بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در شیراز
بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در شیراز
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز

بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای پیدا کردن فرد متخصص، یافتن بهترین متخصص جراح بینی در شیراز است. به‌ویژه امروزه که تعداد بالایی از پزشکان در زمینه‌ی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی فعالیت می‌کنند. برای کسانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی خود را دارند. انتخاب کردن یک فرد متخصص با عملکرد مناسب بسیار سخت است.

بهترین دکتر جراح بینی در شیراز

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی شیراز و معرفی بهترین متخصص جراح بینی در شیراز بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

جراح خوب از دیدگاه بهترین متخصص جراح بینی در شیراز:

یک جراح خوب در این زمینه فردی است که علاوه بر داشتن مدرک معتبر و تخصص و تجربه‌ی کافی با متدهای روز دنیا نیز آشنا باشد و از آخرین مدل‌ها و تجهیزات پزشکی استفاده کند.

جراحی بینی:

یکی از سخت‌ترین جراحی‌های زیبایی را می‌توان رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی عنوان کرد. نظر بیمارانی که هم این جراحی را انجام داده‌اند هم سای جراحی‌های زیبایی قطعاً همین خواهد بود.

ازآنجاکه این جراحی نقش به سزایی در زیبایی صورت شما خواهد داشت باید سعی کنید بهترین انتخاب را برای پیدا کردن فرد متخصص داشته باشید. در ادامه ما سعی بر این داشتیم تا فاکتورهایی را برای ما عنوان کنیم که با مطالعه‌ی آن بتوانید بهترین متخصص را برگزینید.

چند معیار مهم برای پیدا کردن بهترین متخصص جراح بینی در شیراز:

  • بهترین جراح بینی چه کسی است؟
  • فرد موردنظر تخصص خود را در این زمینه از کجا گرفته است؟
  • چگونه ما قادر خواهیم بود میزان مهارت و تجربه‌ی متخصص را تشخیص دهیم؟
  • بررسی اخلاق حرفه‌ای و دلسوزی پزشک
  • بررسی کلینیک و تجهیزات متخصص
  • فاکتورهایی که فرد متخصص باید آن‌ها را رعایت کند
  • آشنایی یا عواقب عدم انتخاب بهترین فرد متخصص
  • اهمیت جراحی بینی نزد بهترین جراح
  • نتیجه‌ی عمل رینوپلاستی نزد بهترین متخصص
  • ما چه طور می‌توانیم بهترین فرد متخصص را بیابیم
  • جمع‌بندی نکات بالا

4 معیار اساسی و مهم در مورد یافتن بهترین متخصص جراح بینی در شیراز:

ما فرد متخصص را می‌توانیم از زوایای مختلف موردبررسی قرار دهیم. ازنظر جامعه بین‌المللی پزشکان یک سری معیارها و فاکتورها موجود است اما از دید بیماران و مراجعه‌کنندگان معیارهای دیگری مطرح می‌شود.

ما در ادامه‌ی این مطلب تمام این معیارها را موردبررسی قرار داده‌ایم و جمع‌بندی آن‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم. هنگامی‌که ما سعی بر پیدا کردن بهترین متخصص رینوپلاستی داریم درواقع می‌خواهیم فردی را که بیشتر معیارها و فاکتورها را برای بهترین بود در تخصص خود دارا است را پیدا کنیم.

تمام نکات و معیارهای انتخاب بهترین متخصص جراح بینی در شیراز:

  1. تخصص جراح و مدرک تحصیلی
  2. میزان مهارت و تجربه
  3. اخلاق حرفه‌ای و دلسوز
  4. کلینیک و تجهیزات پیشرفته

شاید این سؤال برایتان ایجاد شود که چگونه می‌توان 4 مورد بالا را برای یک پزشک متخصص سنجید و بررسی کرد ما در ادامه تک‌تک این نکات را توضیح داده‌ایم و برایتان بازکرده‌ایم تا به‌خوبی عمق مطلب را متوجه بشوید.

بهترین پزشک رینوپلاستی یا بهترین متخصص جراح بینی در شیراز

کیست؟

ازآنجاکه بینی عضو بسیار مهمی در صورت است و نقش به سزایی را در زیبایی بازی می‌کند باید به این دقت داشته باشید که بهترین پزشک را برای خود انتخاب کنید. چراکه در صورت وارد شدن صدمه به این عضو مسائل جبران‌ناپذیری چه در مورد زیبایی ظاهری و چه در مورد سلامت به شما وارد خواهد شد.

