بهترین متخصص جراحی بینی در غرب تهران
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در غرب تهران
بهترین متخصص جراحی بینی در غرب تهران
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در غرب تهران
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص جراحی بینی در غرب تهران

بهترین متخصص جراحی بینی در غرب تهران

امروزه جراحی های زیبایی در بین افراد گسترش زیادی پیدا کرده اند. یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین این جراحی ها، جراحی بینی می باشد. جراحی بینی تنها مختص به کوچک کردن بینی و جنبه ی زیبایی آن نمی باشد. بلکه شما می توانید توسط جراحی انواع مشکلات بینی مانند انحراف، پولیپ، انواع مشکلات تنفسی و… را درمان نمایید.

بهترین دکتر جراح بینی در غرب تهران

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی غرب تهران و معرفی بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

جراحی بینی:

به جراحی زیبایی بینی رینوپلاستی گفته می شود که یکی از پرطرفدار ترین جراحی های پلاستیک می باشد. به گفته ی پزشکان جراحی بینی یکی از دشوارترین جراحی های زیبایی می باشد و به تبع این جراحی را حساس کرده و ریسک خطر در آن را افزایش می دهد. با توجه به این حساسیت، پیدا کردن یک جراح خوب یکی از مهم ترین معیار ها در جراحی می باشد.

ملاک های اساسی در انتخاب بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران:

با وجود پزشکان و جراحان بسیار متعددی در این زمینه، پیدا کردن جراح خوب کمی دشوار خواهد بود اما برای انتخاب جراح خوب می توان ملاک هایی را مدنظر قرار داد.

مدرک تحصیلی:

یکی از معیار های انتخاب یک جراح خوب مدرک تحصیلی وی می باشد. در این زمینه ابتدا باید متذکر شد که انتخاب پزشکانی که در زمینه ی جراحی پلاستیک دارای فوق تخصص اند از جنبه های زیادی مانند سابقه، معلومات، تجربه، مهارت و… بر متخصصان برتری دارند. در قدم بعدی باید تحقیق کنید که پزشک مورد نظر شما مدرک تحصیلی خود را از کدام دانشگاه و یا کدام کشور دریافت کرده و آیا این مدرک تحصیلی از اعتبار کافی برخوردار است یا خیر؛ علاوه بر این انتخای پزشکانی که عضو هیات علمیه ی دانشکده ی پزشکی می باشند نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

برخی از جراحان پلاستیک علاوه بر رشته ی خود در رشته های دیگری نیز دارای تخصص می باشند؛ اگر آن رشته با جراحی پلاستیک در ارتباط باشد می تواند نمایانگر توانایی بالای آن پزشک در جراحی باشد. در طی جراحی بینی بیهوشی کامل صورت گرفته و این عمل طی چند ساعت انجام می گیرد پس به این ترتیب جراح باید فردی با مهارت و تخصص کافی باشد تا بتواند این جراحی را به خوبی مدیریت نماید.

مهارت:

برای تشخیص مهارت یک جراح پلاستیک می توانید در رابطه با عمل های قبلی وی تحقیق نمایید. میزان عمل های زیاد و البته عمل های موفق زیاد می تواند نکته ی خوبی برای نشان دادن عملکرد وی باشند. علاوه بر این شما می توانید نظر بیماران سابق را جویا شده و از رضایت و یا عدم رضایت آن ها مطلع شوید. البته امروزه شما می توانید با روش های بسیار راحتی مانند فضای مجازی با بیماران سابق جراح مورد نظر تبادل اطلاعات کنید. هم چنین بررسی عضویت یا عدم عضویت جراح در انجمن های تخصص داخلی و یا حتی بین المللی، تعداد مقاله های ارائه شده، داشتن بیمار هایی از کشورهای دیگر و… می تواند شما را در تشخیص میزان مهارت آن جراح یاری نماید.

اخلاق حرفه ای:

هنگامی که تصمیم به عمل جراحی گرفته اید به طور کلی دارای استرس و اضطراب نسبت به جراحی می باشید. یک جراح حرفه ای باید طوری برخورد کند که از اضطراب شما کاسته شود نه این که اضطرابتان را دو برابر کند. علاوه بر این جراح شما باید زمان کافی برای شما اختصاص داده و به تک تک سوالاتتان پاسخ دهد. هم چنین باید در رابطه با جراحی توضیحات کامل را به شما داده و با شما مشورت نماید. اگر احساس کردید که جراح مورد نظر شما برای شما وقت کافی صرف نمی کند و یا با او احساس راحتی نمی کنید بهتر است پزشک خود را عوض کنید زیرا در آینده ممکن است با وی، دچار مشکلاتی بشوید.

