بهترین متخصص جراح عمومی در کرج
بهترین فوق تخصص جراح عمومی در کرج
بهترین متخصص جراح عمومی در کرج
بهترین فوق تخصص جراح عمومی در کرج
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص جراح عمومی در کرج

بهترین متخصص جراح عمومی در کرج:

جراحی عمومی، یکی از تخصص های پزشکی است که به جراحی قسمتهای مختلف بدن میپردازد. بیشتر تاکید جراح عمومی بر روی قسمتهای شکم، گردن تروماها، غدد درون ریز، دستگاه گوارش، شکم، پستان و این قبیل موارد است که با روشهای مختلفی که میداند برای درمان و جراحی هرکدام اقدام میکند.

بهترین دکتر جراح عمومی در کرج:

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراح عمومی در کرج و معرفی بهترین متخصص جراح عمومی در کرج بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

جراحی عمومی:

این تخصص بیشتر در زمینه های شکمی کار میکند. مثل معده، روده بزرگ و کوچک، مری، نای، کبد کلیه و… البته برای بیماریهای مثل گرد، فتق و این دسته هم حرفی برای گفتن دارد.

اما در کل دنیا از جراح عمومی به واسطه اسمش برای بیماران اورژانس و تصادفات استفاده میکنند. چون دامنه کاری ایشان بسیار گسترده است. از جراح عمومی گاهی برای جراحی های اورژانسی، ارتوپدی، اورولوژی و از این دست جراحی ها هم کمک می گیرند. اما جراح عمومی بیشتر تمرکزش روی تنه انسان است.

به جراح عمومی، اصول جراحی آموزش داده میشود از جمله آب، الکترولیت و هموستاز، برای همین او قادر است هر جای بدن احتیاج به جراحی داشته باشد، انجام دهد.

جراح عمومی خوب و زبده از جراحی های دستگاه گوارش گرفته تا جراحی های گردن، جراحی بواسیر، فتق، ارتوپدی، انواع سرطانها و خلاصه همه جراحی های لازم را میداند و می شناسد و توان انجام آن را دارد.

آنچه باید در مورد بهترین متخصص جراح عمومی در کرج بدانید:

آنچه که درباره جراح عمومی باید بدانیم این است که جراح با کمک یک برش میتواند قسمتی از بدن را که دچار بیماری شده، تخلیه کند و عضو آسیب دیده را خارج کند. مقل کیسه صفرا، آپاندیس و…

و میتواند عضوی را تعویض کند مثل انواع پروتزها، یا بازکردن رگ ها، انواع جراحی های پیچیده و خاص شما را جراح عمومی میتواند انجام دهد.

طبق شواهدی که یافت شده، جراحی عمومی آنقدر قدمت دارد که به خود علم پزشکی برمی گردد، از همان ابتدا جراحی هایی انجام می شده و روز به روز با فناوری های به وجود آمده پیشرفتهای زیادی در این رشته به وجود آمده و همچنین دستگاهها به کمک پزشکان آمده است.

جراحی، رشته های مختلف و متنوعی دارد که به جراحی زنان، جراح ارتوپد، جراح مغز و اعصاب و… می توان اشاره کرد. هر جراح بسته به رشته تحصیلی خود و تخصصی که دیده است، میتواند قسمتی از بدن را بشناسد و برای درمان آن قسمت در صورت ل وم به جراحی روی آورد.

یک جراح خوب و متعهد جدا از اینکه باید کار و شغل خود را خوب بشناسد و درک کند. باید به روز باشد باید بتواند با اخلاق خوب قبل از عمل جراحی بیمارش را آرام نگه دارد و با ارتباط خوبی که با او برقرار میکند او را برای عمل از لحاظ روحی و روانی آماده کند و بیمار با او راحت باشد.

یک جراح خوب باید بداند که تصمیم گیریهای درست و به موقع او در روند درمانی بیمار حتی آینده بیمار بسیار موثراست. گرچه شغل او بسیار حساس است و فشار کاری، جسمی و روحی زیادی براو وارد میشود اما باید در کنار همه اینها بداند که بیمار به او اعتماد کرده و در مقابل این اعتماد، سلامتی را میخواهد.

یک جراح خوب، به جز علم و دانشی که دارد باید علوم مرتبط به رشته خود را بشناسد و از آنها کمک بگیرد. علومی مثل آناتومی بیوشیمی، فیزیولوژی، پاتولوژی و…

تا به خوبی تغییراتی که در بدن بیمارش رخ میدهد را ببیند، بشناسد و بتواند تصمیم درست وبه موقع انجام دهد.

