بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانپارس
بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس
بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانپارس
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس

هرکسی برای انتخاب پزشک متخصص به فاکتورهای خاص خود اهمیت میدهد؛ که این معیارها برای هر بیمار متفاوت است؛ اما یک سری فاکتورهای انتخابی برای تمام پزشکان یکنواخت است و برخی از آنها برای هر پزشک با تخصص خواست متفاوت است.

بهترین دکتر چشم پزشک در تهرانپارس

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر چشم پزشک تهرانپارس و معرفی بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس

شنونده‌ی خوبی باشد:

یک پزشک متخصص چشم باید بداند شغل سختی را انتخاب کرده است که دقت و صبر زیادی میطلبد. چشم پزشک خوب، آن است که سریع به سراغ نسخه نویسی نرود او وظیفه دارد کامل و با حوصله به شرح حالی که بیمار از چشم های خود میدهد گوش کند و بعد او را معاینه نماید و درمان لازم را انجام دهد. شاید چشم پزشک خوب سرش شلوغ باشد، اما این نباید باعث شود بیماران را از سر باز کند یا وقت کمی برای بیمار خود بگذارد.

پاسخ دهی به بیمار:

مطمئنا هر کس به دکتر مراجعه میکند، چندین سوال تخصصی هم در ذهن دارد که میخواهد دکتر به آنها پاسخ بدهد. یک پزشک خوب هم باید با صبرو حوصله پاسخگوی بیمارش باشد وهم اینکه از منشی خود بخواهد سوالات معمول و رایج را بداند و پاسخش را در اختیار بیمار به صورت تلفنی یا حضوری بدهد.

دقت در مورد بیمار:

یک پزشک خوب، نباید نسبت به بیماران خود بی تفاوت باشد و باید در مرحله اولی که بیمار به او مراجعه می کند، تمام اطلاعات بیماریش و شرح حالی که میدهد را در پرونده ای ثبت کند تا در مراجعات بعدی روند کاهش یا افزایش بیماری را بتواند درک کند و بهتر کار خود را پیش ببرد.

برخورد با بیمار:

طرز رفتار و برخورد پزشک با بیمار، بسیار حائز اهمیت است و باید بتواند نسبت به هر بیمار رفتار مخصوص آن را داشته باشد؛ مثلا رفتارش برای کودکان گونه ای باشد که دوباره تمایل به مراجعه داشته باشند و اگر بیمارش سن بیشتری داشت بداند صبر و حوصله بیمارش کم است و زودتر او را معاینه و ویزیت کند.

حسن خلق:

هیچ بیماری نیست که بخواهد شرح حال بیماری خود را به پزشکی بدهد که با بداخلاقی، کم صبری و ابروهای درهم کشیده دارد او را می نگرد. پس حسن خلق برای تمام پزشکان با هر تخصصی لازم و واجب است.

تحصیلات:

سطح بالای علمی و کار آمدی پزشک، اینکه اطلاعات خود را به روز نگه دارد و از دستگاه های مخصوص و جدید برای درمان بیمارانش استفاده کند، بسیار لازم است.

تکریم بیمار:

حفظ کرامت و احترام به بیماران حق مسلم هر بیمار است؛ که به پزشک مراجعه میکند.

وقت شناسی:

رعایت زمان و نظم دادن به وقت مراجعه بیمار برای او اهمیت دارد و یک پزشک خوب باید در زمان خود نظم داشته باشد.

دقت در کار:

پزشک باید شرح حال بیمار را کامل مطالعه کند، تشخیص صحیح بدهد و نخواهد داروهای مختلف را روی بیمار تجربه کند.

راز داری:

هر آنچه که بیمار به دکتر خود می گوید باید مثل یک راز و امانت بین آنها بماند.

بیماران دیگر:

یکی از مهمترین معیارهایی که میتوان از طریق آن چشم پزشک خوب را پیدا کرده و به او مراجعه کنید؛ کمک گرفتن و مشورت گرفتن از دوستان، آشنایان و بیماران دیگری است که به چشم پزشکی مراجعه کرده اند و از کار او رضایت داشته اند. پس رضایت بیماران دیگر، میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک چشم پزشک خوب باشد.

