بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در اصفهان
بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در اصفهان
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان

بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان

جراحی بینی امروزه یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین جراحی های زیبایی روز دنیا می باشد. انجام این عمل امروزه دارای محدودیت سنی نمی باشد و خیلی از افراد برای زیبا سازی چهره خود و رفع ایراد بینی دست به انجام این عمل می زنند؛ زیرا بینی یکی از اجزای مهم و تاثیر گذار در زیبایی چهره هر فرد می باشد.

بهترین دکتر جراح بینی در اصفهان

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی اصفهان و معرفی بهترین متخصص جراح بینی در اصفهان بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چالش انتخاب بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان:

انتخاب متخصص جراحی بینی یکی از کارهای دشوار و حیاتی می باشد. جراحان پلاستیک و زیبایی زیادی در سراسر ایران مشغول به کار هستند که در زمینه جراحی بینی نیز فعالیت میکنند. انتخاب فردی که در این زمینه متخصص است و کار خود را به خوبی و با میزان رضایتمندی بالا ارائه می دهد بسیار سخت و دشوار می باشد.

در صورت عدم انتخاب متخصص نامناسب  و مبتدی، ممکن است عمل بینی موفقیت آمیز نباشد که در نهایت این امر باعث می شود تا یک سال نتوانید به هیچ عملی اقدام کنید. برای موفقیت آمیز بودن عمل بینی، با وجود مخاطره های فراوان در این زمینه و حساسیت های بالا و جزئیات زیاد این نوع عمل، لازم است که جراح علاوه بر برخوردار بودن از تخصص بالا، تجربه و مهارت بالایی نیز داشته باشد و همچنین برای انجام جراحی از ابزار و وسایل روز دنیا همراه با جدیدترین متد ها بهره ببرد تا بتواند پروسه جراحی رینوپلاستی را بی عیب و نقص طی کند.

جراحی بینی یا رینوپلاستی براساس گزارشات و سخنان تیم پزشکی یکی از دشوار ترین عمل های زیبایی و پلاستیک می باشد؛ همچنین افرادی که این عمل را همراه با دیگر عمل های زیبایی انجام داده اند به سختی و دشواری این عمل پی برده اند. هر چقدر که مشکلات حین عمل جراحی زیبایی کمتر باشد و تسلط جراح هنگام عمل رینو پلاستی بیشتر باشد نتیجه کار مطلوب تر و از کیفیت بیشتری برخوردار است و چهره فرد زیبا و بینظیر خواهد شد. برای انتخاب یک جراح خوب و متخصص جای نگرانی نیست؛ زیرا در این مقاله نکات و مطالبی را ارائه داده ایم که با توجه به این نکات و سنجیدن و بررسی آن ها می توانید بهترین جراح و متخصص بینی را انتخاب و بر گزینید.

اگر قصد دارید بینی خود را زیبا و خوش فرم کنید لازم است برای انتخاب بهترین جراح به نکات زیر دقت فرمایید.

  • بهترین و معتبر ترین جراح بینی چه شخصی است؟
  • چهار معیار اساسی و مهم برای دست یابی به فرد متخصص در این زمینه
  • میزان تحصیلات و مدرک فرد متخصص در این زمینه به چه اندازه ای مهم و اساسی است؟
  • چگونه تجربه و مهارت متخصص رینو پلاستی را بسنجیم و تشخیص دهیم؟
  • اخلاق و برخورد متخصص رینو پلاستی را در نظر داشته باشید و بسنجید؛ زیرا این نکته بسیار مهم و اساسی می باشد.
  • به کلینیک و تجهیزات پزشکی جراح بینی دقت کنید؛ زیرا این امر بسیار مهم است.
  • معیارها و ملاک هایی که یک جراح رینو پلاستی باید به آن ها دقت و عمل کند.
  • عاقبت های انتخاب نادرست فرد متخصص در این زمینه و نتایج ناشی از آن
  • اهمیت جراحی بینی نزد جراح بینی متخصص و ماهر و با تجربه
  • چطور متخصص بینی با تجربه و ماهر را پیدا کنیم؟
  • جمع بندی برای انتخاب بهترین جراح بینی.

بهترین و معتبر ترین جراح بینی چه شخصی است؟

همان گونه که در متون بالا ذکر نمودیم، یکی از اجزای مهم و تاثیر گذار چهره، بینی می باشد که بد فرم بودن آن زیبایی چهره را خدشه دار می کند و بالعکس زیبا و خوش فرم بودن بینی، زیبایی چهره و صورت را چندین برابر می کند. به این ترتیب برای انتخاب جراح بینی باید دقت و تحقیقات زیادی را به انجام برسانید؛ بنابراین باید بهترین جراح بینی شهر خود را بیابید و به آن مراجعه فرمایید.

