بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در شرق تهران
بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در شرق تهران
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران

بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران

چشم را وقتی سطحی می بینید شاید تصور کنید ساختار ساده ای دارد ولی اگر بسیار عمقی آن را مورد بررسی قرار دهید مشاهده خواهید کرد که چشم دارای قسمت های متفاوت و لایه های پی در پی می باشد که هر کدام از آنها در جایگاه خود وظیفه منحصر به فردی را برعهده دارند.

بهترین دکتر چشم پزشک در شرق تهران

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر چشم پزشک شرق تهران و معرفی بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

مشخصات یک چشم پزشک خوب از نظر بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران:

شما یا حتی بیشتر مردم وقتی که به پزشکی رجوع می کنید بدون در نظر گرفتن اینکه چشم پزشک باشد یا پزشک متخصص بخش های دیگری باشد قطعا فکر می کنید و توقع دارید که آن پزشک مشخصات و ویژگی های را دارا باشد. افراد مختلف بر اساس ظرز فکر و نظر خود درباره پزشک، مشخصاتی را برای آن پزشک در نظر می گیرند که آن مشخصات می تواند برای یک چشم پزشک متفاوت تر باشد و همچنین در برخی از مورد هم مشترک باشد و همچنین در برعضی از مواقع ممکن است که هیچگونه سلیقه و علاقه ای برای برگزیدن یک چشم پزشک نباشد. در ادامه ما را دنبال کنید تا مشخصات و ویژگی های یک چشم پزشک برجسته را بررسی کنیم:

خصوصیات بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران:

زمان گزاشتن برای گوش دادن به حرف های مریض:

یک پشم پزشک ماهر و برجسته برای اینکه بتواند مرضی شما را تحلیل کرده و مورد بررسی قرار دهد و هرچه سریع تر بیماری شما علائم آن را تشخیص دهد باید آستانه صبر خود را زیاد کند و با زیرکی به حرف های شما گوش دهد تا موفق شود به وسیله اطلاعات و داده های حاصل از صحبت های شما و حتی به واسطه پاسخ های سوالاتی که از شما می پرسد این کار را به خوبی انجام بدهد. ممکن است به چشم پزشکی مراجعه کنید که زیاد به حرف های شما گوش نمی دهد و توجه خاصی به پاسخ شما به سوالات خود ندارد، در چنین مواقعی بهترین راه حل می تواند عوض کردن چشم پزشک خود باشد. البته در مواردی هم این امکان وجود دارد که آن چشم پزشک سرش شلوغ باشد و کار های فراوان و ذهن آشفته ای داشته باشد باشد اما رسالت و وظیفه اصلی و مهم هر چشم پزشک خوب این است که به بیمار خود و صحبت های او توجه کند تا بیمار به او اعتماد کرده و تمام مشکلات خود را با چشم پزشک خود در میان بگذارد تا روند درمان سریع تر شود.

پاسخ دادن به پرسش های مریضان:

یک چشم پزشک خوب همواره باید آمادگی این را داشته باشد که بتواند به سوالات و کمبود اطلاعاتی بیماران خود به خوبی پاسخ دهد و نیاز های آنها را برطرف سازد زیرا بیمارن حق این را دارند که از یک منبع سرشار از اطلاعات بهره ببرند و مسائل مبهمی را که برایشان اتفاق افتاده را به کمک چشم پزشک خود برطرف سازند. در نتیجه یک چشم پزشک خوب می تواند با روش های گوناگونی از قبیل ارتباط تلفنی، ارتباط حضوری، به صورت آنلاین و یا به کارگیری از یک منشی فهیم و مسئولیت پذیر در پاسخ دادن به مشکلات و نیاز های بیمار خود نهایت تلاش خود را بکند.

بی تفاوت نبودن نسبت به بیماران:

ممکن است شما در مواردی که مشکلی برای چشمتان بوجود می آید به یک چشم پزشک مراجعه کنید و او برای شما چند جلسه را در نظر بگیرد و شما پس از اینکه جلسات را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید متوجه شوید که او تفاوتی بین اولین و چندمین مراجعه شما در نظر نمی گیرد حتما باید چشم پزشک خود را عوض کنید زیرا یک چشم پزشک خوب و شایسه همیشه می کوشد تا راه و روشی را برای دروان بیماری شما پیدا کند، پس یک چشم پزشک کتعهد و با وجدان باید حتما برای بیمارانی که به او مراجعه می کنند تشکیل پرونده دهد یا اطلاعات آنها را در رایانه ای ثبت نماید و این کار او باعث می شود که با گذشت زمان مشکلات بیمار خود را فراموش نکند و در تشخیص راه درمان برای او اختلالی ایجاد نشود.

