بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در کرج
بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در کرج
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج

بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج

پزشک متخصص زنان وزایمان، وظایف مختلفی دارد که از جمله آن ها می‌توان به بررسی بیماری های دستگاه تناسلی، زایمان و نازایی، اشاره کرد. از این رو پزشک متخصص زنان اهمیت بسزایی در سلامت بانوان وهمچنین حفظ سلامت خانواده دارد.

بهترین دکتر زنان و زایمان در کرج

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان کرج و معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج:

پزشک متخصص زنان، در صدد است تا با افزایش میزان آگاهی مردم، ازابتلای بانوان به سرطان های شایع زنان و بیماری‌های مختلف بکاهد. تفکر غلطی که در اکثر بانوان رایج است، این است که تنها زنان متاهل، نیاز به مراجعه به متخصص زنان و زایمان دارند.

 توجه به این نکته ضروری است که بانوان در تمام مراحل زندگی خود، نیازدارند تا توسط پزشک زنان ویزیت شوند تا پزشک مربوطه آناتومی دستگاه ادراری، تناسلی و … آن ها را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل، خیلی زود، معالجه و درمان شوند؛ زیرا زنان به صورت ذاتی، تمایل به حفظ زییایی، سلامت جنسی و فردی خویش دارند.

به صورت کلی همه بانوان باید از سن ۲۰ تا ۷۰ سالگی، سالی یکبار توسط پزشک متخصص زنان چکاپ شوند و آزمایش های مربوطه را انجام دهند. آزمایش هایی که توسط متخصص زنان انجام می گیرد شامل تست پاپ اسمیر و تجویز واکسن اچ.پی.وی می باشد. این واکسن می تواند از بروز سرطان دهنه رحم و زگیل تناسلی جلوگیری کند که از نه سالگی قابل تزریق است.

با در نظر گرفتن افزایش چشمگیر آمار بیماری های زنان مانند سرطان، ناباروری، بیماری های مقاربتی (تب خال، زگیل تناسلی، هپاتیت، ایدز) وهمچنین بیماری‌های عفونی، اهمیت به مسئله چکاپ منظم سالیانه، بیشترمی‌شود. همواره متخصصین زنان بر این اصل مهم تاکید می کنند که بانوان در صورت مشاهده علائم غیر طبیعی، فورا و در اولین فرصت به متخصص زنان مراجعه کنند.

این علائم شامل موارد زیر می شود:

 یک: مشاهده علائم غیر طبیعی در ناحیه تناسلی، شکم و لگن

دو: برهم خوردن نظم پریود وموارد مشابه

در صورت مشاهده علائم گفته شده، باید فوراً به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند و هر گونه تاخیر در درمان آن ها، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات جبران ناپذیری شود.

به همین دلیل مراجعه منظم و حداقل سالی یکباربه متخصص زنان، می تواند مانع از ایجاد و رشد ناگهانی غده های سرطانی و ایجاد بیماری های عفونی، نازایی و موارد مشابه در بین زنان شود. تخصص زنان و زایمان، از مهم ترین گرایش های شاخه پزشکی می باشد که بیماران توسط روش های درمانی جراحی و یا طبی، معالجه و درمان می شوند.

متخصص زنان و زایمان ابتدا باید مرحله آموزش پزشک عمومی خود را گذرانده وسپس در زمینه های مختلف مانند دستگاه تناسلی زنان، بارداری، ناباروری و انواع دیگر بیماری های داخلی، تخصص کسب کند.

بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج در چه حیطه های فعالیت می کنند؟

 متخصصین زنان دارای حوزه کاری گسترده بوده و به همین دلیل، آموزش های پزشکی مختلفی را می گذراند که در نتیجه می توانند در چندین زمینه مختلف فعالیت داشته باشند که می‌توان به انکولوژی زنان، نازایی، ناباروری واختلالات کف لگن در زنان، لاپاراسکوپی (جراحی درون بین زنان) و پریتا نولوژی اشاره کرد.