در صورتی که به فردی که در این زمینه تخصص لازمه را نداشته باشد مراجعه کنید، ممکن است ساختمان اصلی بینی حین عمل دچار آسیب شود که در این صورت نتایج عمل زیان بار و خطرناک خواهد بود. به طور میانگین بهترین دکترها برای انجام جراحی بینی، فوق متخصصین جراحی پلاستیک می باشند. یکی از دلایلی که باعث می شود پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک در این زمینه برگزیده شوند این است که این افراد برای انجام این عمل چندین سال آموزش دیده اند که می توانند این حرفه پر از مخاطره و ظرافت کاری را به بهترین شکل ارائه دهند. از دلایل دیگری که پزشکان متخصص جراحی پلاستیک انتخاب میشوند، برخوردار بودن آن ها از تجربه و مهارت بالا می باشد.

۴ معیار اساسی و مهم در پیدا کردن بهترین متخصص جراحی بینی:

بهترین و مناسب ترین پزشک جراحی بینی دارای ویژگی ها و جنبه های متفاوتی است. بنا بر گفته های انجمن بین الملل متخصصین جراحی پلاستیک فرد متخصص در این زمینه باید دارای ویژگی های خاصی باشد. به نظر شما به عنوان فرد بیمار یا مراجعه کننده فرد متخصص رینو پلاستی باید دارای چه معیار و ویژگی هایی باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد؟

در این مقاله سعی نموده ایم تا حدلامکان، تمامی جوانب را برای انتخاب جراح با تجربه بررسی کنیم و بسنجیم تا بتوانیم شما را در این زمینه یاری کنیم. هدف ما از انتخاب جراح پلاستیک مناسب، معرفی یک فرد به عنوان نفر اول یا ایجاد حالت رقابتی میان پزشکان نیست؛ زیرا پزشکان زیادی در ایران وجود دارند که در این زمینه بهترین هستند و خوش می درخشند و همچنین هدف اصلی ما معرفی ویژگی های اصلی و مهم یک متخصص جراحی پلاستیک است که او را عضو انجمن افراد ماهر و با تجربه نشان می دهد.

نکات اساسی و مهم برای انتخاب بهترین پزشک متخصص جراحی پلاستیک

در ادامه به نکات اساسی و مهم برای انتخاب بهترین پزشک متخصص جراحی پلاستیک پرداخته ایم؛ تمامی ارکان اصلی و مهم را میتوان در چهار دسته مهم طبقه بندی نمود که عبارتند از:

  • تخصص فرد جراح و مدرک تحصیلی وی
  • میزان مهارت و تجربه جراح رینوپلاستیک
  • اخلاق حرفه ای و دلسوزی وی
  • برخورداری از کلینیک و تجهیزات پیشرفته روز دنیا

ممکن این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد که چگونه می توان یک پزشک متخصص جراحی بینی را با این چهار ارکان ذکر شده سنجید؟ در ادامه مباحث، توضیحات این چهار ارکان ارائه داده شده است که با مراجعه به آن ها می توانید در یابید که پزشک مورد نظر شما جزو بهترین پزشکان قرار دارد یا خیر؟

میزان تخصص جراح و مدرک تحصیلی وی به چه اندازه ای مهم است؟

بهترین دکتر جراح بینی، فردی است که در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی تحصیل کرده است و در این زمینه تجربه بالایی را کسب نموده است. فرد متخصص در این زمینه ۷ سال را صرف تحصیل پزشکی عمومی کرده است و پس از گذشت این دوره، در ادامه ۴ سال را نیز صرف پزشکی تخصصی جراحی عمومی نموده اند. همچنین در دوره پایانی به مدت ۵ سال دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را گذرانیده است. فردی که دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است از فردی که تنها جراح عمومی را گذرانیده است از نظر دانش پزشکی و مهارت پیشرفته تر می باشد.

خیلی از افراد پس از گذراندن مراحل جراحی عمومی برای ارتقا تجربه و مهارت خود در زمینه هایی همچون جراحی بینی که یکی از شاخه های جراحی پلاستیک و زیبایی است اقدام به فعالیت می کنند.  البته باید این راهم در نظر داشت که پزشکی که ۵ سال را صرف تحصیل در زمینه فوق تخصص جراحی پلاستیک نموده است نسبت به شخصی که تنها تا پایه جراحی عمومی تحصیل کرده است پیشرفته تر خواهد بود و آموزش های خود را به صورت کاملا آکادمیک و حرفه ای یاد گرفته است و از مهارت بیشتری در مقایسه با جراح عمومی برخوردار است.

ویژگی هایی دیگر که سبب می شود فوق تخصص جراحی پلاستیک از جراحی عمومی برتر شوند عبارتند از:

  • بالا بودن میزان تحصیلات دانشگاهی فوق تخصص جراحی پلاستیک از جراح عمومی.
  • فعالیت این افراد در کلینیک و مراکز درمانی بهتری شکل گرفته است.
  • به علت برخوردار بودن از سابقه کاری بیشتر، تعداد عمل ها و جراحی بینی بیشتری نیز انجام داده است؛ بنابراین با موارد و افرادی گوناگونی در این زمینه روبه رو بوده است؛ بنابراین دارای مهارت و تجربه های بیشتری نیز است.