برای اکثر جراحی ها شاید بتوان از قبل ساعتی را مشخص کرد، اما یک جراح باید بداند که همیشه همه چیز طبق برنامه نیست و باید روحیه ای بالا و خستگی ناپذير داشته باشد.

تا بتواند در مواقع لزوم و در ساعتهای خاص خود را به بیمارستان برساند یا در محلهای دیگر خارج از محل کاری خود حضور داشته باشد و یا در مواقع حساس ساعتها بی وقفه کار کند. پس روحیه و تعهد کاری یک جراح عمومی بسیار حائز اهمیت است.

جراح عمومی چه میکند؟

جراح عمومی بیشتر مربوط به جراحی های داخلی بدن، قسمت شکم و گوارش است اما همه جراح عمومی را یک جراح اورژانسی و همه کاره میدانند و در اکثر بیمارستانها و اورژانس ها، همیشه یک جراح عمومی حاضر است.

او میتواند برای اکثر بیماریها کمک باشد و شاید تا بخواهیم جراح ومتخصص یک قسمت را پیدا کرده و به بالین بیمار بیاوریم زندگی بیمار به خطر بیفتد، پس بهترین و درست ترین گزینه کمک گرفتن از جراح عمومی است. چون او توانایی جراحی تمام بدن را دارد.

جراحی عمومی، حیطه گسترده فعالیت را نشان می دهد تا جاییکه برای هر دردی، درمان و جراحی دارد و این عمل نشان از تخصصی خاص، حساس و مهم است و تنها شاخه پزشکی است که میتواند به جراحی کل بدن بپردازد.

با آشنایی با علوم، آب، همسازی، الکتیرولیت و… میتوان درک بیمار و علایم حیاتی بیمار را به خوبی بشناسد و در مواقع خاص تصمیم های درست و به موقع بگیرد.

دوره تخصصی بهترین متخصص جراح عمومی در کرج:

جراح عمومی، پس از کسب پزشکی عمومی یک دوره چهار ساله را میگذراند. که در آن به یادگیری کلیات جراحی ها، مخصوصاً جراحی های اورژانسی که برای نجات جان بیمار ضروری است، آگاه می شود.

همچنین جراحی هایی که بیشتر با آنها سرو کار دارد مثل جراحی های شکمی، غدد درون ریز و… را فرا گرفته، از تمام دانش های لازم بهره گرفته و همه اصول جراحی را می آموزد.

فرصت شغلی بهترین متخصص جراح عمومی در کرج:

جراح عمومی، بعد از کسب مدرکش میتواند در بیمارستانهای خصوصی و دولتی شروع به کار نماید. همچنین میتواند در درمانگاهها و کلینیکها به ویزیت بیماران بپردازد.

اکثر جراحان عمومی خود دارای مطب شخصی هستند و در آن بیمار را دیده و اگر لازم بود به بیمارستانی که در آن کار میکنند، برای جراحی ارجاع میدهد.

همچنین با اینکه در شهرهای بزرگ جراح خوب به تعداد لازم وجود دارد، در شهرهای کوچک چنین نیست. پس جراح میتواند در شهرهای کوچک بیشتر و بهتر دیده شود و بیماران بیشتری داشته باشد و به طور مسلم درآمد بیشتری هم داشته باشد.

در این صورت از هجوم مردم شهرهای کوچک برای درمان به شهرهای بزرگ جلوگیری کند و هم درآمدش را بیشتر کند. در کل یک جراح خوب هرجایی که باشد می تواند متقاضیان زیادی برای خود کسب کند.

جراح عمومی که به تمام جراحی ها و بیماریها آشنایی دارد، برای مردم و بیمارستانها حضورش لازم و واجب است و از همین رو کسی که جراحی عمومی می خواند باید بداند آینده شغلی خوبی در انتظار اوست.

جراحی هایی که میتوانید در ایران تحصیل کرده، مدرکش را بگیرید و شروع به کار کنید:

  • جراحی پلاستیک که به درمان بیماریهای اکتسابی یا مادرزادی پوست می پردازد.
  • قلب وعروق که به بیماران قلبی کمک میکند.
  • اطفال که به جراحی های نوزادان و کودکان کمک میکند.
  • عروق و تروما
  • جراحی مغز و اعصاب کودکان
  • جراحی توراکس یا همان قفسه سینه
  • جراحی پستان
  • جراحی‌های کبد و صفراوی
  • جراحی های حوزه سرطان ها
  • فوق تخصص جراحی کولورکتال یا همان گوارش
  • درون بین یا همان آندوسکوپی

خوب است بدانیم که یک جراح عمومی، بخش مهم و حساس اورژانس است. در اولویت خط مقدم اورژانس قرار دارد و با ساعت کاری بالا گاهی در موقعیت هایی قرار میگیرد که می تواند جان یک فرد را نجات دهد یا از قطع عضو یک بیمار جلوگیری کند.