تخصص جراح و مدرک تحصیلی چه قدر مهم است؟

بهترین فرد در این زمینه قطعاً کسی خواهد بود که در این زمینه تحصیلات آکادمیک و بالاترین تجربه را دارد. یک سال جراح فوق تخصص در این زمینه ابتدا 7 سال دوره‌ی عمومی خود را می‌گذراند. سپس 4 سال تخصص و درنهایت 5 سال طول می‌کشد تا مدرک فوق تخصص خود را بگیرد. هستند پزشک‌هایی که تنها با گذراندن دوره‌های عمومی پزشکی عمل‌های جراحی زیبایی را نیز انجام می‌دهند اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که افراد متخصص زمان بیشتری را صرف یادگیری این جراحی‌ها می‌کنند و دانش و تجربه‌ی بالاتری را نسبت به دیگر پزشکان کسب می‌کنند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از چند جنبه بر دیگر پزشکان متخصص و جراحان عمومی برتری دارند:

  • در زمینه‌ی جراحی‌های زیبایی تحصیلات و تجربه‌ی بالاتری را دارا هستند.
  • در مراکز درمانی بهتر و معتبرتری در حال کار هستند.
  • تعداد جراحی‌های بالاتری را دارند و سابقه‌ی بیشتری را کسب کرده‌اند.
  • با کیس ها و موارد خاص بیشتری سروکله زده‌اند.

مهارت:

یکی دیگر از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است و می‌توان روی آن حساب کرد این است که فردی که خود در جامعه‌ی پزشکی به تدریس می‌پردازد قطعاً خود نیز در این زمینه دانش و مهارت کافی و بالا را داراست. این عمل با بیهوشی کامل فرد و بستری چندساعته در مرکز درمانی امکان‌پذیر است و در تمامی این مراحل باید جراحی زبردست و ماهر بر روی فرد نظارت کند.

سابقه کاری:

یکی دیگر از مواردی که می‌توان به آن تکیه کرد این است یک جراح زبردست و ماهر دارای سابقه و عمل‌های متعدد و موفق بسیاری در کارنامه‌ی خود است و شکایت و عدم رضایتی از او اراده نشده است. ازآنجاکه این عمل بسیار سنگین و ظریف بوده و از طرفی هزینه‌های گزافی برای ویزیت‌های بعدی و عمل رینوپلاستی ثانویه دریافت می‌شود بهتر است از همان ابتدا یک فرد متخصص و ماهر را برای این کار انتخاب کنیم.

بررسی شرایط جسمانی بیمار

یک جراح خوب سعی می‌کند عمل را مطابق با شرایط جسمانی بیمار انجام دهد و در صورت عدم نیاز به عمل جراحی زیبایی روش‌های کم‌خطرتری را پیش نهاد دهد. ازآنجاکه ممکن است فرد دچار عوارض بعد از عمل شود باید دسترسی به فرد جراح برای مراجعه‌کننده راحت باشد و خود این مورد را مدنظر بگیرد. از دیگر ویژگی‌های فرد جراح رینوپلاستی می‌توان به: عمل‌ترمیم احتمالی، بررسی روند بهبود تا زمان دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب و… اشاره کرد.

چگونه متوجه شویم که مهارت و تخصص فرد رینوپلاست در چه حد است؟

شاید به نظر برای شما غیر ممکن به نظر بیاید که بخواهید فرد متخصصی را بیابید که ازنظر مهارت و تخصص بهترین تجربه را داشته باشد؛ اما یک سری فاکتورهای مهم وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید بهترین فرد را بیابید؛ اما باید به این مسئله دقت کنید که فردی که مهارت و تخصص کافی را دارد خواه‌ناخواه باسابقه‌ی خود و عمل‌های موفق نشان می‌دهد.

تعداد عمل:

اولین نکته‌ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که یک جراح موفق تعداد عمل‌های بالایی دارد. برای اطمینان بیشتر می‌توانید تصاویر عکس‌های عمل‌های قبلی را ببینید باید توجه کنید که لوگو و اسم دکتر باید بر روی تصاویر حتماً ذکرشده باشد. یکی دیگر از معیارهایی که می‌توانید به آن دقت کنید میزان مراجعه‌کننده‌ها و بیماران یک دکتر است.

کیفیت نمونه کارها:

با بررسی کردن نمونه کارهای پزشک می‌توانید به مهارت و تخصص فرد جراح پی ببرید. یکی از پیشنهادهای بسیار مفید که می‌توانید به آن اکتفا کنید، دیدار از نزدیک دیگر مراجعه‌کنندگان و سایر بیماران است که در این صورت می‌توانید کیفیت کار جراح را از نزدیک ببینید. یک جراح ایرانی باید سلیقه‌ی ایرانی فرد را مدنظر بگیرد و نخواهد از فرم‌های اروپایی یا آمریکایی کپی‌برداری کند.