از دیگر نکات مهم و اساسی پزشک فوق تخصص این است که خود او عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی باشد. اگر پزشک منتخب و پسندیده شما در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی تدریس و آموزش دهد، بدون تردید دارای مهارت بالا و کیفیت کاری بالایی است. انجام عمل رینوپلاستی همراه با بیهوشی کامل می باشد که نیازمند به بستری شدن در کلینیک یا مراکز درمانی زیبایی می باشد که چندین ساعت به طول می انجامد.

پزشک متعهد و متخصص وظیفه دارد که از اوایل عمل (بیهوشی) تا اواخر عمل (به هوش آمدن فرد) بر تمامی مراحل جراحی نظارت کامل بر فرد مراجعه کننده داشته باشد. جراح متخصص و مناسب دارای کارنامه موفقی در زمینه عمل بینی می باشد و از رضایتمندی بالایی نیز برخوردار است، در صورت مشاهده کوچک ترین نارضایتی و شکایت از نحوه عمل جراح، باید از انتخاب این پزشک اجتناب و تجدید نظر کنید.

برای انجام عمل بینی باید به پزشک متخصص رینوپلاستی با تجربه و معتبر مراجعه فرمایید از افرادی که ادعای تخصص در این زمینه دارند دوری گزینید؛ زیرا جراحی بینی عملی سخت و سنگین می باشد و نیاز به مراقبت های پس از عمل دارد و همچنین نیازمند به ویزیت های پس از عمل و در بعضی موارد نیاز است که فرد رینوپلاستی ثانویه را انجام دهد. به همین منظور نباید بینی خود را به دست افراد کم تجربه سپرد زیرا در صورت بروز کوچک ترین مشکل آسیب های جدی بر فرد و روحیه او وارد می شود.

جراح رینو پلاستی بر اساس روحیه و وضعیت جسمانی فرد مراجعه کننده  درخواست عمل بینی فرد بیمار را متقبل می شود و در صورتی که بینی فرد بدون عمل و توسط متد های دیگر رفع ایراد شود، روش های کم خطر با هزینه کم تر را پیشنهاد می دهد. گاهی اوقات فرد به دلیل عوارض های پس از عمل ممکن است به کلینیک جراحی پلاستیک خود مراجعه کند، بنابراین دسترسی به جراح رینوپلاستیک در موارد اضطراری باید آسان و امکان پذیر باشد. از دیگر ویژگی های یک جراح رینو پلاستی خوب و معتبر، انجام ویزیت های به موقع، انجام عمل ترمیم احتمالی یا جراحی رینو پلاستی ثانویه، بررسی روند بهبود تا زمان دست یابی به نتیجه مطلوب و دلخواه.

چگونه مهارت و تجربه بهترین متخصص جراحی بینی را تشخیص دهیم؟

ممکن است برای نخستین بار شناختن و تشخیص فرد متخصص از فرد عادی برای تان دشوار و غیر ممکن باشد. برای پی بردن به این موضوع نیازمند دانش پزشکی و تجربی هستید تا بتوانید بهترین جراح رینو پلاستی را بیابید اما برخی از نشانه ها وجود دارند که با در نظر گرفتن این نوع نشانه ها می توانید به متخصص با تجربه و ماهر مراجعه فرمایید. فردی که ماهر و با تجربه است دارای نشانه هایی می باشد که با کمی دقت و تحقیق می توانید به خوب بودن جراح مورد نظرتان پی ببرید.

نکات مهمی که می توانید پی ببرید پزشک تان با تجربه است یا خیر:

تعداد عمل:

یکی از نشانه های اساسی و بارز یک جراح بینی خوب، تعداد عمل های او است. هر چقدر این تعداد بیشتر باشد و نتایج رضایت بخش تر باشد تجربه و مهارت پزشک بیشتر است. برای پی بردن به تعداد عمل های پزشک تان می توانید تعداد تصاویر عمل جراح را بررسی نمایید. باید به این نکته توجه داشته باشید که لوگو و اسم دکتر باید روی تصاویر درج شده باشد تا به صحت کار دکتر پی ببرید.

امروزه جراحان با تجربه و خوب در صفحه رسمی اینستاگرام خود، تصاویر نمونه عمل های بینی، پخش زنده از عمل خود، ویدیو از نمونه کارهای انجام شده اش در این زمینه ارائه می دهند که شما با توجه به این موضوع می توانید به تجربه و مهارت پزشک تان پی ببرید. از دیگر نشانه های بارز و کاربردی برای تشخیص خوب بودن متخصص تان این است که شلوغ بودن کلینیک را بسنجید و یا کلینیک های درمانی که دکتر مورد نظرتان در آنجا کار می کند را بررسی کنید.

