بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانپارس
بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانپارس
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس

توانایی درمان موارد مرتبط با زنان از جمله بیماری‌های دستگاه تناسلی، زایمان و نازایی به عهده ی پزشک متخصص زنان است. از این نظر پزشک متخصص زنان نقش شایانی را در سلامت بانوان در جامعه ایفا می کند و ریسک ابتلا به بیماری‌ها و سرطان‌های شایع زنان را کاهش دهد.

بهترین دکتر زنان و زایمان در تهرانپارس

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان تهرانپارس و معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

شناخت بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس:

باوری اشتباه که در میان اکثر بانوان جامعه رواج یافته این است که تنها زنان متاهل باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند. که این تفکر به شدت رد می شود.

بانوان از همان سنین پایین و در کودکی به دلیل دارا بودن آناتومی خاص دستگاه ادراری تناسلی، ظرافت و تمایل ذاتی به حفظ زیبایی همواره نیازمند رسیدگی و مراقبت خاص هستند.

باید دقت داشته باشید که در یک جامعه تمامی خانم ها باید در سنین بین 20 تا 70 سالگی به طور منظم سالی یکبار جهت چکاپ و انجام آزمایش سلامت از جمله تست پاپ اسمیر و یا تجویز واکسن اچ. پی. وی و واکسن پیشگیری از سرطان دهانه‌ی رحم و زگیل تناسلی که از 9 سالگی قابل تزریق است. و به متخصص زنان مراجعه کنند.

در غیر این صورت ما شاهد افزایش روز افزون آمار سرطان و بیماری های زنان، ناباوری، بیماری های عفونی به خصوص بیماری های مقاربتی (زگیل تناسلی، تبخال تناسلی)، هپاتیت و ایدز خواهیم بود.

پیش نهاد ما به شما برای هرچه سالم بودن بدنتان این است که در صورت مشاهده مشکلی در قسمت های ناحیه ی تناسلی، شکم و لگن، دفع ادرار و برهم خوردن نظم پریود باید در اولین فرصت موجود به پزشک متخصص مراجعه کنید چرا که این علائم گاهی میتوانند به شدت خطرناک باشند.

بر روی سلامت دراز مدت و باروری زنان تاثیر نیز گذارند از این رو بی توجهی و تاخیر در درمان آن ها ممکن است باعث ایجاد اختلالات جبران ناپذیری شود.

تخصص زنان و زایمان از دیدگاه علم پزشکی:

این رشته یکی از رشته های مهم در علم پزشکی است، بسیار گسترده می باشد و دارای روش های درمانی از جمله جراحی و طبی است. روند تحصیل در این رشته به این صورت است که فرد در ابتدا پزشکی عمومی را به اتمام می رساند.

پس از آن به طور تخصصی با بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان، بارداری، ناباروری و دیگر انواع بیماری های داخلی مربوط به زنان می پردازد. و در طی این مدت توانایی تشخیص و درمان این مشکلات را کسب خواهد کرد.

حوزه‌ی فعالیت متخصص زنان بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس:

متخصص زنان میتواند در چندین زمینه فعالیت داشته باشد چرا که به دلیل گسترده بودن حوزه ی کاری باید آموزش های مختلفی را گذرانده باشد.

دسته بندی فعالیت های متخصص زنان متناسب با نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه های انکولوژی زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، اختلالات کف لگن در زنان، لاپاراسکوپی (جراحی درون بین زنان) متفاوت می باشد.

حوزه ی تشخیص:

در هر زمینه پزشکی اولین مرحله ای که اجرا می شود این است. که پزشک نوع مشکل بیمار را تشخیص می دهد. پزشک متخصص زنان میتواند در مراحل ابتدایی طی صحبت کردن با بیمار تا حدودی به علائم بیماری پی برده وآن را تشخیص دهد.

پس از آن با آزمایش های خاص و منحصر به فرد از نوع بیماری آگاه شده و نسبت به درمان آن اقدام کرده و نسخه بنویسد.

درمان بیماری های دوران بلوغ:

فرهنگ ما به صورتی است که برای بسیاری از دختر خانم ها بیان کردن مشکلاتی که در ارتباط با دستگاه تناسلی و عادت ماهیانه و … سخت و دشوار است.

در این موضوع دختران میتوانند بدون ترس و واهمه در مورد تمامی سئوالاتی که برایشان ایجاد شده است یا مشکلاتی که به آن برخورده اند صحبت کنند و راهنمایی لازم را دریافت کنند. دختران میتوانند در مورد مسائلی مانند عادت ماهانه و خونریزی هایی که عادی نیست.

ترشحات بی رویه و بد بوی واژن و…با پزشک متخصص صحبت کنند و دستورالعمل‌های مراقبت از خود را فرا گیرند. دختران عزیز برای انجام تست سلامت باید به طور منظم به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند.

درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان و بیماری های مقاربتی:

در یک رابطه ی جنسی سالم به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان ها، عفونت و بیماری های مقاربتی (زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، هپاتیت و ایدز) رعایت بهداشت فردی و جنسی مانند استفاده از کاندوم و پرهیز از روابط جنسی پر خطر در هر یک از دو طرف رابطه‌ی جنسی است.

علائم عفونت منتقله ی جنسی در زنان بسیار مشابه با علائم دیگر بیماری ها می باشد. که توانایی تشخیص دقیق را فقط متخصص زنان دارد بنا براین در صورت مشاهده ی هر گونه ترشحات بد بو و غیر نرمال، خارش و سوزش بیش از حد دستگاه تناسلی سریعا به پزشک مراجعه کنید.

