شمار می رود. درمان این مشکل نیز جزو وظایف متخصصان زنان و زایمان است و با مصرف دارو و یا انجام ورزش های مخصوصی قابل درمان است.

کیست و غده:

بروز کیست و غده هایی در دیواره ی بانوان از شایع ترین بیماری های زنانه به شمار می رود. این کیست ها در انواع و اندازه های مختلفی وجود دارند و یکی از معروف ترین آن ها فیبروم رحمی (میوم) می باشد. تشخیص سریع این غدد و درمان آن توسط پزشک زنان و زایمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بانوان باید به محض مشاهده ی علائمی مانند نامنظم شدن چرخه ی قاعدگی و یا خونریزی زیاد که از علائم اصلی این کیست ها هستند، به متخصص مراجعه کنند. در موارد خاص که اندازه ی کیست بزرگ باشد نیاز به جراحی الزامی می شود.

بهبود چرخه ی قاعدگی بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان:

یکی از نشانه های سلامتی بدن بانوان چرخه های منظم قاعدگی می باشد. بی نظمی در این چرخه می تواند علل مختلفی از جمله مشکلات جسمی، مشکلات روحی، آب و هوا و… باشد. اگر مدت این بی نظمی ها طولانی شود حتما لازم است که به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

بارداری:

همان طور که می دانید دوران بارداری جزو حساس ترین دوران به شمار می رود و مراقبت های بارداری باید از قبل از زمان بارداری شروع شده و تا بعد از زمان بارداری ادامه پیدا کند.

این مراقبت ها می تواند تحت نظر یک پزشک متخصص زنان و زایمان صورت گیرد تا هیچ گونه خطری جان مادر و فرزند او را تهدید نکند و در صورت بروز مشکلاتی تشخیص و درمان سریع و به موقع صورت گیرد.

نازایی:

همان طور که قبلا ذکر شد درمان نازایی نیز یکی از وظایف متخصص زنان و زایمان به شمار می رود. امروزه به دلیل سبک زندگی ناسالم و یا مشکلات دیگری مانند بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن سن بچه دار شدن و… آمار افرادی که قادر به بچه دار شدن نیستند افزایش پیدا کرده است.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید می توانید با مراجعه به متخصص زنان و زایمان ابتدا دلیل مشکل خود را پیدا کرده و در صورت توان به درمان آن بپردازید.

یائسگی:

 یکی از نگرانی خانم هایی که پا به سن می گذارند، یائسگی می باشد. یائسگی معمولا در زمان 45 تا 50 سالگی اتفاق می افتد، اما این سن بسته به مواردی مانند ژنتیک، آب و هوا، سلامت جسمی و… می تواند متغییر باشد.

یائسگی معمولا با علائم آزار دهنده ای همراه است که با مراجعه به متخصص زنان و مشاوره با او می توانند این مرحله را به راحتی پشت سر بگذارند.

نکته ی مهم دیگر این است که احتمال بروز بیماری های زنانه بعد از این دوره افزایش پیدا می کند، پس بهتر است بانوان بعد از این دوره به صورت مداوم چکاپ انجام دهند تا در صورت بروز خطرات و مشکلات احتمالی بتوانند در زمان مناسب اقدام نمایند.

سرطان سینه:

یکی از شایع ترین بیماری ها در بین زنان سرطان سینه می باشد. درمان این نوع سرطان هم در حوزه ی کاری متخصصص زنان و زایمان قرار می گیرد. این نوع سرطان در اکثر موارد با علائمی مانند تغییر اندازه ی ناگهانی سینه ها، تغییرات پوست سینه، بزرگ شدن غدد لنفاوی زیر بغل، ترشح یا خونریزی از نوک سینه، درد های شدید و… همراه است؛ شما باید در صورت مشاهده ی هر کدام از این علائم سریعاً به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید.

سرطان تخمدان:

تشخیص این نوع سرطان کمی مشکل می باشد زیرا علائم آن در مراحلی که بیماری پیشرفته شوند بروز پیدا می کند؛ اما شما می توانید با چکاپ های مکرر از سلامتی خود اطمینان حاصل کنید. از علائم این بیماری می توان به درد در ناحیه ی شکم و زیر آن، تکرر ادرار، مشکل در بلع غذا، نفخ و احساس خستگی دائمی اشاره کرد.

سرطان رحم:

این نوع سرطان بیشتر در بین جوانان رایج است و از علائم آن می توان به خونریزی، ترشحات غیر معمول، درد شدید لگن و… اشاره کرد.

ماما و متخصص زنان و زایمان:

یکی از پرسش هایی که برای اکثر افراد ایجاد می شود تفاوت بین یک ماما و متخصص زنان و زایمان می باشد. در ابتدا باید یادآور شد که متخصص زنان و زایمان علاوه بر دوره ی تخصص خود پزشکی عمومی را هم گذرانده است ولی رشته ی مامایی یک رشته ی متمایز از شاخه های پزشکی می باشد.

در این رشته یک ماما آموزش های لازم در زمان قبل، حین و بعد از بارداری را می بیند و مراقبت های لازم از مادر باردار و زایمان او بر عهده ی اوست؛ اما یک متخصص زنان و زایمان علاوه بر وظایف ماما، همه ی بیماری های مربوط به زنان، بارداری، نازایی و… را هم آموزش دیده و حوزه ی کاری او تنها در زمان بارداری خلاصه نمی شود.

انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان::

برای انتخاب بهترین پزشک متخصص زنان و زایمان معیار های زیادی از جمله معتبر بودن مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل وی، جنسیت پزشک، محل مطب پزشک و… اشاره کرد.

در این بین رفتار پزشک از همه ی معیار ها اهمیت بیش تری دارد. در ابتدا باید توجه داشت که به عنوان یک خانم اگر با انتخاب یک پزشک مرد مشکل دارید در ابتدا به این نکته دقت کنید زیرا قرار است تمام مشکلات خود را با دقت و جزئیات با پزشک خود مطرح کنید.

در قدم بعدی باید توجه کنید که پزشک متخصص چه رفتاری با شما دارد و این که شما در برخورد با او و بیان مشکلات خود احساس راحتی می کنید یا خیر. یک پزشک متخصص زنان و زایمان باید به بیمار خود حس آرامش و اعتماد را القا کند تا بتواند به بهترین شکل ممکن با بیمار ارتباط برقرار کرده و به حل مشکل او بپردازد.

بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص تعیین جنسیت کودک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در اصفهان می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان، بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان، بهترین دکتر زنان و زایمان در اصفهان، بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص زنان و زایمان، لیست متخصص زنان و زایمان در اصفهان