بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران
بهترین فوق تخصص پوست و مو در شرق تهران
بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران
بهترین فوق تخصص پوست و مو در شرق تهران
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران

بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران

پوست زیبا و شفاف اعتماد به نفس خاصی به خانم ها میدهد خانم ها عاشق پوست صاف و زیبا هستند. برای داشتن پوست زیبا با خواندن مطالب زیر با ما همراه باشید.

بهترین دکتر پوست و مو در شرق تهران

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر پوست و مو شرق تهران و معرفی بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

مراقبت از پوست:

قبل از اینکه بخوابید آرایش خود را پاک کنید.

اگر با آرایش بخوابید، علاوه بر لوازم آرایشی تمام آلودگی ها، چربی‌ها و سمومی که در طول روز روی پوستتان جمع شده باعث بروز مشکلات پوستی زیادی از جمله مسدود شدن منافذ، تحریک شدن پوست و بروز جوش و آکنه می‌شود.

صورت خود را بشویید.

صورت خود را دست کم یک بار صبح و یک بار قبل از اینکه بخوابید بشویید. برای تمیز کردن سطح پوستتان از یک پاک کننده صورت استفاده کنید

کرم ضد آفتاب بزنید.

اگر هر روز از پوست خود در برابر خورشید مراقبت نکنید، آسیب‌های ناشی از خورشید می‌تواند سبب مشکلات پوستی جدی در شما شود. در واقع، قرار گرفتن بیش از حد در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید دلیل اصلی پیری پوست است بنابراین هر روز به صورت جداگانه از یک ضد آفتاب طیف گسترده با SPF حداقل ۳۰ استفاده کنید.

جلوگیری از بروز چین و چروک:

گاهی اوقات بالا رفتن سن و یا شیوه زندگی و عادت‌های غلط باعث به وجود آمدن چروک روی پوست می شود.  برای جلوگیری از ایجاد چروک روی بدن می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • سیگار نکشید.
  • از عینک آفتابی استفاده کنید و در مقابل نور خورشید چسمان خود را نبندید که باعث افتادن چروک میشود. ۴. مقدار زیادی آب بنوشید.
  • الکل مصرف نکنید.
  • به پشت بخوابید تا بتوانید راحت تنفس کنید و به پوستتان اکسیژن برسد.
  • به اندازه کافی بخوابید که خواب کافی برای داشتن پوست صاف لازم است.

تاثیر آب و هوا بر روی پوست:

آب‌وهوای زمستانی، گردش خون را در صورت و بدن به حالت مطلوبی می‌رساند. همین اتفاق، التهاب و تورم احتمالی را در چشم‌ها و صورت کاهش می‌دهد. افرادی که بیشتر صبح‌ها را با پف‌کردگی صورت شروع می‌کنند، معمولا در فصل زمستان با این مشکل مواجه نمی‌شوند.

آب‌وهوای زمستانی به جوان‌سازی صورت کمک می‌کند. آب سرد خاصیت جوان‌کننده برای پوست صورت دارد، چون پوست را سفت می‌کند و درخشندگی مطلوبی به صورت می‌دهد. برای جلوگیری از خشک شدن غیرعادی پوست، از دوش گرفتن یا حمام کردن با آب داغ خودداری کنید.

مشکلات پوستی:

شایع ترین مشکلات پوستی و هرآنچه باید درباره ی آنها بدانیم:

آکنه:

معمولا روی پوست صورت، شانه‌ها، گردن، سینه و قسمت بالای کمر دیده می‌شود. در انواع مختلفی مانند سرسیاه، سرسفید، جوش‌های ریز یا عمیق و کیست‌های دردناک وجود دارند. اگر درمان نشوند، ممکن است جای آنها به‌صورت زخم یا نقطه‌های سیاه باقی بمانند.