درمان بی اختیاری ادرار:

یکی از علت های شایع بی اختیاری ادراری میتواند زایمان های مکرر باشد. متخصص زنان در درمان بی اختیاری ادرار زنان با توجه به شدت بی اختیاری، شرایط بدنی و میزان فعالیت های او روش های گوناگونی را از مصرف دارو تا انجام ورزش های خاص و در مواردی جراحی را توصیه میکند.

درمان کیست تخمدان و فیبروم رحمی (میوم) توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس:

این بیماری یکی از رایج ترین و شایع ترین بیماری زنانه است که به ندرت فردی را پیدا خواهید کرد. که نام این بیماری را نشنیده باشد یا حتی آن را تجربه نکرده باشد. از مهم ترین و اصلی ترین علائم این بیماری میتوان به عادت های نامنظم ویا خونریزی زیاد است.

در اکثر موارد برای درمان این بیماری از دارو های خوراکی بهره می برند و در موارد خاص از جراحی به خصوص لاپارسکوپی و درمان فیبروم و یا میوم رحمی، در صورت برزو علائم جراحی است.

منظم کردن چرخه ی قاعدگی با بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس:

منظم نبودن چرخه ی قاعدگی یکی از موارد مهمی است که نباید از توجه به آن غافل شوید و دلالیلی مانند استرس و افسردگی، اختلالات هورمونی، کیست تخمدان، عفونت، سرطان و… آنرا باعث می شود. اگر این تاخیر بیش از 7 تا 10 روز باشد، نگران کننده است و باید حتما به متخصص زنان برای بررسی و درمان مراجعه کرد.

مراقبت های بارداری:

در این دوره زنان به مراقبت های بالایی از نظر عاطفی، تغذیه ای وسلامتی نیاز دارند امری واضح و آشکار است. این دوره از خیلی از نظر ها دوره ی مهمی است که باید به آن دقت بسیاری داشت و مراقبت بالایی را اعمال کرد.

برای تمامی خانم های باردار لازم است که از ابتدای بارداری تحت نظر متخصص باشند تا از بروز مشکلاتی همانند دیابت، فشار خون، ترکیدن کیسه آب و … جلوگیری کند.

ممکن است برای زنان باردار رخ دهد، به موقع مطلع و مراقبت و درمان لازم را جهت حفظ سلامت خود و فرزندشان دریافت کنند.

درمان های نازائی:

ناباروری در افراد به دلیل شرایط زندگی و تغذیه ی نامطلوب در حال افزایش است. اما باید به این مسئله دقت داشته باشید. که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی با مراجعه ی به موقع به متخصص زنان و انجام اقدامات لازم جهت حفظ باروری بیماری را که باعث ناباروری می شود را درمان کنند.

در مواردی که یک خانم به هر دلیلی مایل به اقدام به بارداری در سن بالای 35 سال است. میتواند با مشاوره و تحت نظر متخصص زنان و مامایی برای حفظ باروری از فریز تخمک و یا جنین استفاده کند.

یائسگی:

یکی از معضلاتی که برای زنان در سن های بالا تر به وجود می آید یائسگی و عوارض نا خوشایندی است که به دنبال دارد اما چندان جای نگرانی نیست. چرا که با مشاوره و تحت نظر بودن متخصص زنان میتوان این دوره را بدون عارضه و به راحتی طی کرد.

خانم ها از سن 45 تا 55 سالگی وارد مقطع یائسگی می شوند و از این زمان به بعد بیشتر در معرض خطرات ابتلا به بعضی بیماری ها هستند.

از این جهت باید بعد از یائسگی هر ساله جهت معاینه و انجام تست هایی نظیر پاپ اسمیر و مامو گرافی و… به متخصص زنان مراجعه کنند. برخی از خانم ها نیز به دلایل متفاوتی زودتر وارد دوران یائسگی می شوند که توسط متخصص زنان قابل کنترل و یا درمان می باشد.

چه تفاوتی میان متخصص زنان و ماما وجود دارد؟

ماما ها برای امور و کارهای قبل و بعد از باردار شدن آموزش میبینند و نیاز های مراقبتی از زمانی که مادر برای زایمانش در بیمارستان بستری میشود تا لحظه ی زایمان و به دنیا آمدن نوزاد و آموزش نحوه ی شیر دهی را فرا میگیرند.

در تمام این مدت فرد ماما باید هشیار باشد و با دقت تمامی مسائل را تحت نظر بگیرد که در صورت مشاهده ی هر گونه مشکل به متخصص زنان اطلاع دهد.

این درحالی است که فرد متخصص زنان برای تمامی بیماری ها و رخداد های مرتبط با زنان از جمله بارداری و زایمان و نحوه ی درمان آنها به صورت طبی و یا جراحی به صورت تخصصی و ویژه آموزش دیده است.

از آنجا که متخصص زنان علاوه بر دوره ها و آموزش های تخصصی زنان، پزشکی عمومی را نیز گذرانده است.

احاطه و تسلط لازم و کافی را در مورد با آناتومی، فیزیولوژی و تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی دارد. همین آگاهی ها و تخصص فرد متخصص است که باعث رضایت خاطر و ایمنی همه جانبه بیمار، در تمامی مراحل درمان و مراقبتی به ویژه دوران بارداری و زایمان می شود.

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانپارس بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص تعیین جنسیت کودک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در تهرانپارس می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس، بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانپارس، بهترین دکتر زنان و زایمان در تهرانپارس، بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانپارس کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص زنان و زایمان، لیست متخصص زنان و زایمان در تهرانپارس