بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد
بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد
بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد
بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد

تعجب نکنید جمله‌ی فوق کاملاً صحیح هست. امروزه به پیشرفت‌های علمی که پزشکان درزمینهٔ ی ناباروری به آن دست یافتند، می‌توان تعیین جنسیت نوزاد پیش از بارداری را نیز اضافه کرد.

بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک سعادت آباد و معرفی بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

پیشگیری از بیماری‌های ژنتیکی با تعیین جنسیت کودک:

باید متذکّر شد که تعیین جنسیت یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های ژنتیکی است که تنها در یک جنس بروز می‌نماید و یا احتمال بروز آن در یک جنس کمتر است؛ علاوه بر این، تعیین جنسیت می‌تواند برای خانواده‌هایی که دارای چندین فرزند یک جنس هستند و تمایل دارند تا فرزندانی با جنس متفاوت نیز داشته باشند بسیار کاربردی باشد.

شما می‌توانید جنسیت کودک خود را قبل از بارداری توسط بهترین متخصص جنسیت در سعادت آباد تعیین کنید!

برای این‌که جنسیت کودک خود را پیش از تولد تعیین نمایید لازم است به یک پزشک متخصص که در این زمینه در نوع خود حرفه‌ای است مراجعه نمایید. یکی از معضلاتی که در این رابطه می‌تواند برای شما پیش بیاید نحوه‌ی انتخاب یک پزشک متخصص و حرفه‌ای است. اکثر افراد هنگامی‌که در شرایطی قرار می‌گیرند که نیاز دارند به یک پزشک مراجعه نمایند، تمایل دارند که نزد بهترین پزشک بروند، اما شرایط بهترین بودن برای هر شخص و با هر سلیقه‌ای می‌تواند متفاوت باشد. بااین‌وجود شرایطی کلی وجود دارند که شمارا در انتخاب بهترین پزشک و متخصص یاری می‌کنند.

مدرک تحصیلی:

یکی از مهم‌ترین شرایط انتخاب یک پزشک خوب این است که ابتدا از صحت و اعتبار مدرک تحصیلی آن پزشک اطمینان حاصل نمایید و سپس توجه کنید که او تحصیلات خود را در کدام دانشگاه و یا در کدام کشور گذرانده است؛ هم‌چنین درباره‌ی میزان اعتبار آن دانشگاه تحقیقات لازم را به عمل بیاورید.

تخصص:

بعد از اطمینان حاصل کردن از تحصیلات پزشک باید به این نکته‌ی مهم توجه شود که تخصص وی در چه زمینه است. برای مثال پزشکی که متخصص گوش و حل و بینی از بهترین دانشگاه جهان است، نمی‌تواند درزمینهٔ ی نازایی به شما کمک کند!

تجربه:

متخصصی که دارای سابقه‌ی بیشتری درزمینهٔ ای که مدنظر شماست باشد، گزینه‌ی مناسب‌تری برای انتخاب هست. البته شما با بررسی نتایج این سوابق نیز می‌توانید از مهارت این متخصص آگاه شوید.

بیمارستان و کلینیک:

علاوه بر متخصص بودن پزشک و داشتن مهارت کافی، وجود تجهیزات و امکانات از اهمیت فراوانی برخوردار است. با انتخاب پزشکانی که در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های معتبر فعالیت دارند، می‌توانید از بابت امکانات و تجهیزات مطمئن باشید.

جنسیت دکتر:

باید توجه داشته باشید هنگامی‌که به دکتر، علی‌الخصوص دکتر زنان مراجعه می‌کنید، باید مسائل خصوصی در رابطه با خود و مسائل جنسی و… را با جزئیات برای دکتر بازگو نمایید و با وی مشورت کنید؛ پس باید توجه داشته باشید که اگر با پزشک مرد در رابطه بابیان این‌طور مسائل مشکل‌دارید، باید قبل از انتخاب دکتر دقت فرمایید که جنسیت را یکی از مسائل بسیار مهم به شمار آورید.

معذّب بودن و عدم راحتی شما نزد دکتر موجب می‌شود تا نتوانید بسیاری از مشکلاتتان را، حتی مطرح نمایید. علاوه بر این باید توجه نمایید که شما برای کنترل استرس و اضطراب خود باید دکتری انتخاب کنید که با وی راحت باشید.

معرفی آشنایان:

شما می‌توانید از دوستان و آشنایانی که تجربه‌ی مشابهی دارند در انتخاب پزشک خوب یاری بگیرید؛ زیرا در اغلب موارد، سلایق دوستان و نزدیکان شما به سلایق و معیارهای شما نزدیک‌تر هست و همین امر کمک فراوانی در تصمیم‌گیری شما می‌نماید.