تجهیزات:

یکی دیگر از موارد مهم در جراحی وجود تجهیزات و ابزار های مورد نیاز در جراحی می باشد. علاوه بر این تجهیزات کلینیک جراح مورد نظر باید از لوازم تصویر برداری مناسبی برخوردار باشد تا روند تغییرات در چهره ی شما به درستی و به طور مرتب ثبت گردد. جراح مورد نظر شما باید از سبک ها و متد های جدید پزشکی با خبر باشد و بتواند از آن ها استفاده نماید.

 علاوه بر تجهیزات پزشکی کلینیک یک جراح خوب باید فضای داخلی مناسبی داشته باشد و آسایش و راحتی مراجعه کنندگان را تامین نماید. یکی دیگر از نکات مهم برخورد پرسنل کلینیک می باشد. تمام پرسنل یک کلینیک باید رفتار مناسب و احترام کافی در برخورد با مراجعه کنندگان داشته باشند و هم چنین هنگام نوبت دهی باید نهایت دقت را داشته باشند و عدالت کافی به خرج دهند.

نکاتی که  بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران باید رعایت کند:

تقویت به جای کاهش:

در جراحی زیبایی بینی برای رفع مشکل قوز بینی، می توان به جای کاهش بافت های پشت بینی، پایه ی بینی در ناحیه ی نوک آن را تقویت کرد.

کوچک نکردن بیش از حد:

یکی از پرطرفدار ترین مدل ها در بین خواهان جراحی زیبایی بینی مدل عروسکی می باشد. باید دقت داشت که بینی خیلی کوچک و یا خیلی سربالا لزوما زیبا نیست بلکه بینی زیبا باید کمی تو پر باشد که حالت طبیعی خود را حفظ نماید و این تو پر بودن باید در بینی مردان مشهود تر باشد. علاوه بر این جراح باید توجه داشته باشد که اندازه ی سوراخ های بینی را تغییر ندهد؛ دست خوردن سوراخ های بینی باعث از بین رفتن چین کنار پره ی بینی می شود که باز سازی و اصلاح آن تقریبا غیر ممکن است.

قوی ساختن پشت بینی:

در روش های قدیمی جراحی بینی کوچک ساختن بینی با بریدن و برداشتن برخی از غضروف های آن انجام می شد اما در روش های امروزی بدون برداشتن غضروف ها حالت بینی تغییر داده می شود. هم چنین برای رفع افتادگی بینی در طولانی مدت از روش های تقویتی گوناگونی استفاده می شود.

حداقل زخم و برش:

به حداقل رساندن برش های پوست و به تبع به وجود آمدن زخم ها در هر جراحی به خصوص جراحی بینی نکته ی بسیار مهمی می باشد. هرچه میزان زخم ها کمتر باشد مدت زمان بهبود نیز کمتر خواهد بود. استفاده از تامپون ها در جراحی بینی باعث ایجاد درد و ناراحتی بعد از عمل می گردد که امروزه در اکثر جراحی ها سعی می شود تا حداقل استفاده را از آن ها داشته باشند.

سن و جراحی بینی:

جراحی بینی باید در سن مناسبی انجام گیرد. جراحی بینی در سنین بالا سخت تر می باشد زیرا با بالا رفتن سن میزان افتادگی و هم چنین سست شدن بافت مینی افزایش پیدا می کند. البته باید توجه داشته که بالا بردن نوک بینی در افرادی که سن بالاتری دارند اولا موجی تنفس بهتر و ثانیا باعث جوان تر شدن چهره می گردد. هم چنین جراحی بینی در سنین قبل از بلوغ نیز کار درستی نیست زیرا اولا این که قبل از بلوغ رشد بینی به پایان نرسیده است و جراحی بینی در چنین شرایطی بیهوده است و ثانیا خود شخص در این مرحله توانایی تصمیم گیری درستی ندارد و احتمال دارد که بعدا از تصمیم خود پشیمان شود.