کیفیت نمونه کارها:

یکی دیگر از راه هایی که می توانید دریابید که جراح ماهر است، کیفیت نمونه کار وی می باشد. جراح بینی خوب و مناسب، می بایست در کلیه زمینه ها اعم از جراحی مشکلات متفاوت بینی، تصاویر و نمونه کارهایی از خود ارائه دهد. به شما توصیه می کنیم برای فهمیدن بهتر این موضوع، الزامی است که از نزدیک و حضوری با مراجعه کننده سابق پزشک که بینی اش را عمل کرده است دیدار کنید و نظرات شخص را راجع به عمل دکتر بپرسید تا از نزدیک و به وضوح به کار و مهارت جراح پی ببرید. از نکته های مهم جراح رینوپلاستی ماهر این است که جراح از کپی برداری نمونه بینی به سبک آمریکایی یا اروپایی اجتناب کند و سبک و سیاق کاری آن بیشتر در جهت فرم بینی ایرانی باشد. جراح باید نوع فرم بینی را به نحوی عمل کند که علاوه بر مطابقت بینی با دیگر اجزای چهره هر فرد، سلیقه شخصی نیز به کار برده شود.

نظر دیگر بیماران:

در دنیای امروزه دسترسی به هر کاری تسهیل و آسان شده است و به کمک فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می توان به کلینیک جراح خوب و ماهر مراجعه کرد. جراح بینی خوب نظرات بیماران و افراد مراجعه کننده را راجع به عمل و رضایت و انتقاد  آن ها را در صفحات مجازی اش منتشر می کند. شما می توانید با استفاده از نظرات مردم و ویدیو های منتشر شده از بیماران نحوه عملکرد پزشک را بررسی کنید تا انتخابی درست داشته باشید.

داشتن بیماران خارجی:

بهترین پزشکان جراحی پلاستیک و زیبایی دارای مراجعه کنندگانی از دیگر نقاط جهان و کشور های دیگر هستند، با در نظر گرفتن این مورد می توانید بفهمید که پزشک مدنظر تان خوب است یا خیر؟ خیلی از راهنما های گردشگری با برخوردار بودن از ارتباطات اجتماعی و گسترده، به منظور راضی نگه داشتن مشتری های خارجی خود، شناخت کافی بر روی بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی دارند و معرف آن ها هستند.

عضویت در انجمن های اختصاصی:

یک پزشک جراحی پلاستیک و زیبایی خوب و با صلاحیت باید در انجمن های جراحی پلاستیک و زیبایی داخلی و بین المللی حضور داشته باشد و شرکت کند. حضور پزشک در این گونه انجمن ها سبب می شود به دانش پزشکی و تجربه و مهارت فردی وی افزوده شود. ممکن است در سال چندین بار این دوره های تخصصی پزشکی اجرا شود که در این صورت پزشک لازم است برای افزایش دانش خود و به روز کردن متد های کاری اش در این انجمن ها حضور یابد.

گواهینامه ها و مدارک پزشکی:

فرد با تجربه و ماهر و متخصص در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی باید دارای مدارک و گواهینامه قانونی از مراجع قانونی و دارای صلاحیت باشد. برخوردار بودن پزشک از مدارک و گواهینامه در این زمینه نشان دهنده بالا بودن سطح کاری پزشک و متخصص می باشد.

تخصص در دیگر جراحی ها:

اشخاصی که دارای فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند باید علاوه بر فعالیت در زمینه رینوپلاستی در دیگر زمینه ها نیز ایفای نقش و فعالیت کنند. برخی از جراحان بینی به جراحی و زیبا سازی دیگر اجزای صورت می پردازند. جراح بینی با عمل کردن بینی می تواند میان دیگر اجزای صورت هماهنگی و تطابق ایجاد کند. جراحی که از اعتماد به نفس و مهارت بالایی برخوردار باشد در دیگر شاخه های جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت می کنند.

اخلاق حرفه ای و دلسوزی پزشک را حتما بسنجید و بررسی کنید:

جراح باید علاوه بر برخورداری از مهارت و تجربه کافی از اخلاق و رفتار خوبی نیز برخوردار باشد و بتواند با مراجعین و بیماران خود به خوبی رفتار کند و مراعات حال آن ها را نیز بکند. پزشک خوب و خوش برخورد باید با لطافت و ملایمت در تمامی مراحل پیش از عمل، حین عمل و مراقبت های پس از عمل  با بیمار خود برخورد کند و وضعیت بیمار را بررسی کند.

یکی از وظایف اصلی و مهم پزشک با اخلاق و متعهد این است که بیمار خود را از خطرها و عوارض پس از عمل و احتمالات ممکنه آگاه و مطلع سازد و در صورت امکان روش هایی را که خطرات کمتری را به همراه دارد و مناسب تر است را به بیمار خود پیشنهاد دهد.