نظر دیگر بیماران:

امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی پیدا کردن فرد متخصص مناسب سخت نیست چراکه می‌توان توسط شبکه‌های مجازی ازجمله اینستاگرام و. به بهترین نتیجه و انتخاب رسید. کسی که کیفیت کار بالایی دارد باید نظرات مثبت بیماران و مراجعه‌کنندگان خود را حتماً در وبسایت و اکانت اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

داشتن بیماران خارجی:

یکی از معیارهایی که می‌توان به آن تکیه کرد داشتن مراجعه‌کنندگان خارجی برای یک پزشک متخصص است.

عضویت در انجمن‌های تخصصی:

ازآنجاکه این انجمن‌ها به افزایش دانش و اطلاعات پزشک در رشته‌ی تخصصی خود کمک می‌کند عضویت در این انجمن‌ها بسیار مهم است. این انجمن‌ها پزشک را مجبور می‌کند تا سالانه در دوره‌های آموزشی خاصی شرکت کنند.

گواهینامه و مدارک پزشک:

پزشکی که قصد انجام عمل‌های زیبایی را دارد باید حتماً از مراجع قانونی و صاحب صلاحیت، گواهینامه‌ی معتبر و به‌روز را دریافت کرده باشد. در صورت وجود مدارک ذکرشده شما می‌توانید اطمینان خاطر کافی را جهت سپردن کار خود به فرد متخصص به دست بیاورید.

تخصص در دیگر جراحی‌ها:

پزشکی حاذق و بامهارت است که علاوه بر تخصص در این رشته، جراحی سایر اعضاء را نیز بلد باشد و یا مهارت‌های دیگری نیز داشته باشد. جراحی که این توانایی را داشته باشد بسیار قابل‌اطمینان‌تر است چراکه با اجزای صورت آشنایی کافی را دارد و می‌تواند بین اعضاء و اجزای صورت شما هماهنگی و تو از لازم را ایجاد کند.

اخلاق حرفه‌ای و دلسوز پزشک را بسنجید:

درست است که مهارت یک پزشک در عمل و جراحی که انجام می‌دهد بسیار حائز اهمیت است اما یک پزشک باید اخلاق حرفه‌ای بسیار خوبی داشته باشد تا بتوانند با بیمار راه بیاید و در صورت لزوم با او همدلی کند و او را آرام کند.

یک پزشک واقعی سعی می‌کند تمام جوانب را بسنجد و بیمار را از تمام خطرات احتمالی، مشکلات و عواقب عمل آگاه کند و در صورت عدم نیاز به جراحی فرد را از این کار بازدارد. یک جراح واقعی فردی است که تنها به پول دریافتی از مراجعه‌کننده فکر نمی‌کند و سعی می‌کند بین بیماران خود گلچین کرده و به‌صورت کامل و دقیق به آن‌ها بپردازد.

یک متخصص واقعی به شما یاری می‌رساند تا هم ازنظر روحی و هم ازنظر جسمی برای انجام عمل جراحی آماده شوید. بهترین جراح فردی است که بتوانید در تمام این مراحل به او به‌عنوان یک دوست و همراه نگاه کرد.

پیشنهاد ما به شما:

پیشنهاد ما به شما این است قبل از انتخاب کردن فرد متخصص اول یک جلسه‌ی مشاوره نزد دکتر موردنظر بروید تا با او و رفتارش آشنا شوید، نمونه کارهای قبل او را ببینید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید تا بتوانید کاملاً آگاهانه انتخاب کنید.

کلینیک و تجهیزات بهترین متخصص جراح بینی در شیراز:

نباید منتظر دیدن یک جراح فوق‌العاده در یک مطب کوچک در پایین‌شهر باشید. بهترین افراد متخصص معمولاً درآمد بالایی دارند پس در بهترین جای شهر برای خود یک کلینیک مناسب را انتخاب می‌کنند. یک جراح عالی سعی می‌کند از بهترین و بروزترین تجهیزات در کلینیک خود استفاده کند و به زیباسازی تمییز کلینیک خود اهمیت بالایی می‌دهد.

یکی از اصولی که یک جراح باید به آن دقت کند داشتن تجهیزات تصویربرداری به‌روز و مناسب برای ثبت تغییرات شما و گرفتن عکس قبل و بعد از بینی شما باشد. در این مورد تنها اطلاعات و مهارت پزشک متخصص کافی نیست و مشاوران کلینیک نیز باید اطلاعات جامع و کاملی از مواردی که باید قبل و بعد از عمل رعایت کنید را داشته باشند و در اختیار شما قرار دهند. چه‌بسا شما نتوانید به پزشک موردنظر دسترسی داشته باشید باید تیم مشاوره بتوانند به شما در این زمینه کمک کنند.