نحوه برخورد با مریض:

همواره کسی که علاقه دارد به عنوان یک چشم پزشک برجسته شناخته شود مس کوشد تا مطابق با رفتار و عملکرد بیمار خود تغیر وضعیت و تغیر رفتار دهد. برای مثال وقتی بیمار مرجعه کننده به او یک کودک هست سعی می کند با اخلاق خاصی با او ارتباط برقرار کند تا آن کودک برای مراجعه دوباره به آن چشم پزشک علاقه مند شود و در برخورد با چشم پزشک خود کمتر بهانه گیری کند. همچنین در برقراری ارتباط با افراد پیر و مسن که نسبت به سایرین کم حوصله تر و زودرنج تر هستند، یک چشم پزشک باید مطابق با شریاط روحی و روانی و فیزیکی آنها تغییر وضعیت بدهد.

حسن خلق:

یقینا هر پزشک و چشم پزشکی باید همواره تلاش کند تا از فضیلت های اخلاقی و شایسته ای برخوردار باشد و سعی کند با بیماران خود با اخلاقی خوب و نیکو برخورد کند زیرا هیچ بیماری دوست ندارد وقتی مشکلاتش را با چشم پزشک خود در میان می گذارد با بد اخلاقی او روبه رو شود.

سطح بالای علمی:

یکی از مسائلی که می تواند به افراد در انتخاب یک چشم پزشک خوب و متعهد کمک کند این است که آن چشم پزشک از میزان آگاهی علمی، به کار گیری از متد های نوین و به روز در عرصه چشم پزشکی، کار آمدی تخصصی و درمان مریض های خود به وسیله با کیفیت ترین دستگاه های موجود برخوردار باشد و این موارد می تواند یکی از ویژگی های یک چشم پزشک خوب باشد.

احترام و تکریم بیماران:

بیمارانی که به چشم پزشک مراجعه می کنند از حقوق متنوعی برخوردار هستند که یکی از این حقوق، حق حفظ کرامت آنها می باشد و باید با احترام با آنها برخورد شود.

رعایت انظباط کاری و وقت شناسی:

ممکن است برای بیماری چشم خود به یک چشم پزشک مراجعه کرده باشید و در وقت مقرر شده برای شما کمی تاخیر ایجاد شود و این موضوع باعث ناراحتی شما شود. در واقع یک چشم پزشک خوب باید همیشه وقت شناس باشد و تلاش کند تمامی کار های خود را در زمان تعییت شده با دقت انجام دهد.

دقت در کار و تشخیص صحیح بیماری:

یک چشم پزشک خوب و با وجدان وقتی شخصی به او مراجعه می کند باید تلاش کند تا بیماری و نشانه های بیماری او را به خوبی تشخیص دهد و برای درمان و معالجه او دارو های صحیحی را تجویز کند زیرا شخص بیمار لزوما ابزاری جهت آزمایش اثر دارو ها و افزایش اطلاعات چشم پزشک نیست و در نتیجه یک چشک پزشک متعهد باید در تشخیص مریضی و راه درمان آن نهایت دقت خود را انجام بدهد.

رازداری و امانت داری:

وقتی یک فرد بیمار برای درمان بیماری خود به چشم پزشک مراجعه می کند و مشکلات و حتی راز های خود را با آن چشم پزشک در میان می گذارد، آن چشم پزشک متعهد باید هرگز در هیچ شرایطی آن راز و مشکل را فاش نکند و رازداری یکی از خصلت های یک چشم پزشک خوب است.