تا مراجعه کننده قصد نداشته باشد به هر قیمتی دست به انجام این عمل بزند. جراح با اخلاق به عمل کردن بینی تمامی بیماران و مراجعه کنند گان نمی پردازد؛ بلکه تنها بینی افرادی را جراحی میکنند که واقعاً دارای عیب و ایراد است و با وسواس و ظرافت به زیبا سازی و رفع ایراد بینی می پردازد. جراح خوب و دلسوز موظف است که با مراجعه کننده خود دوست و همراه باشد و نکات لازمه را به بیمار خود بگوید و او را در این زمینه مشاوره دهد. همچنین جراح دلسوز و متعهد بیمار خود را از لحاظ روحی و جسمی آماده و آگاه می سازد.

الزامی است برای تحقیق و بررسی پزشک مورد نظرتان، یک جلسه رایگان با او مشورت کنید تا ایشان را از جوانب متفاوت بررسی و بسنجید؛ پزشک خوب نیز در قبال مشاوره دادن به شما باید نه اطلاعاتی را از شما دریغ کند و نه از هزینه ای از شما تقبل فرماید. جراح بینی تان باید شما را نسبت به به روز ترین نکات و اطلاعات و متد های زیباسازی بینی آگاه و مطلع سازد.

کلینیک و تجهیزات یک جراح نشانه و امری مهم می باشد:

کلینیک و موقعیت مکانی و تجهیزات جراح پلاستیک و زیبایی یکی از جوانبی است که شما با توجه به آن میتوانید دریابید که پزشک تان دارای مراجعه کنند گان فراوانی است یا خیر؟ امکانات، تجهیزات به کار رفته در کلینیک و مراکز درمانی جراحی پلاستیک و زیبایی، استفاده از روش ها و ابزار های روز دنیا، کادر درمانی و مشاوران امین و معتمد، توجه به آسایش و آرامش مراجعه کنندگان و فضای داخلی کلینیک و از موارد ارزشمند و مهم یک پزشک خوب و باتجربه می باشد.

خیلی ها تصور می کنند که پزشک جراحی پلاستیک و زیبایی خوب نیز می تواند در مکانی دور افتاده و کوچک فعالیت کند اما این باور اشتباه و نادرست می باشد، جراح فوق تخصص زیبایی در چندین کلینیک و مراکز درمانی فعالیت می کند و علاوه بر مراکز درمان و بیمارستان هایی که جراحان بینی در آن جا وجود دارند در بهترین موقعیت مکانی نیز دارای کلینیک می باشند. یکی از تجهیزات اساسی و مهم در کلینیک جراحی بینی برخوردار بودن پزشک از دستگاه تصویر برداری می باشد که در این صورت می تواند روند تغییرات بینی را به وضوح ثبت و درج نماید. کادر درمانی و تیم پزشکی نیز باید شما را نسبت به تمامی احتمالات و مخاطره های پیش و پس از عمل آگاه سازند و در حین عمل همراه شما باشند و شما را راهنمایی سازند. پزشک خوب و تیم پزشکی نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری شما خواهند داشت.

ویژگی مطب بهترین متخصص جراحی بینی:

برقراری نظم و ترتیب در وقت دهی به مراجعه کنند گان و بیماران توسط پرسنل و خدمات دهی یکی از ویژگی های مهم مطب بهترین متخصص جراحی بینی است و نشان دهنده این موضوع است که چه میزان برای وقت گذاری بیماران ارزش قائل هستند.

معیار هایی که جراح رینوپلاستی باید رعایت کند:

تقویت بینی به جای کاهش بافت های آن:

در جراحی رینوپلاستی بینی باید از کاهش و کاستن بافت های بینی مخصوصا در نوک بینی و در قسمت قوز بینی اجتناب کرد و همچنین به تقویت و افزایش بیس و پایه بینی در موضع نوک بینی و قسمت قوز آن اصلاح نمود.

عروسکی نکردن بیش از حد بینی:

یکی از فرم های بینی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است حفظ فرم طبیعی بینی در حین زیبایی آن می باشد. پشت بینی باید قوی باشد که به اصطلاح به این حالت بینی پیشت بینی قوی می گویند. قوس دار کردن فرم بینی، ظاهری زیبا و طبیعی نخواهد داشت و زیبایی چهره را خدشه دار میکند. پشت بینی قوی اصولا باید صاف باشد و اندکی پری داشته باشد تا بر زیبایی ظاهری چهره بیفزاید. میزان پر بودن پشت بینی آقایان نسبت به پشت بینی خانم ها باید بیشتر باشد.

قوی کردن پشت بینی:

امروزه برخلاف روش های جراحی بینی در گذشته به هیچ وجه اتصالات بینی و غضروف های بینی در بخش های متفاوت آن حذف و قطع نخواهند شد و در صورت نیاز برای کم کردن پهنای نوک بینی، غضروف های آن دست خوش تغییر و حذف نمودن آن ها نمی شوند. در روش های جراحی بینی امروزی، نوک بینی حالت طبیعی خود را حفظ کرده و زیبایی چهره را چندین برابر به نمایش می گذارد.

