بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در اصفهان
بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در اصفهان
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان

بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان

چشم ها حساس ترین عضو بدن ما هستند که کوچک ترین سهل انگاری نسبت به آن ها ممکن است پشیمانی های بزرگی را به بار بیاورد. ما باید نسبت به بیماری های چشم حساس باشیم و با مراجعه ی به موقع به چشم پزشک، از آن ها محافظت کنیم.

بهترین دکتر چشم پزشک در اصفهان

چشم ها را می­توان گویا ترین عضو بدن در نظر گرفت. این دو کره ی کوچک، دنیایی شگفت انگیز را در خود جای داده اند. در چشم افراد می­توان احساساتی همچون خشم، نگرانی، ترس، شادی و… را دید. برای هر حرکت چشم که شاید ساده به نظر برسد، عضلات زیادی درگیر هستند.

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر چشم پزشک اصفهان و معرفی بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چشم پزشکی:

 چگونه می توان یک چشم پزشک خوب و مناسب پیدا کرد؟ یک چشم پزشک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چگونه می توانیم از چشم هایمان مراقبت کنیم؟ در ادامه ی این مقاله به این سوالات شما پاسخ داده خواهد شده است.

 ویژگی های بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان:

اکثر افراد هنگام مراجعه به پزشک، به دنبال برجسته ترین و بهترین پزشک می گردند؛ اما چه ویژگی هایی یک پزشک را به یک پزشک برجسته تبدیل می کند؟ به صورت کلی یک چشم پزشک خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

زمان گذاشتن برای شنیدن حرف های بیمار:

یک پزشک خوب باید برای بیمار خود ارزش قائل شده و برای شنیدن حرف های بیمارش وقت بگذارد. هر چقدر پزشک حوصله و دقت بیشتری به خرج دهد، بهتر می تواند بیماری شما را تشخیص داده و درمان کند. در صورتي که چشم پزشک شما حوصله ي شنيدن توضيحاتتان درباره ي بيماري را ندارد و به سرعت برايتان نسخه مي نويسد، بهتر است به فکر عوض کردن او باشيد. هر چقدر هم يک پزشک مشهور باشد و مشغله داشته باشد باز هم وظيفه دارد براي بيمار خود وقت بگذارد و به حرف هاي او گوش دهد.

پاسخ دادن به سواالت بیماران:

بيمار حق دارد تا درباره ي بيماري اش اطلاعات بيشتري بخواهد و يا اينکه بتواند سوالات و ابهامات خود را از چشم پزشک خود بپرسد. يک چشم پزشک خوب بايد پاسخگوي سوالات بيماران خود باشد. اين پاسخ گويي مي تواند به صورت آنلاين، ارتباط تلفني، حضوري و يا استفاده از يک منشی آگاه برای پاسخ گویی باشد.

بی تفاوت نبودن نسبت به بیماران:

یک چشم پزشک خوب با اولین مراجعه ی شما، برایتان پرونده تشکیل می دهد تا اطلاعات و نشانه های بیماری شما را به صورت دقیق ثبت کند. اگر چشم پزشک شما تفاوتی میان مراجعه ی اول و چندمین مراجعه ی شما قائل نشد بهتر است به دنبال چشم پزشک جدیدی برای خودتان بگردید. تشکیل پرونده و ثبت و ذخیره ی اطلاعات به پزشک این امکان را می دهد تا بدون به وجود آمدن مشکل خاصی، روند بیمار شما را بررسی کند.

نحوه بر خورد با بیمار:

یک چشم پزشک حرفه ای با توجه به شرایط بیماران، سعی می کند شیوه ی برخورد خود را تغییر دهد. برای مثال با یک کودک جوری برخورد می کند تا کمتر بهانه گیری کند و برای مراجعه های بعدی بی تابی نکند و یا اینکه با یک فرد مسن و سالمند به گونه ای رفتار کند که مطابق با بی حوصلگی و شرایط جسمی و رفتاری آن ها باشد.

حسن خلق:

هیچ پزشک حرفه ای و برجسته ای اخلاق خوب را فراموش نمی کند. حسن خلق یکی از ویژگی های ممتاز یک پزشک و چشم پزشک برتر است. در واقع بد اخلاقی پزشک بیماران را فراری می دهد و هیچ بیماری دوست ندارد در هنگامی که بیماری خود را توضیح می دهد با بد اخلاقی پشم پزشک مواجه شود.

سطح بالای علمی:

از دیگر امتیاز های یک چشم پزشک حرفه ای، سطح بالای علمی او، کارآمدی تخصصی، بهره گیری از متد های نوین و به روز در زمینه ی چشم پزشکی و درمان بیماران از طریق بهترین و جدیدترین دستگاه های موجود می باشد.

احترام و تکریم بیماران:

از حقوق مسلم بیماران، حفظ کرامت آن ها و احترام گذاشتن به آن ها است.