تبخال:

تاول قرمز، دردناک و پر از مایعی در نزدیکی دهان یا لب است. قبل از اینکه ورم به‌ وجود بیاید، ناحیه‌ٔ موردنظر خارش یا سوزش دارد. ممکن است با علائم ملایم سرماخوردگی مانند تب، بدن درد و متورم شدن غدد لنفاوی همراه باشد.

 تاول:

قسمتی از پوست آب‌دار، شفاف و پر از مایع می‌شود. اگر از یک سانتی‌متر کوچک‌تر باشد، به آن «وزیکول» یا «تاولچه» گفته می‌شود. اگر از یک سانتی‌متر بزرگ‌تر باشد، به آن «بولا» گفته می‌شود. ممکن است به‌صورت گروهی هم روی پست ظاهر شود. می‌تواند در هر قسمتی از بدن پدیدار شود.

پسوریازیس:

پوسته‌پوسته و نقره‌ای هستند و با پینه‌های تیز و مشخص دیده می‌شوند. معمولا روی سر، آرنج‌ها، زانوها و پایین کمر دیده می‌شوند. ممکن است خارش‌آور یا بدون علامت باشند.

مراقبت از مو از نظر بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران:

از نظر متخصص پوست و مو موی ما می‌تواند ما را شیک و مرتب یا خسته نشان دهد. فرقی ندارد موی ما خشک باشد یا چرب؛ فر باشد یا صاف. در هر حالت بهتر است، اصول اولیه‌ی مراقبت از موی سر خود را بدانیم. مطالب زیر کمک زیادی برا مراقبت از موهایتان‌ به شما میکند.

موهای خود را درست بشویید و شانه بزنید.

بیشتر مردم برای مراقبت از موی سر یا بیش‌ از اندازه موهای خود را می‌شویند یا آنها را با روشی اشتباه می‌شویند.

به اندازه از شامپو استفاده کنید.

از شامپو به قدری که موهای سرتان را بپوشاند، استفاده کنید. نه بیشتر! موهای خود را با آب داغ یا آب خیلی سرد نشویید. بلکه، آنها را با آب ولرم بشویید. موهای خیس، سه برابر آسیب پذیرتر و شکننده‌تر از موهای خشکند. پس با آنها با ملایمت رفتار کنید. بعد از حمام موهای خود را زیاد با حوله ماساژ ندهید. گره موهای خیس خود را با شانه‌ی دندانه درشت باز کنید. البته، موهای خیس را نباید زیاد شانه کنید. برای مراقبت از موی سر خود، آن را بیشتر از یک ‌بار در روز نشویید.

شامپوی مناسب انتخاب کنید.

اگر شامپو یا حالت دهنده موی شما نامناسب باشد، سلامت موهای شما به خطر می‌افتد. پس شامپویی متناسب با موی خود انتخاب کنید. شامپوها، براساس نوع مو، سه دسته‌اند: «مناسب موهای خشک، معمولی و چرب». اگر شوره‌ی سر یا ریزش مو دارید، از شامپوهای ضد ریزش و شامپو ضد شوره‌ استفاده کنید.

شامپو برای شستن کف سر است؛ نه ساقه‌ی مو.

یکی از راه‌های دیگر مراقبت از موی سر استفاده‌ی صحیح از شامپو است.

بر خلاف نرم‌ کننده‌ی مو که باید روی ساقه‌ی مو استفاده شوند، شامپو برای شستن پوست کف سر است. شستن ساقه‌ی مو با شامپو رطوبت آن را از بین می‌برد، شفافیت مو را هم کمتر میکند.

 برای مراقبت از موی سر از نرم‌کننده استفاده کنید.

هنگام شستن موها، استفاده از محصولات مراقبت از موی سر برای افزایش رطوبت مو اهمیت دارند.