چشم:

چشم بزرگترین آیت و نشانه بزرگی خالق ماست، همچنین چشم حساسترین و پیچیده ترین عضو بدن است؛ به گونه ای که با این عضو کوچک میتوان دنیای بزرگ و زیبا را دید. هر چشم به کمک شش عضله ظریف کار می کند؛ که اسامی آنها بسته به کارشان متفاوت است و جالب اینکه هر دو چشم باهم کار میکنند و از هماهنگی و هم زمانی برخوردار هستند. چشم از قسمت ها و لایه های مختلفی تشکیل شده است و هر کدام کار خاص خود را انجام میدهند.

حتی چشم هرکس نشان دهنده حالت روحی او نیز میتواند باشد حالت ترس، دلهره، اضطراب و. را میتوان از چشم هر انسانی متوجه شد و در کل احساسات و هیجانات و عواطف هرکس از چشم او دیده می شود. مراقبت و نگهداری از چشم ها بسیار مهم و حساس است و این مواظبت از بدو تولد تا آخر عمر باید مورد توجه قرار گیرد. آنقدر این مراقبت مهم است که محض به دنیا آمدن نوزاد برای جلوگیری از عفونت و احیانا کوری نوزاد سریع قطره نیترات نقره 1% در چشم او چکانده میشود.

مواظبت از چشم

گاهی بعضی از علایم نشان دهنده این امر است که باید به چشم پزشک مراجعه کرد. بعضی از این موارد عبارت‌اند از:

قرمز شدن چشم:

یکی از شایع ترین عوامل بیماریهای چشمی، قرمزی چشم است که بافتهای ریز چشم پرخون و قرمز شده و این امر ناشی از تحریکات خارجی چشم است. یا عفونت چشمی، میکروب و ویروسها است که مخاط چشم را درگیر کرده و اگر عروق مژه ای به علتهای گفته شده، تحریک شود؛ بافتهای ظریف به هم ریخته و پر خون میشود. بیشتر اوقات با مالیدن و تحت فشار دادن چشم این قرمزی بیشتر میشود.

درد چشم:

چشم بسیار حساس است و به علتهای مختلفی مثل عفونتها، التهابات چشمی، تماس با شی آلوده و تماس مستقیم و غیر مستقیم با اشیا خطرناک و… میتوان دچار درد و بیماریهای دیگر چشم شود. حتی سردرد و گاهی بیماریهای داخل جمجمه هم گاهی باعث درد چشم میشود. بیماریهای مخصوص چشم مثل آب سیاه، گلوکوم، فشار داخلی کره چشم هم میتواند باعث بروز درد چشم شود.

خشک شدن چشم

خشک شدن، احساس سوزش و خراش روی چشم بیشتر اوقات در سنین بالا دیده میشود. بعضی از بیماریها، داروها، مناطق آب و هوایی خشک و یا بسته بودن کانالهای اشکی چشم، میتواند باعث بروز خشکی چشم شود. با دیدن و احساس کردن این درد و خشکی چشم، باید قبل از هرچیز به پزشک متخصص مراجعه کرد و هرگز نباید خودسرانه و یا با تجویز دیگران شروع به خود درمانی کنید.

نکات مهم از دیدگاه بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس:

نکاتی که گرچه ساده است اما برای حفظ سلامت چشم و مراقبت از این عضو حساس بسیار مهم است:

  1. در استخرهایی که احساس میکنید آلوده هستند، هرگز شنا نکنید.
  2. از حوله، دستمال تمیز و مخصوص برای تمیز کردن صورت استفاده کنید.
  3. دست کثیف خود را هرگز به چشمتان نزنید و حتما بعد از هر کاری دست و صورت خود را با آب و صابون تمیز بشویید.
  4.  از نور کافی و لازم در هنگام مطالعه استفاده کنید.
  5. به طور مستقیم با چشم بدون محافظ به نور زیاد مثل خورشید نگاه نکنید.
  6. در موقع تماشای تلویزیون و کار با موبایل و… فاصله چشمی مناسب را رعایت کنید.
  7. برای معاینه منظم هر چند وقت یکبار به چشم پزشک مراجعه کنید و کودکان حتما قبل از رفتن به مدرسه باید تحت معاینه قرا گیرند تا اگر تنبلی چشم داشتند درمان شود.

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانپارس بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص دندانپزشکی هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص دندانپزشکی در تهرانپارس می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص چشم پزشک در تهرانپارس، بهترین فوق تخصص چشم پزشک در تهرانپارس، بهترین دکتر چشم پزشک در تهرانپارس، بهترین دکتر فوق تخصص چشم پزشک در تهرانپارس کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص چشم پزشک، لیست متخصص چشم پزشک در تهرانپارس