ویژگی‌های مطب بهترین متخصص جراح بینی در شیراز:

در مطب یک پزشک سطح بالا و خوب پرسنل رفتار مناسبی با شما خواهند داشت و ازنظر زمانی به حقوق شما احترام می‌گذارند. در مطب یک دکتر بسیار خوب در این زمینه حتماً مراجعه‌کنندگانی را خواهید دید که از خارج از کشور برای مراجعه کرده‌اند و در مطب چنین متخصصی اگر درخواست مشاهده‌ی نمونه کار را داشته باشید نتایج رضایت بخشی را مشاهده خواهید کرد.

معیارهایی که یک جراح رینوپلاستی باید رعایت کند:

  • تقویت بینی به‌جای کاهش بافت‌های آن
  • در عمل زیبایی بینی به‌جای کاهش بافت‌های پشت بینی با تقویت و افزایش حمایت پایه‌ی بینی در ناحیه‌ی نوک بینی، قوز بینی اصلاح می‌شود.
  • عروسکی نکردن بیش‌ازحد بینی
  • امروزه اکثر مراجعه‌کنندگان خواستار فرم طبیعی برای بینی خود هستند. باید دقت داشته باشید یکی از زیباترین حالت‌های بینی حالتی است که اصطلاحاً پشت بینی قوی نامیده می‌شود.
  • ازلحاظ معیارهای زیبایی بینی با قوس زیبایی خاصی ندارد و پشت بینی باید صاف باشد یا بعضاً دارای مقدار کمی پری باشد.

قوی کردن پشت بینی:

متد عمل کردن در جراحی‌های امروزه تغییر کرده است و دیگر برای فرم دادن بینی و باریک کردن بینی‌های پهن نیاز به تراشیدن مقدار زیادی غضروف بینی نیست و معمولاً این کار بدون برداشتن غضروف انجام می‌شود. این کار باعث می‌شود که بینی حالتی طبیعی‌تر را به خود بگیرد.

تقویت ساختار بینی:

برای از بین بردن حالت افتادگی بینی از روش‌های تقویتی استفاده می‌شود تا علاوه بر دوام طولانی‌مدت، ظاهر طبیعی بینی به‌خوبی حفظ شود. به حداقل رساندن مصرف تامپون بینی با رعایت اصول رینوپلاستی مهمترین کار یک جراح است. یکی از اصول مهم در جراحی‌های صورت گرفته به حداقل رساندن زخم‌ها و برش‌ها است.

امروزه سعی بر آن است که از تامپون بینی استفاده نشود تا درد و ناراحتی‌های بعد از عمل به حداقل خود برسد. به حداقل رساندن ضربه‌ها و برش‌هایی که در بافت ایجاد می‌شود باعث می‌شود بعد از عمل ما شاهد کبودی و تورم کمتری باشیم و درنتیجه بیمار زودتر بهبود می‌یابد و فعالیت روزانه‌ی خود را شروع می‌کند.

کوچک نکردن سوراخ بینی:

در این جراحی‌ها اصلاً به سوراخ‌های بینی دست‌زده نمی‌شود چراکه از 4 جهت این امر غیرمنطقی است:

دلیل اول آن است که در صورت دست زدن به سوراخ‌های بینی، بینی فرد بعد از عمل بسیار مصنوعی و دست‌خورده به نظر می‌آید چراکه چین کناره‌های پره‌ی بینی از بین رفته و بازسازی آن کاملاً غیر ممکن به نظر می‌آید.

امروزه مدل‌های فانتزی و عروسکی برای جراحی بینی بسیار محبوب شده‌اند و طرفداران بالایی را در بین افراد پیداکرده‌اند.

اما اکثر افراد به دنبال آن هستند که علاوه بر دستیابی به چهره‌ای بهتر و بینی زیبا حالتی مصنوعی را به خود نگیرند.

تأثیر سن بر جراحی زیبایی بینی:

ازآنجاکه افراد قبل از سن بلوغ رشد کامل و کافی را نداشته‌اند بهتر است که جراحی زیبایی بینی و. بعد از گذراندن این سن صورت گیرد. برای دختران بهتر است این کار بعد از 15 سالگی و برای پسران بعد از 17 سالگی صورت گیرد. البته بهتر است فرد به بلوغ فکری نیز رسیده باشد که بهترین تصمیم را در این مورد بگیرد و بعداً پشیمان نشود. این عمل در سنین بالاتر نیز ممکن است اما باید توجه داشته باشید که در سن‌های بالاتر به دلیل افتادگی و سستی بافت‌های بینی نحوه‌ی جراحی متفاوت‌تر خواهد بود.

تأثیر وضعیت روحی و روانی فرد در انجام جراحی زیبایی:

جراح باید قبل از دست زدن به انجام عمل زیبایی بینی برای فرد روحیه و وضعیت روانی او را بسنجد چه‌بسا فرد از اعتمادبه‌نفس پایینی برخوردار باشد و بعد از انجام این عمل حتی باوجود موفقیت‌آمیز بودن عمل از نتیجه‌ی کار ناراضی باشد و تصمیم به ترمیم بگیرد.