تار‌ موها پوششی به نام کوتیکول دارند. کوتیکول پوشش خارجی مو است و از روی هم قرار گرفتن سلول‌های مرده تشکیل شده. نقش اصلی کوتیکول، استحکام بخشیدن و مراقبت از موی سر است. وقتی موها رطوبت کافی ندارند، کوتیکول باز می‌شود تا رطوبت مورد نیاز از هوا وارد مو شود. برای همین است که معمولاٌ بعد از حمام موها وزدار می‌شوند. پس از یک نرم کننده‌ی مناسب مو استفاده کنید که حاوی عناصر آبرسان مو مانند روغن نارگیل باشد. نرم کننده را از وسط ساقه تا نوک موهای خود بزنید. هیچ وقت آن را به ریشه‌ی موهایتان نزنید.

ماسک مو برای مراقبت از موی سر انتخاب بهتری است.

اگر موی شما به دلیل رنگ کردن یا حرارت زیاد آسیب دیده، بهتر است، به جای نرم‌کننده از انواع ماسک مو استفاده کنید.

موهای خود را با حوله خشک نکنید!

برای مراقبت از موی سر پس از دوش گرفتن برای خشک‌ کردن مو، به جای استفاده از حوله بهتر است، اول آب اضافی مو را بگیرید. سپس، با یک لباس نخی تمیز که ملایم‌تر و نرم‌تر از حوله است، آن را خشک کنید.

به جای استفاده از سشوار، اجازه دهید هوا موها را خشک کند. درست است بیشتر طول می‌کشد؛ اما در عوض آسیبی به مو نمی‌رساند.

برای مراقبت از موی خیس، از شانه‌ی دندانه ‌درشت استفاده کنید.

 موهای خیس هنگام شانه کردن خیلی آسان‌تر می‌شکنند. پس بهتر است موهای خیس، گره خورده و نم‌دار خود را با شانه‌های دندانه درشت شانه کنید.

در برابر حرارت از موی خود محافظت کنید.

سشوار یا اتوی مو، موها را زیباتر و خوش حالت‌تر می‌کند؛ اما نباید فراموش کنید که حرارت زیاد، آسیب زیادی به مو می‌زند. حرارت زیاد آسیب‌های زیادی به مو می‌زند، مثل مو خوره، دندانه دار شدن مو.

رطوبت موی خود را حفظ کنید.

برای سالم ماندن مو از محصولات مراقبت مو مانند سرم مو یا کرم مو استفاده کنید.

موهای خود را به طور مرتب کوتاه کنید.

کوتاه کردن مرتب موها برای داشتن موهای بلند و زیبا بسیار مهم است. هر تار مو ۲ تا ۶ سال عمر می‌کند و در پایان عمر خود ضعیف‌تر می‌شود. پس موهای بلند شکننده و آسیب پذیرند و بیشتر موخوره می‌گیرند.

دلایل ریزش مو از دیدگاه بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران:

  • سابقه ی خانوادگی (ریزش مو ارثی)
  • تغییرات هورمونی و بیماری ها (پرکاری و کم کاری تیروئید)
  • مصرف داروها و مکمل ها
  • شیمی درمانی (رادیوتراپی)
  • ریزش مو بعد از زایمان
  • فشار عصبی شدید
  • داشتن سابقه ی طاسی در خانواده ی پدری یا مادری
  • بیماری های خاص مانند دیابت و لوپوساسترس
  • کم‌خونی
  • کمبود ویتامین
  • پیری

 با رعایت موارد زیر می شود از بعضی از انواع ریزش مو پیشگیری کرد:

  • رژیم غذایی سالم و مناسب
  • اجتناب از مدل های موی سفت و مدل هایی که کشش مو در آنها وجود دارد
  • اجتناب از کشیدن، مالش و پیچاندن
  • شدید موها

بهترین متخصص پوست و مو در شرق تهران:

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص پوست و مو در شرق تهران بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص چشم هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص پوست و مو در تهران شرق، بهترین فوق تخصص پوست و مو در تهران شرق، بهترین دکتر پوست و مو در تهران شرق، بهترین دکتر فوق تخصص پوست و مو در تهران شرق  کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص پوست و مو، لیست متخصص پوست و مو در تهران شرق