رعایت انضباط کاری و وقت شناسی:

یک چشم پزشک خوب و حرفه ای با رعایت زمان بندی وقت بیماران خود را تلف نمی کند و به آن ها احترام می گذارد.

دقت در کار و تشخیص صحیح بیماری:

یک چشم پزشک حرفه ای می داند که بیمار یک ابزار یا وسیله برای امتحان اثرات دارو های مختلف نیست و باید نهایت دقت را در تشخیص صحیح و به موقع بیماری داشته باشد.

راز داری و امانت داری:

یک پزشک حرفه ای و ماهر می داند که حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه و خصوصی بیمار واجب است.

آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است:

مهم ترین افتخار یک پزشک و همچنین یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب چشم پزشک، میزان رضایت بیماران از او می باشد. شما می توانید از روی نظرات بیماران و همچنین نتایج معالجه ی بیماران از درست بودن انتخاب خود مطمئن شوید.

 مراقبت از چشم‌ها مطابق نظر بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان:

محافظت از چشم ها از بدو تولد اهمیت زیادی را برای انسان دارد. به گونه ای که برای محافظت از چشم نوزدان به محض تولد در چشم آن ها قطره نیترات نقره 1% می ریزند. این قطره برای مراقبت از چشم ها و همچنین پیشگیری از آلودگی های میکروبی استفاده می شود. در صورت هر گونه بی دقتی در این کار خطر عفونت چشم و یا حتی کوری وجود دارد.

در ادامه به بررسی چند مورد از علائم بیماری های چشمی می پردازیم. این علامت ها ما را در تشخیص و درمان به موقع بیماری های چشمی کمک می کند.

قرمز شدن چشمها:

از اولین و مهم ترین علائم شروع بیماری و ناراحتی در چشم، قرمز شدن آن است. قرمز شدن می تواند به دلیل عوامل داخلی و یا محیطی مانند مثل اجسام خارجی، تحریکات محیطی، التهاب و عفونتهای میکروبی و ویروسی، ضربه ها و حتی تومورها و … باشد. قرمز شدن چشم به دلیل پرخون شدن مخاط ملتحمه، سفیدی یا صلبیه چشم می باشد.

در صورتی که عروق مژه ای و مویرگ های بسیار ظریف چشم به دلایل بالا تحریک شوند، در این قسمت پرخونی به وجود آمده و با مالیدن چشم ها ممکن است این وضعیت تشدید شود و اثرات زیان باری بر روی بیماری فرد بگذارد.

درد چشم:

طبق نظر متخصص چشم پزشک، درد چشم از شایع ترین علائم بیماری در چشم می باشد. درد چشم ممکن است بر اثر عفونتها و التهابات، تحریکات ناشی از اجسام خارجی و مواد شیمیایی و ضربه های مستقیم و غیر مستقیم به کره چشم، تومورهای داخل جمجمه، بیماریهای چشم مثل آب سیاه یا گلوکوم و افزایش فشار داخل کره چشم باشد. شما باید این درد را جدی بگیرید و در صورت وجود این درد به پزشک مراجعه کنید.

خشکی چشم:

خشکي چشم بيماري است که بيشتر در ميان سالمندان رايج است اما گاهي براي جوانان نيز اتفاق مي افتد. وقتی مخاط چشم خشک شود، باز و بسته شدن پلکها به سختی صورت می گیرد و بیمار احساس می کند روی سطح چشم و مخاط ملتحمه اش خراش ایجاد شده است و دچار خارش و سوزش مي شود. عواملي مانند خشکی آب و هوای محیط زندگی، بعضی بیماریهای عمومی و داروهایی که باعث کاهش اشک چشم می شوند و همچنین مسدود بودن کانالهای اشکی می توانند باعث بروز خشکي چشم شوند.

نکات ساده در مراقبت از چشم ها از نظر بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان:

  • شستن دست و صورت با آب و صابون بعد از انجام کارهایی که باعث آلوده شدن دستها می شود.
  • در صورت کثیف بودن دستها، از مالیدن چشم با دست جدا خودداری شود.
  • استفاده از وسایل شخصی مثل حوله و دستمال
  • خودداری از شنا و شستشو در استخرها و آبهای آلوده
  • استفاده از نور کافی در موقع مطالعه
  • به کودکان و سایرین آموزش الزم داده شود تا با رعایت فاصله مناسب برنامه های تلویزیون را تماشا کنند.
  • از نگاه کردن به منابع نورانی بخصوص خورشید خودداری شود.
  • برای تشخیص بیماریهای چشم، عیوب انکساری و بخصوص تنبلی چشم باید حتما کودکان را قبل از سنین مدرسه مورد معاینه قرار داد.

بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص چشم پزشک در اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص دندانپزشکی هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص دندانپزشکی در اصفهان می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان، بهترین فوق تخصص چشم پزشک در اصفهان، بهترین دکتر چشم پزشک در اصفهان، بهترین دکتر فوق تخصص چشم پزشک در اصفهان کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص چشم پزشک، لیست متخصص چشم پزشک در اصفهان