میتوان گفت یک جراح عمومی در تمامی جراحی ها و تخصص ها، به تجربه و آمادگی خاصی رسیده و در کل نقش مهمی در درمان تمام بیماران دارد.

به فردی که دوره تخصصی و جراحی را به طور کامل گذرانده و توانسته مدرک و تجربه لازم برای جراحی را کسب کند جراح میگویند. که هر جراحی تخصص خاصی را انتخاب کرده است.

در همان رشته فعالیت خود را شروع میکند. اما جراح عمومی باید در تمام تخصص ها به قدر لزوم آشنایی داشته باشد و بتواند جدا از جراحی های حیطه خود که جراحی های داخلی است، بقیه جراحی ها را نیز در موقعیت های اورژانسی انجام دهد.

جراح عمومی علاوه بر توانایی ساعت کاری زیاد و پوشش دادن حیطه وسیع کاریش باید از اخلاق بالایی هم برخوردار باشد؟ چون بیماری که بنا به شرایط سختش، یا تصادف و یا هر نوع آسیبی به اورژانس آورده می شود قبل از ملاقات با متخصص درد خود یک جراح عمومی را میبیند و پزشک باید بتواند به سختی و خستگی کار خود غلبه کند و به بیمار روحیه داده و او را آماده جراحی کند.

شخصیت شناسی جراح عمومی بر اساس تست شخصیت شناسی (MBTI)

INTJ

این تیپ شخصیت در حوزه های فنی در پزشکی بهتر عمل میکند و میتواند بدون دخالت دیگران و با کمترین کمک گرفتن کارش را به خوبی انجام دهد.

ISTJ

این تیپ شخصیت خوب به شرح حال بیمار گوش میدهد، نگرانی های بیمارش را درک میکند و از مدیریت منظم خوشحال میشود.

ISFP

این تیپ شخصیت دوست دارد به دیگران کمک کند، پس به نسبت علاقه خود می خواهد رابطه مستقیم با بیمار داشته و تا حد توانش به او کمک کند.

درآمد بهترین متخصص جراح عمومی در کرج:

جراحی در کل درآمد زیادی دارد و در جهان جزو مشاغل پر درآمد است. هرچه تخصص جراح و تجربه کاری او و بیمارش بیشتر باشد مسلما درآمد او به نسبت بالا رفته و در کشور ما جراح مغز و اعصاب و جراح پلاستیک از معروف ترین جراحی ها از لحاظ درآمدی هستند.

جراح عمومی، چون کار بیشتری انجام میدهد و در بیشتر زمینه ها جراحی دارد درآمدش هم به همین منوال بالاتر است.

طبق آمارآمریکا در سال 2010 درآمدی که برای جراحان عمومی داشته اند، مبلغ 166400 دلار در سال بوده است که این رقم در سال 2013 به مبلغ 311000 رسیده است. که رشد قابل توجهی را نشان میدهد و در کشورهای دیگر مثل انگلستان و استرالیا هم به همین گونه بوده است و درآمد و رشد مالی بالایی وجود دارد. در کشور ما نیز جراحان از درآمد خوبی برخوردارند.

انواع جراحان عمومی:

در کشور ما متخصصان جراح میتوانند بعد از گذراندن تخصص خود فوق تخصص جراحی را گذرانده و در رشته دلخواه خود فوق تخصص جراحی بگیرند که شامل تخصص های زیر است:

  1. پلاستیک ترمیمی و سوختگی
  2. کودکان
  3. قلب و عروق
  4. غدد
  5. توراکس یا همان قفسه سینه
  6. مغز و اعصاب کودکان
  7. پستان
  8. کبد و صفراوی
  9. سرطان
  10. درون بینی یا آندوسکوپیک
  11. کولورکتال و گوارش

بهترین متخصص جراح عمومی در کرج

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص جراح عمومی در کرج بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص اورولوژی هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص اورولوژی در کرج می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص جراح عمومی در کرج، بهترین فوق تخصص جراح عمومی در کرج، بهترین دکتر جراح عمومی در کرج، بهترین دکتر فوق تخصص جراح عمومی در کرج کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص جراح عمومی، لیست متخصص جراح عمومی در کرج