بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانسر
بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانسر
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر

متخصص زنان و زایمان نقش مهمی در حفظ سلامت و درمان بیماریهای مرتبط با زنان دارد. متخصص زنان و زایمان باید از لحاظ راه های درمان و جراحی های بیماری های زنانه مهارت داشته باشد.

به خصوص در زمینه بیماری های دستگاه تناسلی زن و زنان و زایمان و نازایی و ناباروری دارای مهارت و تجربه بالا باشد.

بهترین دکتر زنان و زایمان در تهرانسر

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان تهرانسر و معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر:

یکی از وظایف اصلی پزشک متخصص زنان و زایمان این می باشد. که سطح آگاهی و اطلاعات مردم به ویژه زنان را نسبت به نیاز های مراقبتی زنان را افزایش دهد. تا خطر ابتلا به انواع بیماری های زنانه و یا دچار شدن به سرطان های رایج را کاهش دهد.

خیلی از خانم ها تصور می کنند. که تنها زنان متاهل نیاز به معاینه و مراجعه به متخصص زنان و زایمان دارند. جالب است بدانید که این تصورات نادرست و اشتباه می‌باشد. زیرا خانم ها از بدو تولد به علت آناتومی خاصی که دستگاه تناسلی و ادراری شان دارد و برخوردار بودن این دستگاه از ظرافت، نیاز است. که همواره تحت مراقبت و رسیدگی باشند.

امروزه با افزایش بیماری های رایجی میان خانم ها از جمله، بیماری های عفونی، بیماری های زنان و سرطان، ناباروری و بیماری های مقاربتی نظیر (زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، هپاتیت و ایدز) لازم است. که در سن ۲۰ الی ۷۰ سالگی جهت پیشگیری و چکاب و انجام آزمایش سلامت مخصوصا آزمایش پاپ اسمیر و واکسن HPV سالی یک مرتبه برای رسیدگی و مراقبت از خود به کلینیک متخصص زنان و زایمان مراجعه فرمایید.

توصیه های تیم پزشکی و متخصصین زنان و زایمان:

یکی از توصیه های تیم پزشکی و متخصصین زنان و زایمان به خانم ها این است. که در صورت بروز و مشاهده علائم غیرطبیعی در موضع شکم، لگن، دفع ادرار و اختلال در نظم پریودی در اسرع وقت و اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنید. زیرا هر یک از این عوامل به نوبه خود خطرناک است. و ممکن است بر سلامت شخص و باروری وی تاثیر گذار باشد.

متخصص زنان و زایمان ابتدا مراحل پزشکی عمومی را طی خواهد کرد. سپس پروسه تخصصی اش را که مرتبط با دستگاه تناسلی زنان، باروری و ناباروری و دیگر بیماری های داخلی متفاوت زنان است را طی می کند. و به درمان آن ها به دو صورت: طبی و جراحی می پردازد.

انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر:

انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان با تجربه و ماهر امری کاملا شخصی و بستگی به معیارهای فرد برای انتخاب پزشک مناسب دارد. و هرکس با توجه به سلیقه و ویژگی ها و خصوصیات شخصی خود می تواند پزشک مدنظر خویش را انتخاب نماید.

به طور معمول برای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان باید به نکات مهم و قابل اهمیت توجه فرمایید. که این نکات عبارتند از: بررسی میزان تحصیلات پزشک متخصص، مطلع شدن از این موضوع که پزشک مدرک تحصیلی اش را در کدام کشور و دانشگاه دریافت نموده است.

میزان تجربه و مهارت پزشک، برخورد و رفتار پزشک با بیماران و مراجعین خود به چه نحوی است. موقعیت مکانی کلینیک پزشک از عوامل مهمی هستند. که با سنجیدن و بررسی این نکات می توانید پی ببرید پزشک مد نظرتان یکی از بهترین پزشکان است یا خیر؟

حوزه فعالیت متخصص زنان:

حوزه ی فعالیت زنان و زایمان گسترده و متفاوت می باشد. به همین دلیل می توانند در چندین زمینه فعالیت مفید و باتجربه ای داشته باشند. تقسیم بندی فعالیت های متخصص زنان و زایمان با توجه به دوره تخصصی تکمیلی آنها در زمینه هایی نظیر، انکولوژی زنان، نازایی و ناباروری، پریناتالوژی، اختلالات کف لگن در خانم ها، لاپاراسکوپی متفاوت می‌باشد.

حوزه تشخیص:

هنگامی که شخصی برای نخستین بار به کلینیک زنان و زایمان مراجعه می‌فرماید اولین مرحله مربوط می شود به تشخیص نوع بیماری فرد و یافتن راه درمان آن.

متخصص موظف است. که با گفت و گو و مشاوره با فرد بیمار از علائم و نشانه های بیماری فرد مراجعه کننده و تجزیه و تحلیل آزمایشات وی مطلع شود. که شخص به چه بیماری مبتلا است. و سپس به راه های درمان و مراقبت از بیمار بپردازد.

درمان بیماری های دوران بلوغ:

با توجه به فرهنگ و رسومات ملت ما و وجود حیا و عفاف در دختران سرزمین ایران، بیان مشکلاتی مرتبط با دستگاه تناسلی و عادت ماهیانه و دیگر مسائل مربوط به دختر خانم‌ها سخت و دشوار می‌باشد.

توصیه ما به این دسته از دختر خانم ها این است. که مراجعه به یک متخصص زنان و دریافت مشاوره از وی می تواند بهترین گزینه برای بازگو مشکلات دوران بلوغ نظیر دردهای شدید دوران قاعدگی، خونریزی های غیرطبیعی، ترشحات زیاد و بی رویه همراه با بوی بد از واژن و …  بدون داشتن استرس و اضطراب به متخصص زنان بیان نمایند.

دختران در هنگام دوران بلوغ باید به طور مرتب و منظم به دکتر متخصص زنان مراجعه فرمایند و آزمایش‌هایی را برای تست سلامتی فردی شان انجام دهند. تا با توجه به تحلیل پاسخ آزمایش روش های پیشگیری و مراقبتی را از متخصص خود دریافت نمایند.

درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان و بیماری های مقاربتی:

یکی از راه های اساسی و مهم در پیشگیری به برخی از بیماری‌های دستگاه تناسلی و سرطان ها و بیماری های مقاربتی مانند (زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، هپاتیت و ایدز).

رعایت نکات بهداشتی فردی جسمی و جنسی مانند استفاده از کاندوم حین نزدیکی و اجتناب از روابط جنسی پر خطر برای هریک از طرفین رابطه جنسی می باشد.

هنگامی که هرگونه ترشحات بد بو و غیرطبیعی، خارش و سوزش بیش از اندازه و مکرر دستگاه تناسلی و ضایعاتی را در این موضع مشاهده نمودید باید در نخستین فرصت به پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.

این علائم هم می تواند از نشانه های عفونت ناشی از رابطه جنسی باشد. و یا علائمی از دیگر بیماری ها باشد. که تشخیص دقیق و راه های درمانی آن تنها برعهده فرد متخصص در این زمینه می‌باشد.

درمان بی اختیاری ادرار:

اگر به بیماری بی اختیاری ادرار مبتلا شده اید جالب است. بدانید که این بیماری می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. که یکی از دلایل اصلی بی اختیاری ادرار در زنان زایمان های مکرر می باشد.

در این صورت متخصص زنان برای درمان بی اختیاری ادرار، جوانب متفاوتی از جمله، شدت بی اختیاری ادرار، شرایط بدنی و میزان فعالیت های فرد مراجعه کننده را در نظر می گیرد.

با توجه به این جوانب به درمان فرد با استفاده از دارو، ورزش های متناسب با این بیماری برای بهبود این شرایط و در موارد شدید تر جراحی را توصیه می نماید.

درمان کیست های تخمدان و فیبروم رحمی (میوم):

ممکن است این کلمه (کیست تخمدان و فیبروم رحمی) را چندین بار از دهان دیگر خانم ها شنیده باشید. یکی از بیماری های شایع و رایج در میان خانم ها ابتلا به بیماری کیست تخمدان و فیبروم رحمی است.

از نشانه های بارز مبتلا شدن به این بیماری شایع، وجود چرخه قاعدگی نامنظم و عادت ماهیانه همراه با خونریزی فراوان است. راه های درمان کیست تخمدان متفاوت است. در بیشتر اوقات همراه با داروی خوراکی بهبود می یابد و در مواردی مانند لاپاروسکوپی نیاز به جراحی و درمان فیبروم رحمی یا میوم است.

منظم کردن چرخه قاعدگی:

منظم نبودن چرخه قاعدگی می تواند زنگ هشداری برای خانم هایی باشد که نسبت به خود رسیدگی و مراقبت های لازمه را ندارند، باشد. منظم و نامرتب بودن چرخه قاعدگی می تواند بر اثر عوامل مختلفی همچون: استرس و اضطراب، افسردگی، اختلالات هورمونی، مبتلا بودن به برخی بیماری‌ها مانند تیروئید، کیست تخمدان، عفونت، سرطان و… بروز و تشدید یابد.

اگر بیش از ۱۰ روز است که چرخه قاعدگی تان به تاخیر افتاده است. مراجعه شما به کلینیک متخصص زنان الزامی و جدی می باشد.

مراقبت های بارداری:

این دوران برای خانم ها امری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و باید خانم ها در این دوره از جوانب مختلف نظیر جنبه عاطفی، احساسی، تغذیه ای، سلامت و … مورد توجه و مراقبت بیشتری نسبت به پیش قرار داشته باشند.

دوران بارداری یکی از دوران هایی است که از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد. به این ترتیب خانم ها از آغاز دوره بارداری الزامی است که زیر نظر متخصص باتجربه و مورد اعتماد قرار بگیرند.

زیر نظر بودن خانم ها در ابتدای بارداری تا اواخر این دوران از این نظر حائز اهمیت است. که ممکن است در حین بارداری خانم باردار به بیماری هایی همچون دیابت، فشار خون، ترکیدن کیست آب و… مبتلا شود. بدین ترتیب باید در نخستین فرصت به کلینیک متخصص خود مراجعه فرماید و اقدامات و درمان‌های لازمه را برای بهبود وضعیت خود به کار گیرد.

درمان های نازایی توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر:

آمار و نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد. که امروزه به دلیل کاهش فعالیت، کاهش تحرک و تغذیه های نامطلوب و نادرست و استفاده بیش از اندازه از غذاهای فست فود روند ناباروری و نازایی در زنان افزایش چشمگیری داشته است. اگر آن دسته از خانم‌هایی هستید که دارای سابقه ناباروری می باشید.

بهتر است تحت نظر پزشک متخصص زنان و زایمان قرار داشته باشید. تا راه های درمانی ناباروری را از پزشک خود دریافت نمایید.  اقدامات لازمه را برای یک باروری بی دغدغه و و بدون مخاطره را به انجام برسانید.

خانم هایی وجود دارند که در سن بالای ۳۵ سالگی قصد و تصمیم به بارداری مجدد دارند. توصیه ما به این دسته از خانم ها این است که تحت نظر پزشک متخصص زنان و ماما قرار بگیرند. تا برای حفظ باروری و سلامت، تخمک هایشان را فریز کنند.

یائسگی:

یکی از دغدغه های اصلی و مهم برای خانم این است که دوران یائسگی و عوارض ناشی از آن را چگونه طی کنند تا این پروسه را به راحتی و بدون بروز مشکل بگذرانند.

خانم ها در سن ۴۵ الی ۵۰ سالگی وارد دوران یائسگی می شوند امکان ابتلا به انواع بیماری ها در خانم های یائسه در این دوران افزایش می یابد؛ بنابراین رسیدگی و مراقبت خانم ها نسبت به خویش باید در بدو این دوران افزایش یابد.

برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های زنانه لازم است. سالیانه یک مرتبه برای انجام معاینه و آزمایش‌هایی نظیر پاپ اسمیر و مامو گرافی و به متخصص زنان و زایمان مراجعه فرمایید.

دسته ای از خانم‌ها وجود دارند که زود تر از سایرین، وارد دوران یائسگی می‌شوند. این خانم ها با تحت نظر قرار گرفتن متخصص زنان می توانند این مشکل را کنترل کنند.

لیستی از بیماری های شایع در میان بانوان:

سرطان سینه:

یکی از انواع بیماری‌های رایج و شایع در مین خانم‌ها سرطان سینه می‌باشد. اگر این بیماری به موقع تشخیص داده شود میتوان آن را بهبود و درمان نمود.

از نشانه های ابتلا به بیماری سرطان سینه عبارتند از:

ترشح یا خونریزی از نوک سینه، مشاهده توده در سینه، تغییرات رنگ پوست سینه و بزرگ شدن و افزایش سایز غدد لنفاوی در زیر بغل همگی عواملی هستند. که می توان با توجه به این عوامل پی برد که به این بیماری مبتلا شده اید یا خیر؟

بیماریهای دستگاه تناسلی:

برای جلوگیری و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های دستگاه تناسلی لازم است. بهداشت جسمی و جنسی خود را رعایت فرمایید.

بیماریهای دستگاه تناسلی عبارتند از:

بروز ترشحات قارچی، سوزش و حساسیت این ناحیه همراه با خارش بسیار، ترشحات زیاد و بد بو، بیماری های التهابی لگن، زگیل تناسلی، تبخال تناسلی و عفونت‌های ادراری در صورت مشاهده و بروز چنین مواردی باید در اولین فرصت به ماما یا متخصص زنان مراجعه فرمایید.

سرطان تخمدان:

تشخیص این نوع بیماری بسیار دشوار است؛ زیرا هنگامی که این بیماری تشدید می یابد یا به اصطلاح وخیم می شود. نشانه های آن بروز داده می شود. از علائم بارز این بیماری، تکرر ادرار شدید، احساس خستگی دائمی، وجود نفخ شکم، درد زیاد در ناحیه شکم و زیر شکم می‌باشد. به این منظور به شما توصیه می کنیم برای پیشگیری از ابتلا به هر نوع بیماری زنانه الزامیست که سالیانه و مرتبا چکاب و معاینه شوید.

سرطان رحم:

بیماری سرطان رحم غالبا در میان خانم های جوان رایج است و از نشانه های بارز آن می توان اشاره نمود به: مشاهده ترشحات و خونریزی های فراوان و غیرعادی در ناحیه واژن، احساس درد شدید در ناحیه لگن.

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهراسر بسیار حائز اهمیت است.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهرانسر، بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانسر، بهترین دکتر زنان و زایمان در تهرانسر، بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تهرانسر کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص زنان و زایمان، لیست متخصص زنان و زایمان در تهرانسر