بهترین متخصص هومیوپاتی در شیراز
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در شیراز
بهترین متخصص هومیوپاتی در شیراز
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در شیراز
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص هومیوپاتی در شیراز

بهترین متخصص هومیوپاتی در شیراز

در این صفحه می‌خواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر هومیوپاتی شیراز و معرفی تعدادی از بهترین متخصص هومیوپاتی در شیراز بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین دکتر هومیوپاتی در شیراز:

نوع تغذیه در حفظ سلامت فرد نقش موثری را ایفا می‌کند. با رعایت اصول تغذیه، فرد در زندگی خود کمتر دچار مشکلات جسمانی و روحی می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین متخصص تهومیوپاتی در شیراز بسیار حائز اهمیت است.

کدام بیماریها با طب هومیوپاتی درمان می شوند؟

طب هومیوپاتی یکی از شاخه های طب مکمل می باشد که سبب بهبودی و درمان خیلی از بیماری های ذهنی و جسمی می شود.

به طور کلی طب مکمل، یکی از زیر شاخه های طب می باشد که از ۹۰ رشته درمانی تشکیل شده است که عبارتند از: هومیوپاتی، کایروپرکتیک، طب سوزنی و گیاه درمانی و…

در واقع هومیوپاتی به معنای مشابه درمانی است و از آن به عنوان یک قانون در طبیعت یاد می شود؛ بر همین اساس هنگامی که فرد این طب را به کار می گیرد، بدن وی وادار به تحریک شده تا بتواند خود به تنهایی مشکلات و معضل های جسمی و ذهنی خود را درمان سازد.

تاریخچه هومیوپاتی:

نخستین بار هومیوپاتی توسط شخصی به نام ساموئل هان من پزشک آلمانی (۱۷۵۵-۱۸۴۳) پیدا و کشف شد. در سال ۱۹۳۸ داروهای هومیوپاتی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفت. داروهای هومیوپاتی در درمان مشکلات روحی و جسمی بسیار کارآمد و موثر می باشند. ٪۷۵ داروهای هومیوپاتی گیاهی و طبیعی می باشند. برخی از این داروهای هومیوپاتی گیاهی که در موارد زیر نام برده ایم عبارتند از: بابونه، شقایق، رازیانه، ۱۰ الی ۱۵ درصد معدنی می باشند مانند کلسیم، روی و منیزیوم.

لازم به ذکر است که داروهای هومیوپاتی به صورت رقیق شده می‌باشند و هیچ گونه عوارضی برای فرد نخواهند داشت.

هومیوپاتی چیست؟

ممکن است شما نیز همانند سایرین این سوال ذهن تان را به خود مشغول کرده باشد که هومیوپاتی چیست؟ معنای آن در علم پزشکی چه می باشد؟ هومیوپاتی چه کاربردی دارد؟

برای پاسخ به چنین سوالاتی الزامیست که در این مقاله ما را همراهی کنید تا نسبت به این موضوع آگاه شوید. بر اساس سخنان بزرگواران انجمن هیئت هومیوپاتی ایران این طب را این گونه بیان و عنوان نمودند که:

طب هومیوپاتی یکی از طب های خاص و موثر است که بر اساس این روش به کمک داروهای گیاهی هومیوپاتی سیستم ایمنی و حیاتی فرد به صورت دقیق تحریک می شود و به همین سبب مشکلات جسمی و روحی فرد بهبود می یابد.

تفاوت هومیوپاتی و علم پزشکی:

به عنوان مثال شخصی که دچار سردرد میگرنی می باشد در علم پزشکی امروزه، داروهای ضد سردرد و داروی اعصاب همراه با داروهای ضد میگرن برای چنین فردی تجویز می شود و تا هنگامی که فرد بهبودی کامل نیافت باید این داروها را مرتبا مصرف نماید تا نتیجه کامل را کسب کند و در صورتی که استفاده از این داروها را بی دلیل و بدون هماهنگی پزشک مورد نظر قطع کند دچار سردرد های میگرنی می شود؛ با این وجود در طب هومیوپاتی داروی خاصی برای رفع این مشکل تجویز نمی شود بلکه دارو به علت، ایجاد کننده سردرد تجویز می شود و با رفع علت سردرد به طور کامل و نتیجه بخش بهبود و درمان می شود.

دیدگاه و افکار مردم نسبت به طب هومیوپاتی:

تا سال ها پیش خیلی از مردم بر این باور قرار داشتند که هومیوپاتی به معنای انرژی درمانی می باشد و تنها برای افراد و اشخاصی مناسب است که دارای بیماری های روحی-روانی نظیر افسردگی، اضطراب و… هستند و تنها در این موارد برای بهبود وضعیت شان به پزشک هومیوپاتی مراجعه می نمودند.

اما امروزه علاوه بر بیماری های جسمی می توان بیماری های روحی-روانی را با فرد متخصص در این زمینه در میان گذاشت؛ بنابراین طب هومیوپاتی یک روش درمانی می باشد نه روش هپنوتیزم.

کدام بیماری ها با هومیوپاتی درمان می شوند:

بیماری های روحی-روانی بسیاری نظیر افسردگی، وسواس، اضطراب و مشکلات جسمی و ذهنی نظیر آلرژی، سینوزیت، سر درد های مزمن، دیسک کمر، مسائل گوارشی و سایر مواردی که با استفاده از طب هومیوپاتی قابل درمان هستند.

چه افرادی در ایران مجوز انجام طب هومیوپاتی را دارند؟

بر اساس قانون و مقررات ایران تنها پزشکان عمومی و متخصص، روان پزشکان و ماما ها قادر هستند که در حیطه کاری خود از این طب کارآمد و محبوب بهره ببرند و سایرین افراد مجوز و صلاحیت انجام کار های درمانی با نام این طب نیستند.

آموزش طب هومیوپاتی:

یاد گرفتن فلسفه و علوم این طب و یادگیری درمان های اورژانسی با استفاده از این طب برای عموم مردم آزاد می باشد لذا درمان بیماری های مزمن الزامیست که تحت نظر پزشک متخصص این رشته انجام شود.

 

اگر به دنبال متخصص تغذیه هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تغذیه در شیراز می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص هومیوپاتی در شیراز، بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در شیراز، بهترین دکتر هومیوپاتی در شیراز، بهترین دکتر فوق تخصص هومیوپاتی در شیراز کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص هومیوپاتی، لیست متخصص هومیوپاتی در شیراز