جراح باید بیمار را از قبل آماده کند و به او بگوید که چهره‌ای بهتر با بینی بی‌نقص کمکی به نجات ازدواج در حال شکست یا کسب شغلی بهتر نمی‌کند. همچنین توصیه می‌شود افراد ایده آل طلب با توقعات غیرمنطقی دست به انجام این کار نزنند چراکه قطع به‌یقین از نتیجه‌ی کار ناراضی خواهند بود.

تأثیر لیزر و اندوسکوپی بر جراحی زیبایی بینی:

در جراحی بینی برای اینکه از مختل شدن عملکرد بینی فرد جلوگیری شود از لیزر واندوسکوپی استفاده می‌شود. لیزر در حین انجام جراحی‌های ظریف می‌تواند تا حدودی خونریزی را کاهش دهد؛ اما گمان نکنید که لیزر می‌تواند درنتیجه‌ی نهایی حاصل‌شده تأثیری بگذارد. جراح به‌وسیله‌ی آندوسکوپی می‌تواند به قسمت‌های عمیق‌تر بینی دست یابد و مشکلات ریشه‌ای بینی را نیز حل کند.

عواقب عدم انتخاب بهترین جراح بینی:

اگر این کار را سرسری بگیرید و در آن جدی نباشید احتمال آن‌که به خطرات احتمالی و عوارض آن دچار شوید بسیار بالا است. ازآنجاکه بینی جزء دستگاه تنفسی شما است احتمال آنکه بعد از انجام جراحی بینی دچار مشکلات تنفسی شوید بسیار بالا است. مشکلات و خطرات احتمالی دیگری ازجمله: تنگی تنفس، پولیپ بینی، انحراف تیغه‌ی بینی، آسیب به تیغه‌ی بینی و… نیز در صورت عدم انتخاب جراح حاذق شمارا تهدید می‌کند.

عوارض جراحی بینی غیرحرفه‌ای:

  • اختلال در سیستم تنفسی فرد
  • خروپف‌های شبانه
  • آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب)
  • سردردهای ناشی از کمبود اکسیژن
  • سردردهای ناشی از آسیب به تیغه‌ی بینی
  • از بین بردن غضروف و بافت بینی (ایجاد پستی بلندی در ناحیه بینی)
  • کوچک نمودن بیش‌ازحد حفره‌های بینی و اختلال تنفسی

جراحی بینی زیبایی شامل چه مراحلی است؟

از جراحی زیبایی بینی برای از بین بردن ایرادات ظاهری مادرزادی و اکتسابی بینی استفاده می‌شود. متخصص بینی باید قبل از انجام جراحی زیبایی سؤالاتی در مورد گرفتگی یک‌طرفه یا دوطرفه بینی، مشکلات سینوس‌های اطراف بینی، ضربه‌ی بینی یا سابقه‌ی جراحی قبلی بر روی بینی سؤالاتی بپرسد و در مرحله بعد ساختمان داخلی و ساختمان خارجی بینی بیمار را معاینه کند و سپس از نمای نیم‌رخ، به بررسی تناسب بینی با دیگر قسمت‌های صورت بپردازد.

به‌طورکلی جراح با نحوه‌ی جراحی بینی زیبایی که انتخاب می‌کند، اقدام به برطرف کردن قوزهای استخوانی و غضروفی می‌کند و اندازه و شکل نوک بینی را تغییر می‌دهد. نقص‌های مختلف بینی را نمی‌توان باکم و زیاد کردن بافت از بین برد و نیاز است تا جراح با ایجاد برش‌های مختلف و دسترسی به اسکلت غضروفی و استخوان بینی، کارهای مختلفی را بر روی ساختمان داخل بینی انجام دهد.

مراحل مختلف جراحی زیبایی بینی

  • از بین بردن ناهنجاری و انحراف تیغه‌ی بینی
  • از بین بردن برآمدگی غضروفی و استخوانی
  • ترمیم کردن نوک بینی (باریک کردن، بالا بردن یا …)
  • شکستن و بریدن استخوان‌های بینی
  • افزودن پیوندهای استخوانی و غضروفی در موارد ضعف حمایتی اسکلت بینی
  • بخیه زدن پوست و گرفتن گچ بر روی بینی

نحوه‌ی جراحی بینی:

جراح فرد را بیهوش کرده و برای دسترسی بیشتر به‌تمامی قسمت‌های بینی مجبور به ایجاد برش‌هایی در بافت فرد می‌شود. اگر بینی فرد به بافت نیاز داشته باشد از غضروف‌های خود فرد یا از پرکننده‌های مصنوعی برای بینی او استفاده می‌شود. جراح باید تمام مهارت‌ها و ترفندهای لازم را به کار ببندد تا درنهایت نتیجه‌ی رضایت بخشی از جراحی حاصل شود.

