بهترین متخصص هومیوپاتی در کرج
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در کرج
بهترین متخصص هومیوپاتی در کرج
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در کرج
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص هومیوپاتی در کرج

بهترین متخصص هومیوپاتی در کرج

در این صفحه می‌خواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر هومیوپاتی کرج و معرفی تعدادی از بهترین متخصص هومیوپاتی در کرج بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین دکتر هومیوپاتی در کرج:

نوع تغذیه در حفظ سلامت فرد نقش موثری را ایفا می‌کند. با رعایت اصول تغذیه، فرد در زندگی خود کمتر دچار مشکلات جسمانی و روحی می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین متخصص تهومیوپاتی در کرج بسیار حائز اهمیت است.

هومیوپاتی:

 هومیوپاتی ( Homeopathy) یا مشابه درمانی، روش درمانی خاصی است که در آن با ایجاد تحریک دقیق سیستم ایمنی و حیاتی بیمار و یا به عبارتی دیگر سیستم عصبی و روانی و یا سیستم ایمونولوژی، فرد را به سمت بهبودی سوق می‌دهد؛ به عبارت دیگر بیمار از طریق تحریک قوای حیاتی و دفاعی خود، درمان می‌شود. در تعریفی دیگر هر دارویی بتواند در انسان سالم ایجاد علامت کند، می‌تواند همان علامت را در فرد بیمار درمان کند.

هومیوپاتی یک مکمل درمانی است:

هومیوپاتی به عنوان طب سنتی آلمان شناخته می‌شود. سازمان بهداشت جهانی به عنوان طب جایگزین و مکمل از آن نام می‌برد. طب جایگزین یعنی رشته‌هایی مثل طب سوزنی و هومیوپاتی که حتی می‌توانند در شرایطی جایگزین درمان‌های عادی و رایج شوند. هومیوپاتی در خیلی از مواقع به کمک پزشکی می‌آید و به درمان بیمار کمک می‌کند. هومیوپاتی علائم بیماری را کنترل می‌کند و به کمک داروهای رایج می‌رود. البته این موضوع به معنای آن نیست که باید داروهای فرد قطع و داروهای هومیوپاتی جایگزین شود، بلکه به عنوان رشته مکمل درمانی استفاده می‌شود.

هومیوپاتی در درمان چه بیماری‌هایی موثر است؟

وی افزود: هومیوپاتی مانند واکسیناسیون رفتار می‌کند؛ به طوری که مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها افزایش می‌یابد. بطور مثال در کودکانی که سرماخوردگی مکرر دارند، هومیوپاتی موجب کاهش این روند می‌شود یا اگرفردی دچار سردرد می‌شود، این درمان موجب بهبود سردرد او می‌شود.

مظاهری‌نژاد در ادامه گفت: به طورکلی می‌توان گفت اگر فردی سردرد،  مشکل گوارشی و ناراحتی اعصاب دارد و کف پایش هم میخچه دارد،  وقتی درمان همیوپاتی را شروع می‌کند همه این بیماری ها بهبود پیدا می‌کنند. در واقع ما نمی‌توانیم بگوییم هومیوپاتی برای درمان بیماری خاصی کاربرد دارد، بلکه در درمان تمام بیماریها موثر است.

منشاء دارو های هومیوپاتی:

دارو های هومیوپاتی منشا طبیعی دارند بیش از ۷۰% داروهای هومیوپاتی منشا گیاهی، حدود ۲۰% آنها منشا معدنی (کلسیم، فسفر، روی و …) و حدود ۱۰% آنها منشا جانوری (شیر یک حیوان بخصوص یا یک نوع عسل بخصوص ودیگر ترشحات جانوری و …) دارند. در هومیوپاتی کلاسیک دارو ها را به شیوه خاصی رقیق و توانمند میکنند. طبیعی بودن دارو ها و رقت بالای آنها موجب شده که دارو های هومیوپاتی عوارض جانبی ایجاد نکنند.

میزان مصرف داروهای هومیوپاتی

در درمان هومیوپاتی داروهای خاصی با دوز بسیار پایین و به مقدار خیلی کم حداکثر دو یا سه بار در ماه تجویز می‌شوند. البته گاهی استثناء هم وجود دارد و در بیماری‌های فعال ممکن است، تکرار بیشتر داروها تجویز شود.  این دراروها ریشه شیمیایی ندارند و در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید می‌شوند. برای تشخیص داروی مناسب باید تمامیت بیمار و علائم مختلف جسمی، احساسی و ذهنی او بررسی شود و سپس دارویی که کلیت علائم وی را پوشش می‌دهد، تجویز شود. ضمن اینکه داروهای هومیوپاتی فاقد عوارض جانبی ماندگار هستند.

مدت زمان انجام هومیوپاتی

مدت این درمان به شرایط بیماری، سن بیمار و وضعیت خود بیمار بستگی دارد. به طور مثال خیلی مواقع ممکن است در یک کودک خیلی سریع درمان انجام شود، اما در یک فرد مسن که یک بیماری مزمن دارد دیرتر روند درمانی طی شود. به طور متوسط یک دهم زمانی که بیماری در فرد وجود دارد، برای درمان آن لازم است؛ مثلا اگر یک فرد بیماری ۲۰ ساله دارد، حداقل ۲ سال زمان برای درمان آن لازم است.

نحوه‌ی عملکرد هومیوپاتی:

هومیوپاتی مانند واکسیناسیون رفتار می‌کند؛ به طوری که مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها افزایش می‌یابد. بطور مثال در کودکانی که سرماخوردگی مکرر دارند، هومیوپاتی موجب کاهش این روند می‌شود یا اگرفردی دچار سردرد می‌شود، این درمان موجب بهبود سردرد او می‌شود.

به طورکلی می‌توان گفت اگر فردی سردرد،  مشکل گوارشی و ناراحتی اعصاب دارد و کف پایش هم میخچه دارد،  وقتی درمان همیوپاتی را شروع می‌کند همه این بیماری ها بهبود پیدا می‌کنند. نمیتوان گفت هومیوپاتی برای درمان بیماری خاصی کاربرد دارد، بلکه در درمان تمام بیماری‌ها موثر است.

اگر به دنبال متخصص تغذیه هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تغذیه در کرج می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص هومیوپاتی در کرج، بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در کرج، بهترین دکتر هومیوپاتی در کرج، بهترین دکتر فوق تخصص هومیوپاتی در کرج کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص هومیوپاتی، لیست متخصص هومیوپاتی در کرج