وضعیت روحی:

بسیاری از افرادی که اقدام به جراحی بینی خود می نمایند از جراحی توقعات غیر واقعی و خیالی دارند و اگر جراحی بر اساس توقعات آن ها پیش نرود که معمولا هم نمی رود موجب ناامیدی و حتی آسیب های روحی و روانی در شخص می گردد. برخی دیگر از افراد به دلیل کمبود اعتماد به نفس دست به عمل جراحی می زنند و بعد از جراحی هنگامی که متوجه می شوند که شرایط تغییر چندانی نداشته کمبود اعتماد به نفس در آن ها شدیدتر شده و یا حتی به بیماری های روحی دیگر دچار می شوند. یک پزشک حرفه ای باید قبل از جراحی مشاوره های لازم را به شخص بدهد و او را با واقعیت روبرو سازد و او را متوجه این نکته کند که جراحی بینی کلید حل مشکلاتی مانند پیدا کردن شغل خوب و یا کیس مناسب برای ازدواج نیست.

عوارض عدم انتخاب بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران:

همان طور که اشاره شد جراحی بینی کاملا حساس است و حتی می تواند خطرناک باشد. البته این خطر ها زمانی به وجود می آیند که در انتخاب جراح دقت کافی به خرج ندهید. بروز مشکلات تنفسی مانند تنگی نفس، پولیپ، انحراف، خروپف در خواب، آپنه خواب (وقفه ی تنفس در خواب)، سردرد های ناشی از کمبود اکسیژن و یا آسیب به تیغه ی بینی، از بین رفتن بافت و غضروف بینی، کوچک کردن بیش از حد حفره های تنفسی و… نمونه هایی از این مشکلات می باشند.

مراحل جراحی بینی از دیدگاه بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران:

  • بررسی بیمار، توسط جراح درمورد وجود یا عدم وجودگرفتگی های بینی، مشکلات سینوسی، سابقه ی جراحی و یا ضربه به بینی و…
  • معاینه ی ساختمان داخلی و خارجی بینی بیمار و بررسی تناسب آن با دیگر اجزاء صورت
  • انتخاب و بررسی نحوه ی جراحی، توسط جراح که برای بیمار مناسب است و کمترین آسیب و عارضه را متحمل شود.
  • بیهوش کردن بیمار به صورت موضعی و یا عمومی
  • ایجاد برش هایی روی بینی در صورت لزوم برای دید و تسلط کافی توسط جراح
  • از بین بردن ناهنجاری های بینی، انحراف، قوز و…
  • ترمیم نوک بینی به طور مثال بالا بردن و یا باریک کردن آن
  • شکستن و بریدن استخوان های بینی برای تغییر اندازه ی برخی از قسمت های آن
  • اضافه کردن پیوند های استخوانی و غضروفی برای تقویت اسکلت بینی
  • بخیه زدن پوست بینی و گچ گرفتن آن

هزینه ی جراحی بینی:

قیمت یکی از مهم ترین ملاک ها در عمل بینی به شمار می رود. البته نباید این عامل را اولین معیار انتخاب جراح به شمار آورد زیرا نمی توان کاملا از عملکرد جراحانی که دستمزد کمی می گیرند مطمئن بود و یا دستمزد های بسیار بالا و نجومی لزوما به منزله ی کیفیت نمی باشد. به طور کلی جراحی بینی هزینه ی بالایی دارد و البته اگر این جراحی به دلیل وجود مشکلاتی در بینی و برای درمان آن ها انجام شود بیمه می تواند بخشی از این هزینه را تامین کند اما اگر جراحی تنها جنبه ی زیبایی داشته باشد هزینه ی آن مشمول بیمه نمی شود. پس بهتر است قبل از تصمیم به جراحی خوب به قیمت آن فکر نمایید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت جراحی بینی:

عوامل زیادی روی قیمت جراحی بینی تاثیر گزارند. یکی از مهم ترین این عوامل تخصص و مهارت جراح می باشد. بدیهی است که هرچه مهارت یک جراح بالاتر باشد، به تبع هزینه ی جراحی نیز بالاتر می رود، زیرا برخلاف جراح های تازه کار بعد از اولین عمل دیگر نیاز به عمل های ترمیمی نمی باشد و کیفیت عمل اول بسیار بالا و راضی کننده است؛ علاوه بر این احتمال هر گونه خطر در این عمل ها بسیار پایین می باشد.