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است:

ضرب المثل بالا یکی از انواع معیار های شناخت و تشخیص یک چشم پزشک خوب و برجسته است زیرا به خوبی نشان می دهد که در انتخاب یک چشم پزشک نتایج و نظرات بیمارانی که توسط آن، درمان شده اند بسیار مفید می باشد. وقتی فردی از یک چشم پزشک به خوبی تعریف می کند و احساس خشنودی دارد دیگران هم ترغیب می شوند که به آن چشم پزشک به خاطر شیوه درمان صحیح او مراجعه کنند و این می تواند موجب افزایش اعتبار آن چشم پزشک شود. اعتقاد یک چشم پزشک به حفظ حقوق بیماران به وسیله کارکرد سودبخش، تشخیص درست بیماری و انتخاب روش درمانی مناسب برای بیماران می تواند موجب رضایت مردم از او شده و رتبه او را افزایش دهد.

خداوند چیز های بیشماری را خلق کرده است که یکی از این مخلوقات، چشم می باشد. چشم، یک عضو کوچک ولی بسیار حساس و شگفت آور در بدن انسان است و می توان آن را جزو تعجب برانگیز ترین عضو بدن در نظر گزفت که یکی از نشانه های بزرگی و شکوه پروردگار است.

چشم:

چشم های ما قدرت حرکت و چرخش به سمت ها مختلف را دارند تا دیدن محیط اطراف را امکان پذیر سازند، این چشم ها توسط شش ماهیچه باریک که به آنها متصل است در بخش های مختلف حرکت می کنند. این ماهیچه ها نام های مختلفی با توجه به فعالیت و وظیفه خود در تحرک کره چشم دارند به عنوان مثال ماهیچه ای که کره چشم را به سمت بالا حرکت می دهد، ماهیچه مستقیم فوقانی نام دارد و ماهیچه ای که کره چشم را به سمت بالا و داخل هدایت می کند، ماهیچه مایل تحتانی نام دارد. این ماهیچه ها همواره تمامی حرکات خود را به صورت منظم و همزان باهم انجام می دهند.

چشم ها خاصیت دیگری هم که دارند این است که با نگاه کردن به آنها می توان درون افراد و احساسات آنها را در آن زمان فهمید و درک کرد. برای مثال وقتی در چشم های فردی که خوشحال هست نگاه کنید می توانید شور و شعف را در چشمان او ببینید و اگر در چشمان فردی وحشت زده بنگرید، قطعا ترس را در چشم های او مشاهده خواهید کرد.

ما باید از زمانی که متولد می شویم تا زمانی که در این دنیا زندگی می کنیم، از چشم های خود مراقبت کنیم و این امر را بسیار مهم و ضروری بدانیم. وقتی نوزادی به دنیا می آید و این جهان را مشاهده می کند برای اینکه چشم های او در برابر آلودگی ها و میکروب ها بتواند محافظت شود، از قطره نیترات نقره 1% استفاده می کنند. اگر در زمان تولد فرد از این قطره استفاده نشود ممکن است در ادامه زندگی او خطر ابتلا به انواع عفونت چشم و حتی نابینایی برای او وجود دارد.

مواظبت از چشم ها مطابق نظر بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران:

ما برای این که بتوانیم از چشم های خود در مدت زمان بیشتری محافظت کنیم، باید به چند علامت و مورد بیشتر توجه کنیم. این علامت ها، هشدار هایی هستند تا ما همواره و در همه حال به فکر محافظت از چشم های خود باشیم. این علامت ها کدام هستند؟

قرمز شدن چشم ها:

وقتی چشم ما می خواهد به یک بیماری یا ناراحتی مبتلا شود. یکی از علامت هایی که در آن هنگام ما می توانیم در چشم مشاهده کنیم، قرمزی چشم ها می باشد. قرمز شدن چشم ها نیز با توجه به یک سری دلایل ایجاد می شود و علائم مختلفی مانند اجسام خارجی، التهاب و عفونت های میکروبی و ویروسی، تحریکات محیطی، ضربه ها و حتی تومور ها دارند.

در چشم، مخاط ملتحمه، سفیدی یا صلبیه وجود دارد که هرچه مقدار تجمع خون در آن افزایش یابد رنگ چشم به سمت قرمز بودن میل می کند. می توان گفت که قرمز شدن چشم ناشی از پر خون شدن این بخش ها است. اگر در مواردی عروق مژه ای و مویرگهای خونی فرد به علت هایی که در بالا ذکر کردیم، تحریک شوند. در این بخش ها میزان خون افزایش پیدا کرده و و پرخونی به وجد می آید. در چنین مواقعی وقتی فرد چشم های خود را می مالد این وضعیت شدت گرفته و می تواند نتایج نامطلوبی را برای بینایی فرد به دنبال داشته باشد.