مکان مطب:

مسیر رفت‌وآمد به مطب، وجود پارکینگ، محیط مناسب ازلحاظ مسائل بهداشتی، ترافیک مسیر، هزینه‌ی رفت‌وآمد و… ازجمله مسائلی‌اند که باید در شمار معیارهای خود آن‌ها را محاسبه کنید، زیرا شما ممکن است دفعات زیادی به مطب مراجعه نمایید و توجه کافی نداشتن شما به این مسائل، برایتان مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

شهرت:

میزان معروف بودن و شهرت پزشک نیز می‌تواند یکی از ملاک‌های انتخاب شما باشد اما ملاک کافی نیست و باید توجه داشته باشید که دلیل معروفیت آن پزشک چه هست. هم‌چنین شما قرار است از خصوصی‌ترین مسائل خود با پزشک صحبت کنید، پس باید پزشکی را برگزینید که از اعتبار بالایی برخوردار باشد تا بتوانید راحت به او اعتماد کنید و نگران فاش کردن اسرار محرمانه‌ی خود نباشید.

نحوه‌ی تعیین جنسیت توسط بهترین متخصص تعیین جنسیت در سعادت آباد:

در کنار عمل لقاح مصنوعی می‌توان تعیین جنسیت نیز انجام داد. یکی از روش‌های تعیین جنسیت PGD هست که روشی دقیق اما بسیار پیچیده است. لقاح مصنوعی به دو صورت لقاح داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. در لقاح خارجی با تحریک تخمدان‌ها، چند تخمک از مادر خارج می‌شود.

در شرایط آزمایشگاهی، می‌توان با عمل لقاح این تخمک‌های مادر را با اسپرم‌های پدر بارور کرد. تخمک بارورشده که اکنون جنین نام دارد تقسیم می‌شود و با تقسیم شدن بزرگ می‌شود. هنگامی‌که این جنین با تقسیمات متعدد به شش تا هشت سلول برسد، در آزمایشگاه توسط لیزر یکی از این سلول‌ها جدا می‌شود و ازلحاظ وجود مشکلات ژنتیکی بررسی می‌گردد.

درصورتی‌که مشکلی نداشته باشد آن را در رحم مادر قرار می‌دهند. به این عمل آزمایش ژنتیکی پیش از لایه گزینی گفته می‌شود. برای تعیین جنسیت علاوه بر بررسی جنین برای عدم وجود نقص‌های ژنتیکی احتمالی، با روش‌هایی جنسیت جنین هم تعیین می‌شود و درنهایت پس از بررسی، جنینی را که ازلحاظ ژنتیکی در بهترین وضعیت هست و هم‌چنین جنسیت موردنظر والدین را دارا هست به رحم مادر منتقل می‌کنند و جنین در آنجا رشد پیداکرده و روند طبیعی خود را طی می‌کند.

قابل‌ذکر است، ازآنجاکه هر سلول از بدن تمام ژنوم مای فرد را دارا است جدا کردن یک سلول از جنین، باعث بروز مشکل نخواهد شد. این روش تعیین جنسیت به دلیل این‌که خارج از رحم صورت می‌گیرد، به‌احتمال 99 تا 100 درصد نتیجه‌ی مثبت خواهد داشت که البته درنتیجه‌ی کلی عواملی نظیر وضعیت سلامت مادر، سن مادر، تعداد و جنسیت فرزندان و روش‌های زایمان بی‌تأثیر نیستند.

 تغذیه و تأثیر آن بر تعیین جنسیت کودک:

شاید این نکته برای شما جالب باشد که رژیم غذایی بر جنسیت نوزاد شما تأثیرگذار است. تحقیقات نشان داده است که میزان یون مای سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم بر این‌که گیرنده مای موجود در دیواره‌ی تخمک، اسپرم زنانه یا مردانه را جذب کنند تأثیر می‌گذارد.

بر این اساس اگر رژیم غذایی مادر از دوتا سه ماه قبل از بارداری غنی از سدیم و پتاسیم بوده و بالعکس مصرف کلسیم و منیزیم به‌شدت پایین باشد احتمال این‌که جنسیت نوزاد پسر باشد افزایش پیدا می‌کنند و عکس این قضیه نیز صادق است؛ یعنی نسبت بالای میزان منیزیم و کلسیم به میزان سدیم و پتاسیم، احتمال دختر بودن نوزاد را بالا می‌برد.

به‌این‌ترتیب اگر تمایل دارید فرزند شما پسر باشد باید از دو تا سه ماه قبل از بارداری غذاهایی که دارای پتاسیم و سدیم‌اند مانند گوشت، فراورده مای گوشتی، تخم‌مرغ، جگر گوساله، هویج، اسفناج، شیر، نمک طعام، میوه‌ها مخصوصاً (موز، خرما)، سبزی‌ها به‌خصوص (سیب‌زمینی و هویج) و غلات مصرف نمایید.

اگر تمایل دارید فرزندتان دختر شود غذاهای غنی از کلسیم و منیزیم مانند قهوه، کاکائو، مخمر، آبجو، سویا، چغندر، گردو، جوانه گندم، شیرکاکائو، ماست، بستنی، شلغم، بادام، ماهی ساردین، خاویار، کلم، کدو و فلفل سبز مصرف کنید.

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص جراح بینی  هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص جراح بینی  در سعادت آباد می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد، بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد، بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد، بهترین دکتر فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص تعیین جنسیت کودک، لیست متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد