بهترین متخصص هومیوپاتی در غرب تهران
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در غرب تهران
بهترین متخصص هومیوپاتی در غرب تهران
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در غرب تهران
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص هومیوپاتی در غرب تهران

بهترین متخصص هومیوپاتی در غرب تهران

در این صفحه می‌خواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر هومیوپاتی غرب تهران و معرفی تعدادی از بهترین متخصص هومیوپاتی در غرب تهران بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین دکتر هومیوپاتی در غرب تهران:

نوع تغذیه در حفظ سلامت فرد نقش موثری را ایفا می‌کند. با رعایت اصول تغذیه، فرد در زندگی خود کمتر دچار مشکلات جسمانی و روحی می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین متخصص تهومیوپاتی در غرب تهران بسیار حائز اهمیت است.

آشنایی با هومیوپای:

شاید شما هم مثل من اولین باره که این اسم به گوشتان، می خورد؛ من هم این اسم را روی تابلو بعضی پزشکان دیدم و اطلاعاتی در این باره نداشتم از خیلی ها هم پرس و جو کردم اما کسی نکته درستی تحویلم نداد. بطوری که شخصی گفت همان هیپنوتیزم است؟ دیگری گفت بیماری جدیدی است اما من خواستم در این باره بیشتر بدانم پس تحقیقاتم را گسترده‌تر کردم. به مطب یکی از پزشکان که خود عضو انجمن هومیوپاتی بود رفتم و از او خواستم درباره این بیماری برایم توضیح بدهد. او گفت طب هومیوپاتی یک روش درمان خاص و منحصر به فرد است که در آن با تحریک دقیق سیستم ایمنی و حیاتی، بسیار توسط داروهای خاص خودش بیماران را درمان می‌کند.

تفاوت هومیوپاتی با طب امروز:

از پزشک درباره تفاوت طب امروز و درمان با هومیوپاتی پرسیدم؛ او گفت در طب امروز برای درد، دارو تجویز می‌شود؛ مثلا اگر کسی سردرد دارد به او مسکن یا داروی اعصاب میدهند و تا هنگام مصرف دردی ندارد اما با قطع دارو مجددا درد به سراغ فرد می آید؛ اما در طب هومیوپاتی دارو به علت درد داده میشود تا چیزی که باعث ایجاد درد است رل از بین ببرد. تا با از بین رفتن علت، کلا درد از بین برود نه اینکه موقتا ساکت شود.

هومیوپاتی توسط چه کسی کشف شد؟

این طب برای اولین بار توسط ساموئل هارتمن پزشک آلمانی کشف شد. تا چند سال پیش، مردم گمان میکردند که هومیوپاتی یک نوع انرژی درمانی است و فقط برای درمان و از بین بردن بیماریهای روحی و روانی به سراغ این طب میرفتند؛ اما حال با پیشرفت آگاهی مردم و پیشرفت این طب بیماران می دانند این طب پایه درمانی دارویی دارد و از آن برای بیماریهای جسمی و روانی خود کمک میرند.

بی‌ضرر بودن داروهای هومیوپاتی:

داروهایی که برای درمان در این طب استفاده می شوند، کاملا بی ضرر بوده و جنبه گیاهی دارند. چون 75 درصد آن از گیاهان تشکیل میشود و 10 درصد آن جانوری است که معمولا از شیر خاص یا زنبور خاصی گرفته میشود و 15 درصد آن معدنی است، یعنی کلسیم، منیزیوم و روی میباشد. همچنین این داروها مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا است.

نحوه مصرف داروهای هومیوپاتی:

در درمان با هوميوپاتی داروهای خاص خود را تجویز میکنیم؛ اما چون مصرف این داروها بر روی داروهای شیمیایی اثر نمی گذارد، آن ها را به یکباره قطع نمی کنیم؛ بلکه به مرور زمان داروها را کم میکنیم. چون هومیوپاتى یک روش ریشه کن کننده بیماری است، به مرور زمان کلا بیماری از بین رفته و دیگر احتیاجی به دارو درمان نیست؛ مثلا فردی که چند دارو برای فشار خون مصرف می کرد، بعد از گذشت سه ماه که هم داروی شیمیایی هم داروی هومیو پاتى میخورد، توانست با کنترل فشارش یک دارو از مواد شیمیایی را کلا قطع کند. این طب هیچ ربطی به انرژی درمانی و هیپنوتیزم و اینگونه مسائل ندارد و فقط با تحریک سیستم ایمنی، به شما کمک میکند تا برای همیشه بیماری خود را ریشه کن کرده و ازبین ببرد.

چه بیماری با طب هومیوپاتی درمان میشود؟

یکی از اعضای انجمن هومیوپاتی میگوید:

هومیوپاتى یک طب مکمل است که برای درمان بسیاری از بیماریهای جسمی و روحی مفید است که در آن خود بدن با تحریک شدن سیستم ایمنی برای رفع مشکل خود اقدام میکند. این طب به موازات پزشکی پیشرفت کرده و از زیر مجموعه های پزشکی و بسیار رایج است که به آن طب مکمل میگویند؛ مثل طب سوزنی، گیاه درمانی و…

مثلا در درمان با هومیوپاتی بجای ریختن آب سرد بر روی محلی که دچار سوختگی شده است، آبی با حرارت ملایم روی آن میریزند تا بدن خود به رفع درد و بیماریش بپردازد.

این طب بر پایه دارو و تجویز دارویی نیست و بسیاری از بیماریهای روحی از قبیل اضطراب، دلهره، وسواس، نگرانی، افسردگی و بسیاری از بیماریهای جسمی از قبیل سینوزیت، آلرژی، دیسک کمر، سردردهای مزمن، بیماریهای گوارشی و… با این طب قابل درمان است.

چه کسانی می‌توانند هومیوپاتتی را انجام دهند؟

طبق قوانین پزشکی ایران، فقط افراد خاص مثل پزشکان عمومی، متخصصان، ماماها و روانپزشکان، میتوانند از این طب برای بیماران خود کمک بگیرند و افرادی که دوره آموزشی آن و تحصیلات آن را فرا نگرفته اند، نباید این طب را برای دیگران انجام دهند.

کاربرد هومیوپاتی در اورژانس:

برای موارد اورژانس و اضطرار میتوان نکاتی را دانست و در موقع لزوم استفاده کرد اما در موارد خاص و تخصصی حتما باید به یک فردی که خود متخصص هومیوپاتی باشد مراجعه کنید تا بهتر و کامل مداوا شوید؛ پس کمک گرفتن از طب هومیوپاتی در موارد اورژانس آزاد است، اما در موارد تخصصی حتما از متخصص هومیوپاتی مشورت بگیرید.

محدوده‌ی کاری هومیوپاتی:

این طب هم مانند دیگر موارد پزشکی یا حتی هر شغل و کار دیگر محدوده کاری دارد و یک هومیوپاتی کار دلسوز، هرگز برای رسیدن به پول بیشتر، نباید بیمارش را به اسم تهیه دارو از خارج یا طول کشیدن درمان، اذیت کرده و از او سوء استفاده کند؛ باید شان این کار و این طب را حفظ کند و در برخورد با این افراد هوشیار بود.

 

اگر به دنبال متخصص تغذیه هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تغذیه در غرب تهران می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص هومیوپاتی در غرب تهران، بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در غرب تهران، بهترین دکتر هومیوپاتی در غرب تهران، بهترین دکتر فوق تخصص هومیوپاتی در غرب تهران کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص هومیوپاتی، لیست متخصص هومیوپاتی در غرب تهران