 حوزه تشخیص پزشکان زنان و زایمان:

 در اولین جلسه ی مراجعه بیمار، متخصص زنان سعی بر تشخیص نوع مشکل ونوع بیماری فرد دارد. متخصص زنان، ابتدا با صحبت و مشاوره با بیمار می تواند تا حدودی ازعلائم بیماری احتمالی، آگاهی یابد و سپس فرد را تحت معاینه قرارداده و نتیجه آزمایش های گوناگون بیمار را به دقت بررسی کند تا بتواند مشکل بیمار را تشخیص بدهد. سپس اقدامات لازم برای درمان بیمار را عملی کند. مرحله تشخیص مشکل و نوع بیماری، مهمترین مرحله در درمان شخص محسوب می شود.

 بررسی بیماری های دوران بلوغ:

معمولاً به دلایل فرهنگی مختلف که در جامعه ما رایج است، دختران برای بیان کردن مشکلات مرتبط با عادت های ماهیانه و دستگاه تناسلی شرم داشته و سعی در پنهان کردن این مشکلات دارند.

متخصص زنان می تواند یک مشاور مورد اعتماد برای دختران باشد و کمک کند تا دختران بدون هیچ گونه ترس و نگرانی بتوانند مسائل زنانه خود، مانند درد شدید دردوران قاعدگی و خونریزی های غیرعادی را با پزشک خود در میان بگذارند.

به راحتی مشکلاتش را بیان کنند و بتوانند با دستورالعمل های ارائه شده توسط پزشک، از خود مراقبت کرده و در صورت بروز مشکل و یا بیماری، درصدد برطرف کردن آن برآیند.

توجه به این نکته لازم است که متخصص زنان فقط پزشک مرتبط با زنان متاهل نیست و دختران عزیز کشورمان، باید برای انجام تست سلامت به طور منظم به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند و شرم، نگرانی و استرس های بی مورد را کنار بگذارند.

 درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان و بیماری های مقاربتی خود را، به پزشک متخصص زنان بسپارید.

 لازم به ذکر است که رعایت بهداشت فردی و جنسی، مانند استفاده از کاندوم وپرهیزاز روابط جنسی پرخطر، یکی ازمهمترین عوامل پیشگیری ازابتلا به بیماری‌هایی مانند انواع سرطان ها، بیماری های مقاربتی مانند زگیل تناسلی، هپاتیت، تبخال تناسلی و انواع عفونت ها می باشد. 

توجه به این نکته لازم است که علائم عفونت های جنسی در زنان، بسیار مشابه با علائم دیگر بیماری ها می باشد که فقط متخصص زنان توانایی تشخیص دقیق آن را دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه سوزش دستگاه تناسلی، خارش بیش ازحد این دستگاه و در صورت وجود ترشحات بد بو وغیر طبیعی، سریعاً به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و مشکل خود را با متخصصین درمیان بگذارند.

درمان بی اختیاری ادرار در حیطه فعالیت بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج  است؟

 زایمان های پی در پی می تواند باعث بروز مشکلات گوناگونی درزنان شود که یکی از این موارد، بی اختیاری ادرار می باشد. متخصص زنان سعی می‌کند تا با روش‌های گوناگون مانند انجام ورزش‌های خاص، مصرف داروهای بخصوص و در مواردی جراحی، این عارضه را در زنان درمان کند. البته پزشک متخصص با توجه به نکاتی، مانند شدت بی اختیاری، شرایط بدنی و میزان فعالیت های بیمار، بهترین نوع درمان را برای بیمار خود در نظر بگیرد.

 درمان کیست های تخمدان و فیبروم رحمی توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج:

 همه بانوان درطول زندگی خود بارها و بارها نام کیست تخمدان و یا فیبروم رحمی را شنیده اند و حتی می توان این را گفت که اکثر بانوان، درطول زندگی خود آن را تجربه کرده اند؛ بنابراین یکی ازشایع‌ترین بیماری‌ها در بین خانم ها می باشد و مهمترین نشانه آن؛ خونریزی زیاد در طی عادت ماهیانه وهمین طورعادت ماهیانه نامنظم می باشد؛ که جهت درمان این عارضه، با توجه به شدت و نوع بیماری؛ داروی خوراکی و در بعضی موارد جراحی لاپاراسکوپی به بیمار پیشنهاد می شود.

