بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در اصفهان
بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در اصفهان
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان

بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان

در این صفحه می‌خواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر هومیوپاتی اصفهان و معرفی تعدادی از بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین دکتر هومیوپاتی در اصفهان:

نوع تغذیه در حفظ سلامت فرد نقش موثری را ایفا می‌کند. با رعایت اصول تغذیه، فرد در زندگی خود کمتر دچار مشکلات جسمانی و روحی می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

شاید تا به حال به نام هومیوپات برخورد کرده باشید اما معنای آن را ندانید. خیلی ها فکر می کنند هومیوپاتی نام دیگری برای هیپنوتیزم است در حالی که این تفکری غلط است. در این مقاله با هومیوپاتی و ویژگی هایش آشنا می شوید.

هومیوپاتی چیست؟

سوالی که تا اینجا، ذهنتان را به خود مشغول کرده بود. هومیوپاتی در اصل شاخه‌ای از طب مکمل است. در این شاخه به بهبود یافتن بیماری های جسمی و ذهنی کمک می شود.

چه بیماری هایی را می توان با هومیوپاتی درمان کرد؟

در واقع هومیوپاتی روشی درمانی است که با درگیر کردن سیستم ایمنی به از بین رفتن بیماری های روحی و جسمی کمک می کند. اولین بار، هومیوپاتی توسط پزشک آلمانی ساموئل هانمن کشف شد. در این روش بدن تحریک می شود تا مشکلات روحی و فیزیکی خود را درمان کند. در این درمان از دارو استفاده نمی شود. روش هومیوپاتی برای درمان بیماری هایی همچون افسردگی، وسواس، اضطراب و مشکلات جسمی مانند آلرژی، سینوزیت، سردردهای مزمن، دیسک کمر و مسائل گوارشی موثر می باشد.

چه کسانی می توانند از طب هومیوپاتی برای درمان بیماران استفاده کنند؟

عموم افراد می توانند با یادگیری فلسفه طب هومیوپاتی و درمان های اورژانسی آن، از این طب استفاده کنند؛ اما درمان بیماری های مزمن حتما باید زیر نظر متخصص انجام شود. بر طبق قوانین تنها پزشکان عمومی و متخصص، روانپزشکان و ماماها هستند که می توانند از هومیوپاتی در درمان های خود استفاده کنند و استفاده از این روش در زمینه های دیگر غیر مجاز می باشد.

بیماران باید علاوه بر پیدا کردن پزشکی ماهر، نسبت به افراد سود جو هم دقت لازم را داشته باشند به بهانه هایی همانند خرید دارو از خارج از کشور و… در دام این افراد نیفتند.

داروهای مورد استفاده در طب هومیوپاتی چه ویژگی دارند؟

دارو های مورد استفاده در هومیوپاتی در سال 1938 مورد تایید وزارت غذا و داروی آمریکا قرار گرفته و بخش اعظمی از این دارو ها را گیاهان دارویی تشکیل می دهد؛ مانند بابونه، رازیانه، عسل ناحیه ای خاص و… به دلیل رقیق شدن این داروها با آب مصرف آن ها عوارض جانبی ندارد.

تفاوت داروهای هومیوپاتی و دارو های شیمیایی در چیست؟

اغلب دارو های شیمیایی درد را کنترل می کنند اما علت اصلی ایجاد درد را از بین نمی برند. به همین دلیل تنها با گذشت مدت کوتاهی پس از استفاده نکردن از دارو، درد به سراغ بیمار بازمیگردد. در طب هومیوپاتی، دارویی برای کنترل سردرد تجویز نمی شود. بلکه دارو برای از بین بردن علت اصلی سردرد استفاده می شود.

بیایید برای مثال سر درد را در نظر بگیرید. پزشکان برای درمان بیماری سردرد، مسکن تجویز می کنند. تا زمانی که بیمار از این مسکن ها به صورت مرتب و در زمان های مشخص استفاده می کنند، دچار سردرد نمی شود اما به محض قطع استفاده از دارو، بیمار دوباره به سردرد دچار می شود. چرا که مسکن تنها درد را کنترل کرده بود اما علت درد همچنان پا برجاست.

آیا داروهای هومیوپاتی بر داروهای شیمیایی تاثیر می گذارند؟

اگر به صورت همزمان از دارو های هومیوپاتی و شیمیایی استفاده کنیم، دارو های هومیوپاتی به دلیل رقیق بودن تاثیر خاصی بر روی دارو ی شیمیایی نخواهد گذاشت و حتی با مرور زمان می توانید با توجه به وضعیت، میزان استفاده از داروی شیمیایی را کاهش دهید.

اگر به دنبال متخصص تغذیه هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تغذیه در اصفهان می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص هومیوپاتی در اصفهان، بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در اصفهان، بهترین دکتر هومیوپاتی در اصفهان، بهترین دکتر فوق تخصص هومیوپاتی در اصفهان کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص هومیوپاتی، لیست متخصص هومیوپاتی در اصفهان