تقویت ساختار بینی:

برای رفع افتادگی و ظاهر ناخوشایند بینی، از روش های تقویتی روز دنیا بهره میبرند تا علاوه بر دوام طولانی مدت این متد، ظاهر طبیعی و زیبای بینی نیز حفظ شود.

  • به حداقل رساندن میزان بهره بردن از تامپون با رعایت نکات و اصول رینوپلاستی. با حفظ این نکته از درد و عواقب و سنگینی پس از عمل کاسته می شود.
  • کاهش میزان ایجاد زخم و برش در جراحی بینی که یک اصل مهم و حائز اهمیت است.
  • کاهش دادن تعداد ضربات و برش های بافتی و استخوانی سبب می شود که میزان خون مردگی و ورم بافت ها کم شود که در نتیجه بیمار پس از گذشت یک هفته بهبود می یابد و به راحتی می تواند به امورات خود رسیدگی کند.

کوچک نکردن سوراخ بینی:

کوچک کردن سوراخ های بینی بنا بر چهار دلیل امری غیرطبیعی و و ناشایست در جراحی بینی به شمار می آید.

  • هر گونه تغییرات اعمال شده بر روی سوراخ های بینی نظیر کوچک کردن آن ها سبب غیر طبیعی شدن ظاهر بینی می شود زیرا با کاهش سایز سوراخ بینی چین های پره بینی از بین می روند و اصلاح و بهبود این چین ها امری غیر ممکن می باشد.
  • امروزه خیلی از افراد در پی جراحی رینو پلاستی می باشند.
  • با انجام جراحی رینو پلاستی دیگر هیچ نشانی از دست خوردگی و غیرطبیعی بودن بینی وجود نخواهد داشت، به همین دلیل امروزه این روش دارای طرفداران مختص به خود است و در میان افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

تاثیرات سن بر جراحی بینی زیبایی

سن فرد مراجعه کننده برای انجام جراحی پلاستیک و زیبایی بسیار مهم می باشد؛ جراحی بینی پیش از رسیدن به سن بلوغ نادرست و ممنوع می باشد زیرا بینی هنوز به طور کامل رشد نکرده است و کوچک کردن و رفع ایراد آن بی فایده می باشد. بهترین سن عمل زیبایی بینی برای دختران از ۱۵ سالگی و در پسران از سن ۱۷ سالگی می باشد.

لازمه انجام عمل زیبایی بینی هم بلوغ جسمی و هم بلوغ فکری می باشد تا فرد بهترین تصمیم را برای عمل کردن بینی خود در نظر داشته باشد. انجام عمل زیبایی بینی در سنین بالا نیز امکان پذیر می باشد اما همانطور که می دانید بافت های پوستی بویژه بافت بینی دچار سستی و شل شدگی شده است که انجام عمل زیبایی بینی را برای این افراد متفاوت تر و دشوارتر می کند.

با افزایش سن نوک بینی دچار افتادگی و ظاهری ناخوشایند می شود و همچنین پشت بینی برجسته و برآمده خواهد شد به همین منظور سن فرد از آنچه که هست پیر تر به نظر می رسد در این افراد با بالا بردن نوک بینی چهره آنها جوان تر به نظر می رسد و یکی از مزایای انجام این عمل علاوه بر زیبایی، برخوردار شدن از راه تنفسی بهتر است.

تاثیر وضعیت روحی و روانی فرد در جراحی بینی زیبایی:

متخصص پیش از انجام جراحی زیبایی بینی، باید از وضعیت روحی و روانی بیمار خود مطلع و آگاه باشد. ممکن است فردی که برای انجام عمل بینی مراجعه کرده باشد، از اعتماد به نفس پایینی برخوردار باشد که در این صورت حتی اگر نتیجه عمل رضایت بخش و موفقیت آمیز باشد ممکن است از نتیجه کار رضایت کافی را نداشته باشد تصمیم داشته باشد که عمل بینی ثانویه را انجام دهد.

توصیه ما به افرادی که انتظارات غیر منطقی و غیر واقع بینانه دارند این است که از انجام عمل زیبایی بینی بپرهیزند، زیرا خیلی از این اشخاص از نتایج عمل خود احساس خوب و مثبتی نخواهند داشت و باعث ایجاد تاثیرات منفی بیشتری در روحیه آن ها می شود. متخصص موظف است که پیش از اقدام به عمل بینی با بیمار خود صحبت و مشاوره دهد و این مباحث را عنوان نماید که ایجاد تغییر و تحول ظاهری سبب جذب کسب و کار و موفق شدن در رابطه شکست خورده و… نمی‌شود.

تاثیر لیزر و آندوسکوپ بر جراحی زیبایی بینی:

دلیل بهره بردن از لیزر و آندوسکوپ حین عمل این است که هنگام عمل بینی، عملکرد و کارکرد بینی دچار اختلال نشود و آسیبی به آن نرسد. کاربرد آندوسکوپی این است که جراح به بخش های عمیق بینی دسترسی پیدا کند و در صدد حل اختلالات آن برآید. استفاده از لیزر در هنگام عمل سبب کاهش میزان خون از دست رفته می شود و در نتیجه ی نهایی عمل تاثیری نخواهد داشت.