 منظم کردن چرخه قاعدگی توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج:

 یکی از موارد نگران کننده برای بانوان؛ منظم نبودن سیکل عادت ماهیانه می باشد که دلایل مختلفی مانند افسردگی، استرس، سرطان تخمدان، کیست تخمدان، عفونت و اختلالات هورمونی، می تواند باعث بروز این عارضه شود. اگر این تاخیر بیش از ۷ تا ۱۰ روز باشد می‌تواند مشکل‌ساز شود و بانوان باید حتماً برای درمان سریعتر به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند.

 مراقبت های بارداری:

بارداری یکی از دوره‌های پرچالش وحائز اهمیت درزندگی هر زن محسوب می‌شود که باید از لحاظ گوناگون عاطفی، سلامتی و تغذیه مورد توجه و مراقبت قرار بگیرد. این دوره برای تمام بانوان یک دوره زمانی بسیار حساس می باشد که به تمام بانوان توصیه می شود که از ابتدای دوران بارداری خود زیر نظر یک متخصص زنان ماهر باشند تا بتوانند از بروز بیماری‌های مختلف مانند دیابت، باز شدن کیسه آب، فشار خون و غیره جلوگیری نمایند واز سلامت خود و فرزندانشان، در طی این دورا مراقبت کنند.

درمان نازایی توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج:

امروزه، ناباروری به دلایل زندگی ماشینی، آلودگی هوا و تغذیه نامطلوب افزایش یافته است و بیماران در این زمینه می توانند با مراجعه به موقع به متخصص زنان و زایمان، اقدامات لازم را برای حفظ باروری خود انجام دهند و عواملی که باعث ناباروری آن ها می شود را برطرف نمایند. همچنین اگر یک خانم مجبور باشد که در سن بالای ۳۵ سال اقدام به بارداری نماید، باید تحت نظر متخصص زنان و زایمان برای حفظ باروری از فریز کردن تخمک یا جنین استفاده کند.

 بعد از یائسگی، مراجعات به بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج چگونه می شود؟

خانم ها در حدود سن ۴۵ تا ۵۰ سالگی وارد مقطع یائسگی می شوند و پریود آن ها قطع می‌شود واز این مقطع زندگی به بعد، بیشتردرمعرض خطر ابتلا به بیماری هستند؛ به همین دلیل باید بعد ازیائسگی هرسال به پزشک متخصص خود مراجعه نموده و در این زمینه معایناتی را انجام دهند.

 متخصص زنان و مامایی چه تفاوتی با هم دارند؟

 نقش ماما در زندگی بانوان به صورت مقطعی می باشد. آن‌ها می‌توانند در مقطع خاصی یعنی امورقبل وبعد از بارداری به زنان کمک کنند و مراقبت‌های ویژه‌ای را برای زمانی که مادر برای زایمان در بیمارستان بستری می شود تا لحظه به دنیا آمدن فرزندش، انجام دهند‌.

ماما برای امور بارداری زنان، آموزش دیده است. بانوان در تمام رده های سنی خود می توانند از کمک های پزشکان متخصص زنان بهره‌مند شوند و از آنجایی که متخصص زنان علاوه بر داشتن تخصص در زمینه زنان و زایمان، دوره های یک پزشک عمومی راهم پشت سر گذاشته است، می تواند با تسلط کامل برآگاهی وتخصص خود، موجب رضایت و لذا ایمنی همه‌جانبه بیمار در تمامی رده های سنی و تمامی مراحل درمان یک بانو به ویژه در دوران بارداری و زایمان شود.

بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در کرج بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص تعیین جنسیت کودک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در کرج می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص زنان و زایمان در کرج، بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در کرج، بهترین دکتر زنان و زایمان در کرج، بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در کرج کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص زنان و زایمان، لیست متخصص زنان و زایمان در کرج