عامل دیگر موثر بر قیمت ها نوع عمل می باشد. هرچقدر عمل پیچیدگی بیشتری داشته باشد، به تبع قیمت آن هم بالاتر می رود. علاوه بر این گاهی دو یا چند عمل روی بینی انجام می گیرد که بدیهی است نیازمند هزینه ی بیش تری می باشد. جالب است بدانید جنس و نوع بینی نیز در هزینه ی آن موثر است؛ معمولا عمل بینی های گوشتی به نسبت بینی های استخوانی نیازمند هزینه ی بالاتری است و هم چنین نازک و یا کلفت بودن پوست و موارد دیگری از این قبیل بر قیمت عمل بی تاثیر نیستند. قیمت عمل جراحی بینی در شهرها، کشور های مختلف و حتی کیلینیک های مختلف باهم متفاوت است.

هزینه های قبل و بعد از عمل:

اگر گمان می کنید که هزینه ی لازم برای جراحی بینی تنها همان دستمزد جراح بابت عمل می باشد، باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید. قبل از جراحی بینی شما باید چندین بار توسط پزشک معاینه شوید و در هر بار لازم است هزینه ی ویزیت بپردازید. علاوه بر آن، در طول معاینات قبل از عمل شما لازم است سی تی اسکن و آزمایش خون بگیرید. هم چنین باید عکس آتلیه تهیه نمایید. علاوه بر معاینات قبل از عمل، بیمار لازم است تا در مشاوره ها و جلسات آماده سازی شرکت نماید که هریک نیازمند هزینه می باشد. بعد از عمل نیز علاوه بر معاینات بعد از عمل و هزینه ی ویزیت، برخی از بیماران باید بسته های لازم شامل، آرنیکا و روغن های دیگر، نوار و گاز استریل، اسپری بازکننده ی بینی و… تهیه کرده و استفاده کنند. علاوه بر این ها گاهی عمل بینی برای پوست مشکلاتی مانند جوش ایجاد می کند که برای درمان آن باید از کرم و محصولات پوستی که دارای قیمت های بالایی اند استفاده کرد.

 اهمیت جلسه‌ی مشاوره قبل از عمل از دیدگاه بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران:

یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین عوامل در یک عمل خوب جلسه ی مشاوره ی قبل از عمل می باشد. در این جلسه شما هدف خود از عمل بینی را با پزشک بازگو می کنید و راجع به تمام مشکلات و بیماری های سابق و حتی استرس و آشفتگی های ذهنی خود با او مشورت می کنید. در این جلسه پزشک دستگاه تنفسی شما را توسط عکس سی تی اسکن بررسی کرده و حتی ممکن است بعد از بررسی دقیق به دلیل وجود خطراتی شما را از این عمل باز دارند.

جمع بندی از انتخاب بهترین متخصص جراج بینی در غرب تهران:

اگر مایلید بینی خود را به هر دلیلی عمل کنید باید آگاه باشید که جراحی بینی جراحی حساسی است و ریسک بروز برخی خطرات در آن وجود دارد. علاوه بر این، هزینه ی این عمل بسیار بالا می باشد. پس منطقی است که باید به دنبال بهترین جراح باشید تا اولا از ریسک بروز خطرات و مشکلات ناشی از عمل کاهش یابد و ثانیا دیگر مجبور نباشید برای عمل های ترمیمی دوباره هزینه بپردازید. برای انتخاب بهترین جراح ملاک های زیادی موجود است اما از مهم ترین آن ها می توان به مدرک تحصیلی، مهارت، اخلاق حرفه ای و تجهیزات اشاره نمود.

بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص جراح بینی در غرب تهران بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص چشم پزشک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص چشم پزشک در غرب تهران می‌کنیم.

 

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص جراح بینی در غرب تهران، بهترین فوق تخصص جراح بینی در غرب تهران، بهترین دکتر جراح بینی در غرب تهران، بهترین دکتر فوق تخصص جراح بینی در غرب تهران کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص جراحی بینی، لیست متخصص جراح بینی در غرب تهران