عواقب عدم انتخاب بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان:

اگر انتخاب نادرستی در زمینه متخصص جراحی بینی داشته باشید باید این را هم بدانید که خطرات پس از عمل در کمین شما است و باید خودتان را برای این عوارض ها آماده سازید. مواردی که در نتیجه عدم انتخاب صحیح متخصص بینی ممکن است برای تان پیش آید عبارتند از: تنگی نفس، پولیپ بینی، انحراف تیغه بینی، آسیب رسیدن به تیغه بینی و. این موارد در اثر انتخاب نادرست متخصص بینی صورت می پذیرد و آسیب های جبران ناپذیر و جدی را به وجود می آورد. برای پیشگیری از این موضوع بهتر است از قبل تحقیق کنید و پس از انتخاب جراح متخصص با او یک جلسه مشاوره داشته باشید.

عوارض جراحی بینی غیر حرفه ای چیست؟

  • پدیدار شدن اختلال در سیستم و راه تنفسی شخص
  • بروز خر پف های شبانه
  • آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب)
  • بروز سردرد هایی که به دلیل کمبود اکسیژن بوجود می آیند.
  • بروز سردرد هایی که به دلیل آسیب رسیدن به تیغه میانی به وجود می آیند.
  • تخریب و از بین بردن بافت بینی و غضروف آن (ایجاد پستی و بلندی در ناحیه بینی)
  • کوچک شدن بیش از اندازه سوراخ های بینی که در نهایت موجب اختلال تنفسی می شوند.

جراحی بینی زیبایی شامل چه مراحلی است؟

در جراحی بینی جراح به ساختمان بینی و رفع ایراد های اکتسابی، مادر زادی آن می پردازد. پزشک موظف است پرسش هایی در مورد گرفتگی یک طرفه یا دوطرفه بودن بینی، مشکلات سینوس بینی، ضربه به بینی و برخوردار بودن از سابقه عمل قبلی از بیمار خود پرس و جو کند. در مرحله بعد پزشک موظف است که به ساختمان داخلی و خارجی بینی بپردازد و آن را معاینه فرماید سپس از ناحیه نیم رخ تناسب بینی را با دیگر اجزای صورت بررسی نماید. جراح با توجه به نوع عمل بینی باید به رفع قوز استخوانی یا غضروفی بینی و رفع ایراد نوک بینی بپردازد و اقدامات لازمه را با برش بافت بینی اعمال کند.

مراحل متفاوت جراحی بینی زیبایی:

  • از بین بردن نواحی نامطلوب و ناهنجار و انحراف تیغه بینی
  • از بین بردن سطوح برآمده استخوانی و یا غضروفی
  • ترمیم و بازسازی نوک بینی، مانند باریک کردن نوک بینی و بالا بردن آن
  • به منظور باریک کردن بخش هایی از بینی، استخوان های بینی شکسته یا بریده می شود.
  • گاهی اوقات به دلیل تضعیف حمایتی اسکلت بینی، پیوندهای استخوانی یا غضروفی اضافه می شود.
  • مرحله نهایی مربوط می شود به بخیه زدن پوست و گچ گرفتن بینی.

هزینه جراحی بینی:

یکی از نکات مهم هنگام جراحی زیبایی بینی صرف هزینه برای اقدام به این عمل است؛ بنابراین فرد بیمار باید پیش از انتخاب متخصص و تحقیق راجع آن، ببیند و بیندیشد که آیا از پس تقبل هزینه عمل بینی بر می آید یا خیر؟ بالا بودن هزینه عمل یک جراح زیبایی بینی، به معنای برخوردار بودن جراح از مهارت و تجربه بالا نمی باشد و بالعکس متخصصی که هزینه کم را میپذیرد صرفا به معنای خوب بودن کار ایشان نمی باشد؛ بنابراین باید در کنار هزینه جوانب دیگر را نیز بررسی و بسنجید. 

هدف از جراحی بینی:

افراد با اهداف گوناگونی دست به انجام این عمل می زنند برای مثال فردی دارای بینی با ظاهر نا متناسب و ناخوشایند می باشد که چهره او را تحت تاثیر قرار داده است و فردی دیگر به دلیل داشتن بیماری تنفسی قصد دارد بینی خود را دست خوش تغییر و تحول کند. گروهی دیگر از افراد به دلیل داشتن اعتماد به نفس پایین با وجود داشتن بینی بی عیب و نقص علاقمندند که بینی خود را عمل کنند و به رینو پلاستی روی می آورند.

آیا هزینه جراحی بینی به عهده بیمه است؟

اگر عمل بینی به منظور بهتر شدن کارکرد و عملکرد بینی صورت بگیرد، بخشی از هزینه یا تمام آن را بیمه پرداخت می کند؛ اما اگر عمل جراحی بینی با هدف زیبایی اعمال و صورت پذیرد، هزینه عمل شامل حال بیمه نمیشود و خود شخص باید تمامی هزینه عمل را تقبل فرماید.