درد چشم:

ممکن است در برخی موارد چشم های شما در اثر دلایل مختفی به درد آمده باشند ولی شما نسبت به این درد بی تفاوت بوده باشید. ولی باید به این نکته توجه کنید که درد چشم قطعا نشانه رایجی ار وجود بیماری چشم است و باید وقتی این حادثه رخ می دهد آن را جدی گرفت. همانطور که گفتیم این درد جشم می تواند دلایل مختلف و گوناگونی مثل تحریک های ناشی از اجسام خارجی و مواد شیمیایی، عفونت ها و التهاب ها و ضربه های مستقیم و غیرمستقیم به کره چشم را داشته باشد. همچنین وجود داشتن تومور هایی درون جمجمه هم می تواند در کنار بیماری های چشم، موجب سر درد و چشم درد شود. بیماری های مختفی برای چشم وجود دارد که بعضی از آن ها آب سیاه یا گلوکوم و افزایش فشار داخل کره چشم می باشند. در صورت ابتلا به آنها باید به یک چشم پزشک خوب مراجعه کرد.

خشک شدن چشم:

گاهی ممکن است شما احساس کنید که هیچ گونه آبی در چشم شما نیست و چشمتان خشک شده است. در چنین مواقعی با خود می گویید آیا خشک شدن چشم ناشی از چه عامل هایی است؟

درست است که خشک شدن چشم همواره از دلایل ناراحتی و نا امیدی در افراد سالمند و مسن است. ولی باید توجه داشته باشیم که خشک شدن چشم ها در سنین پایین تر هم برای افراد وجود دارد و باید مراقب آن بود. دلیل خشک شدن چشم این است که وقتی مخاطی که در چشم وجود دارد خشک می شود. پلک ها به سختی و به زور باز و بسته می شوند و بیمار احساس می کند. که روی سطح چشم و مخاط ملتحمه چشم او خراشی ایجاد شده است. احساس خارش و سوزش شدیدی می کند.

خشک شدن چشم علاوه بر دلیلی که گفتیم می تواند ناشی از دلایل دیگری همچون خشکی آب و هوای محیط زندگی، برخی از مریضی های عمومی و دارو هایی که باعث نزول اشک از چشم می شوند و بسته شدن کانال های اشکی باشد.

آنچه در این زمینه و در هنگام بروز این حادثه و یا روبه رو شدن با کسانی که دچار این بیماری هستند. قابل توصیه است، این می باشد که از مصرف خودسرانه دارو دوری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به یک چشم پزشک خوب مراجعه کنید. همچنین یک سری عملکرد های عمومی نیز وجود دارد که در محافظت از سلامت و امنیت چشم بسیار ضروری می باشند.

نکات ساده ولی بسیار مهم:

  1. وقتی کاری را انجام می دهید. که دست های شما را کثیف و آلوده می کند. باید دست و صورت خود را با آب و صابون به خوبی بشویید. همچنین وقتی دست های شما کثیف می باشد. نباید با آن ها چشم های خود را مالش دهید.
  2. در استخر ها و آب های گرم شنا نکرده و خود را شست و شو ندهید
  3. وقتی در حین مطالعه مطلب هستید، سعی کنید از نور کافی و مناسب بهره ببرید.
  4. همواره از وسایل شخصی مانند دستمال و حوله استفاده کنید.
  5. از نگاه کردن به منبع های نور بسیار شدید، به خصوص نور خورشید، خودداری کنید.
  6. باید حتما کودکان را قبل از سنین مدرسه مورد معاینه قرار داد تا بیماری های چشم، عیب های انکساری و به خصوص تنبلی چشم تشخیص داده شود.
  7. به افراد مختلف از جمله کودکان، آموزش داده شود تا هنگام مشاهده برنامه های تلویزیونی، فاصله مناسب را رعایت بکنند.

بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص چشم پزشک در شرق تهران بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص دندانپزشکی هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص دندانپزشکی در شرق تهران می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص چشم پزشک در شرق تهران، بهترین فوق تخصص چشم پزشک در شرق تهران، بهترین دکتر چشم پزشک در شرق تهران، بهترین دکتر فوق تخصص چشم پزشک در شرق تهران کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص چشم پزشک، لیست متخصص چشم پزشک در شرق تهران