نکته‌ی مهم دیگری که در مورد بینی هر فرد وجود دارد فرد متخصص باید به ضخامت پوست و زاویه‌ی بینی بیمار دقت کند. یک جراح خوب باید به آن دقت کند که بهترین نحوه‌ی عمل را برگزیند تا بهترین کیفیت کار را ارائه داده و از بروز مشکلات تنفسی جلوگیری شود.

یکی از دیگر فاکتورهایی که حتماً بر جراحی زیبایی بینی تأثیر می‌گذارد نوع پوست فرد است. به‌عنوان‌مثال کسانی که دارای پوست بینی نازک هستند باید جراحی بینی‌های استخوانی را انجام دهند اما کسانی که دارای پوست‌های ضخیم‌تر هستند جراحی بینی‌های گوشتی را انجام دهند.

بینی‌های گوشتی بعد از عمل تا مدت بیشتری تورم دارند و برای مشاهده کردن نتیجه‌ی نهایی کار باید مدت‌زمان بیشتری را صبر کنند این در حالی است که افراد با بینی‌های استخوانی زمان کمتری را برای دیدن نتیجه‌ی نهایی بینی خود صرف می‌کنند.

هزینه‌ی جراحی بینی:

قبل از پیدا کردن فرد متخصص برای انجام جراحی زیبایی بینی باید درباره‌ی هزینه‌های عمل زیبایی تحقیق کنید تا ببینید اصلاً از پس هزینه‌های آن برمی‌آیید یا خیر؟ در هنگام بررسی این موضوع باید دقت داشته باشید که هر پزشکی که قیمت بالایی را برای جراحی از شما دریافت می‌کند. صرفاً به معنای عالی و بی‌نقص بودن کار او نیست و برعکس هر پزشکی که دستمزد پایینی را از شما می‌گیرد به‌منظور بی‌کیفیت بودن کار او نیست.

هدف از جراحی بینی:

هر فرد باهدف متفاوت و خاصی این کار را انجام می‌دهد. ممکن است یک نفر به دلیل مشکلات تنفسی دست به انجام این کار بزند و فرد دیگری به‌منظور داشتن بینی و چهره‌ای زیباتر. در این میان پیدا می‌شود افرادی که دارای بینی‌های زیبایی هستند اما خودشان راضی نبوده و قصد انجام این کار را می‌کنند.

آیا هزینه جراحی بینی به عهده‌ی بیمه است؟

هنگامی‌که عمل بینی به‌منظور بهبود عملکرد بینی صورت می‌گیرد بخشی یا تمام هزینه‌ی عمل بر عهده‌ی بیمه می‌افتد اما هنگامی‌که عمل بینی به‌قصد زیبایی و رفع عیوب ظاهری باشد بیمه هیچ نوع هزینه‌ای را متقبل نمی‌شود. هزینه‌ی این عمل‌ها معمولاً بالاست پس بهتر است قبل از انجام آن بهترین جراح را پیدا کنید و این موضوع را از تمامی جوانب بسنجید تا بهترین نتیجه را گرفته و بعداً مجبور به انجام عمل ‌ترمیمی نشوید.

قیمت جراحی بینی

برای اینکه بهترین نتیجه را از جراحی بینی خود دریافت کنید گاها مجبورید زمان زیادی را صرف این کار کنید، نمونه کارهای قبلی دکتر را ببینید و بعضاً با بیماران قبلی در مورد رضایتشان از جراحی صحبت کنید. این نکته را از یار نبرید که یک متخصص هرچه مهارت و تجربه‌ی بالاتری را داشته باشد طبعاً هزینه‌ی بیشتری را دریافت خواهد کرد.

بیهوشی و قیمت جراحی

در اتاق عمل برای انجام دادن چنین جراحی‌های از بیهوشی برای بیماران استفاده می‌کنند تا هم درد ناشی را حس نکند و بتوانند راحت‌تر کارهایی که می‌خواهند را بر صورت او اعمال کنند. در این مدت که بیمار بیهوش است پرستار هوش و متخصص بیهوشی بیمار را تحت کنترل می‌گیرند.

متخصص هوش فردی است که دوره‌ها و آموزش لازم را دیده است و در کارش مهارت و تجربه‌ی کافی را دارد و می‌تواند در طول جراحی بیهوشی بیمار را کنترل نماید. انتخاب کردن پرستار هوش و متخصص بیهوشی به عهده‌ی فرد جراح می‌باشد.

 پیچیدگی عمل و هزینه‌ی جراحی بینی:

این جراحی مانند دیگر جراحی‌های موجود سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. باید به این موضوع دقت داشته باشید که هرچه عمل فردی پیچیده‌تر باشد طبعاً جراح هزینه‌ی بیشتری را دریافت خواهد کرد چراکه زمان بیشتری را صرف انجام جراحی بر روی شما خواهد کرد. یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند بر روی هزینه‌ی جراحی بینی تأثیرگذارد گوشتی و استخوانی بودن بینی فرد است.