بیهوشی و قیمت جراحی:

پیش از جراحی بیمار، الزامیست که بیمار بیهوش شود تا درد های ناشی از جراحی را حس نکند. همچنین بیهوش شدن بیمار سبب می شود که جراح به راحتی حرکات لازمه روی بینی را اعمال کند. هنگامی که بیمار در وضع بیهوشی قرار گرفته است پرستار هوش و متخصص بیهوشی این وضعیت را کنترل می کنند. متخصص بیهوشی با توجه به دوره هایی که در این زمینه گذرانده است به راحتی و با مهارت بالا می تواند بیهوشی فرد را کنترل کند. انتخاب متخصص بیهوشی و پرستار هوش برعهده جراح زیبایی بینی می باشد. البته برخی از جراحان زیبایی و پلاستیک تنها از متخصص بیهوشی کمک دریافت می کنند.

هزینه های قبل از جراحی بینی شامل چه مواردی است؟

  • سی تی اسکن
  • آزمایش خون
  • عکس آتلیه

هزینه های بعد از جراحی بینی شامل چه مواردی است؟

فرد بیمار لازم است که پس از عمل در وقت هایی که دکتر مقرر کرده است ویزیت شود. دسته ای از پزشکان برای ویزیت های پس از عمل هزینه ای را دریافت نمی کنند و بالعکس برخی از پزشکان برای ویزیت های پس از عمل هزینه ای را می پذیرند.

ترتیب زمانی ویزیت های پس از عمل:

  • ویزیت ماه اول، هر هفته
  • ویزیت سال اول، هر سه ماه
  • ویزیت سال دوم، هر شش ماه

سایر هزینه‌های جراحی بینی (رینوپلاستی)

گاهی برخی از افراد پس از انجام عمل بینی، پوست شان دچار جوش های ریزی می شوند که با بروز این جوش های پوستی، جراح متخصص به بیمار خود توصیه می کند که از محصولاتی که نقش مراقبت از پوست را دارند استفاده کند. هزینه این محصولات به نسبت بالا می باشد. جراح متخصص به منظور پیشگیری از بروز جوش های پوستی ماده ای را به بیمار خود معرفی میکند که بیمار پوست خود را به کمک آن ماده شست و شو دهد.

اهمیت زیبایی شناسی از نظر بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان:

یکی از ارکان اصلی که معمولا نسبت به آن بی تفاوت نمی باشند، بررسی و سنجیدن درک پزشک از زیبایی شناسی است. درک تطابق و تناسب چهره و ارائه و طراحی بهترین فرم بینی، با توجه به دیگر اجزای صورت، باعث ایجاد چهره جذاب و زیبا می شود.

اگر متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی درک صحیحی از این موضوع نداشته باشد نمی تواند بینی زیبایی را که با دیگر اجزای صورت تناسب دارد را خلق و طراحی کند. در صورتی که عمل بینی بی نقص باشد اما با دیگر اجزای صورت تطابق و هماهنگی نداشته باشد نتیجه عمل به صفر می رسد.

اهمیت  استانداردهای جراحی از دیدگاه بهترین متخصص جراح بینی در اصفهان:

یک عمل زیبایی جراحی بینی زمانی موفقیت آمیز و مطلوب است که در کنار حفظ جنبه زیبایی، سلامت فرد بیمار نیز حفظ شود. پزشکان متخصص و با تجربه سلامت فرد مراجعه کننده را در نظر می گیرند و تحت هیچ شرایطی سلامت بیمار را به خطر نمی اندازند. کوچک کردن بیش از اندازه سوراخ های بینی کار پزشکانی است که استاندارد های جراحی را در نظر نمی گیرند و به دلایل مختلفی دست به انجام این کار می زنند.

نتیجه عمل بینی توسط بهترین متخصص جراح بینی در اصفهان چیست؟

بهترین و مطلوب ترین نتیجه زمانی است که کمترین آسیب به بافت های مجاور بینی وارد می شود و فرد بیمار درد کمتری را احساس می کند. دست یابی به نتیجه مطلوب و بهبود یافتن وضعیت تنفسی سبب رضایت فرد مراجعه کننده تپسط بهترین متخصص رینو پلاستی می شود. لازم است که برای دست یابی به نتیجه مطلوب وقت کافی را برای انتخاب بهترین متخصص صرف کنید.

بهترین متخصص جراح بینی در اصفهان

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص جراح بینی در اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص چشم پزشک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص چشم پزشک در اصفهان می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص جراح بینی در اصفهان، بهترین فوق تخصص جراح بینی در اصفهان، بهترین دکتر جراح بینی در اصفهان، بهترین دکتر فوق تخصص جراح بینی در اصفهان کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص جراحی بینی، لیست متخصص جراح بینی در اصفهان