بعضی مواقع جراح مجبور می‌شود چندین عمل را هم‌زمان انجام دهد که این مورد به‌خودی‌خود باعث می‌شود هزینه‌ی عمل بالاتر رود. از دیگر موارد تأثیرگذار بر روی هزینه‌ی جراحی زیبایی بینی می‌توان به نازک یا ضخیم بودن پوست فرد، گرفتگی بینی و انحراف بینی اشاره کرد.

موقعیت جغرافیای و هزینه‌ی جراحی بینی:

هزینه‌ی جراحی بینی در شهرهای مختلف و در نقاط شهرها با یکدیگر تفاوت دارد. مسلم است که در شهرهای بزرگ‌تر با امکانات بیشتر هزینه‌ی بیشتری برای این کار دریافت می‌شود و در شهرهای کوچک‌تر به طبع هزینه‌ی کم‌تری را جراح دریافت می‌کند. حتی در یک شهر و در یک منطقه نیز امکان آن وجود دارد که هزینه‌ی دریافتی توسط جراحان در کلینیک‌های مختلف متفاوت باشد.

هزینه‌های قبل و بعد از جراحی بینی:

باید دقت داشته باشید که تمام هزینه‌ای که شما باید برای جراحی بینی خود بپردازید تنها هزینه‌ی عمل نخواهد بود بلکه شما باید برای هر دفعه‌ای که قبل و بعد از جراحی به پزشک مراجعه می‌کنید ویزیت متخصص را بپردازید.

بیمار باید از قبل از انجام جراحی هزینه‌ای که باید برای هر دفعه مشاوره، جلسات آماده‌سازی و نیز معاینه‌ی پس از جراحی پرداخت کند برآورد کند و بعداً به انجام جراحی زیبایی دست بزند. برخی از بیماران باید از بسته‌های بعد از عمل که شامل آرنیکا و سایر روغن‌ها، گاز و نوار استریل، یک بسته یخ و یک اسپری باز کردن بینی استفاده کنند که این بسته نیز هزینه‌ای دارد.

هزینه‌های قبل از جراحی بینی شامل چه مواردی است؟

  • سی‌تی‌اسکن
  • آزمایش خون
  • عکس آتلیه

هزینه‌های بعد از جراحی بینی شامل چه مواردی است؟

بیمار بعد از انجام عمل زیبایی حتماً باید چند جلسه به پزشک خود مراجعه کنند که بعضی از پزشکان ویزیت بعد از عمل دریافت نمی‌کنند اما بعضی دیگر این کار را انجام می‌دهند.

ترتیب زمانی ویزیت‌های پس از جراحی بینی تقریباً به ترتیب زیر است:

  • ویزیت ماه اول، هر هفته
  • ویزیت سال اول، هر سه ماه
  • ویزیت سال دوم هر شش ماه

سایر هزینه‌های جراحی بینی (رینوپلاستی):

بعضی از بیماران بعد از انجام جراحی زیبایی بینی بر روی صورت خود جوش‌هایی را مشاهده می‌کنند در این موارد پزشک برای افراد محصولات مراقبتی پوست پیش نهاد می‌کند که معمولاً دارای قیمت‌های بالایی هستند. برای جلوگیری از این مورد پزشک به شما توصیه می‌کند صورت خود را با ماده‌ای بشورید که هم از جوش زدن جلوگیری می‌کند هم صورت شما را مرطوب نگه می‌دارد.

اهمیت جراحی بینی نزد بهترین متخصص جراحی بینی:

امیدواریم که با تمام موارد ذکرشده در بالا به اهمیت پیدا کردن بهترین جراح پی برده باشید. هدف اکثر جراحی‌های بینی زیبایی است اما پیدا می‌شوند افرادی که منظور رفع انحراف تیغه‌ی بینی و پولیپ این کار را انجام می‌دهند.

شما با پیدا کردن بهترین متخصص بینی می‌توانید هم به زیبایی بیشتری دست‌یابید هم سلامت تنفسی خود را حفظ کنید. هم‌زمان رعایت کردن این دو پارامتر در کنار یکدیگر کار هر پزشکی نخواهد بود.

یک متخصص بامهارت هنگام جراحی بینی باید استانداردهای جهانی را نیز مدنظر بگیرد. متأسفانه هستند جراحانی که بعد از انجام عمل‌های زیبایی بینی آسیب‌های جبران‌ناپذیری به زیبایی و یا سلامت تنفسی فرد وارد کرده‌اند.

اهمیت زیبایی‌شناسی بهترین متخصص جراحی بینی:

یک پزشک خوب باید بتواند تشخیص دهد که کدام فرم بینی به‌صورت شما بیشتر می‌آید و درک بالایی از تناسب اجزای صورت شما با یکدیگر داشته باشد. اگر دکتری که قصد انجام عمل زیبایی برای شما را دارد درک بالایی از تناسب بین اجزای صورت نداشته باشد حتی اگر برای شما بینی زیبا و بی‌نقص عمل کند. به‌احتمال‌زیاد به مشکل بر خواهید خورد. پس باید با چک کردن عکس‌های نمونه جراحی‌های قبلی از سلیقه و کیفیت کار دکترتان مطمئن شوید.

اهمیت به‌سلامت و استانداردهای جراحی توسط جراح رینوپلاستی:

اگر شما موفق به یافتن بهترین جراح رینوپلاستی شوید هنگام دیدار با او متوجه تفاوت‌های بارز شخصیتی و اخلاق حرفه‌ای او با سایر پزشک‌ها خواهید شد. یک پزشک خوب علاوه بر اهمیت دادن به زیبایی مراجعه‌کننده‌اش باید سلامت او را نیز موردبررسی قرار دهد و به آن اهمیت بالایی بدهد.

بیش‌ازحد کوچک نمودن بینی تنها کار پزشکانی است که استانداردهای جهانی را در نظر نمی‌گیرند و تنها رضایت مقطعی بیمار را مدنظر قرار می‌دهند. بسیار پیش‌آمده است که این پزشکان سلامت تنفس بیمار را به خطر انداخته‌اند و خطرات جبران‌ناپذیری را برای افراد به ارمغان آورده‌اند.

نتیجه‌ی عمل بینی توسط بهترین متخصص رینوپلاستی چیست؟

بهترین جراح رینوپلاستی فردی است که سعی می‌کند کمترین آسیب را به بافت‌های شما وارد کند و درنهایت شما کمترین درد را متحمل شوید. همان‌طور که در بالا ذکر شد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک جراح رینوپلاست عالی حفظ سلامت تنفس در کنار افزایش زیبایی چهره‌ی شما است. پس بهتر است برای یافتن چنین فردی وقت کافی را صرف کرده و تحقیق کافی را انجام دهید.

در جلسه‌ی مشاوره بهترین متخصص رینوپلاستی چه می‌گذرد؟

یکی از مهم‌ترین جلسات موجود جلسه مشاوره قبل از انجام عمل رینوپلاستی است. شما در این جلسه می‌توانید تمامی سؤال‌هایی را که در ذهنتان ایجادشده است را از پزشک خود بپرسید و تمام اطلاعات لازم را دریافت کنید. بهترین فرد رینوپلاست در جلسه مشاوره قبل از عمل وضعیت بینی و دستگاه تنفسی شما را توسط عکس‌های سی‌تی‌اسکن بررسی می‌کند.

اگر به هر دلیلی جراحی بینی را صلاح نداند، این موضوع را بدون چون‌وچرا با شما در میان می‌گذارد. معمولاً یک رینوپلاست خوب فردی است که مراجعه‌کنندگان بالایی و عذاب وجدان خود را همیشه مدنظر می‌گیرد.

چطور بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز  را پیدا کنیم؟

در قدم اول می‌توانید از دوستان آشنایان و نزدیکان خود اطلاعات لازم را به دست آورید و از تجربه آن‌ها نیز بهره ببرید. در مرحله‌ی بعدی می‌توانید در فضاهای مجازی به دنبال بهترین فرد متخصص رینوپلاستی بگردید و نظرات مراجعه‌کنندگان آن‌ها را مطالعه کنید. بعد از بررسی نمونه کارهای پزشکان در فضای مجازی می‌توانید بهترین آن را انتخاب کنید و با او قرار حضوری بگذارید و از نزدیک سؤالات خود را مطرح کنید و مشاوره‌ی لازم را دریافت کنید.

جمع بندی در مورد بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز:

اگر معیارها و فاکتورهای موجود در این متن را به‌دقت مطالعه کرده و مدنظر قرار دهید حتماً می‌توانید بهترین رینوپلاست را بیابید و از نتیجه‌ی کار لذت بالایی را ببرید. خلاصه این پارامترها عبارت‌اند از:

  • تخصص
  • مهارت
  • اخلاق
  • تجهیزات

بهترین متخصص جراح بینی در شیراز

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص جراح بینی در شیراز بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص چشم پزشک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص چشم پزشک در شیراز می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص جراح بینی در شیراز، بهترین فوق تخصص جراح بینی در شیراز، بهترین دکتر جراح بینی در شیراز، بهترین دکتر فوق تخصص جراح بینی در شیراز کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص جراحی بینی، لیست متخصص جراح بینی در شیراز