بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز
بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز
بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز
بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز

وقتی یک نفر خبر حاملگی را به خانواده اعلام می‌کند اولین سوالی که به ذهن همه می رسد دختر یا پسر بودن جنین است. تعیین جنسیت جنین در بارداری یکی از جالب ترین اتفاقات است.

بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک در شیراز

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک شیراز و معرفی بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

تاثیر رژیم غذایی بر روی جنسیت جنین از نظر بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک در شیراز:

تغییر در ترکیبات مواد غذایی باید از دو تا سه ماه قبل از بارداری به صورت مرتب رعایت شود. افرادی که تمایل به پیروی از چنین رژیم‌های غذایی را دارند باید زیر نظر متخصص تغذیه قرار گیرند تا دچار کمبود مواد مغذی نشوند.

مادران مبتلا به پرفشاری خون و بیماری‌های قلبی وعروقی و مبتلایان به نارسایی کلیوی و دچار سنگ‌های اگزالاتی مجاز به پیروی از رژیم غذایی برای پسردار شدن نیستند و همین طور مادرانی که دچار اختلالات عصبی و نارسایی کلیوی هستند، نمی‌توانند تحت رژیم غذایی دختردار شدن قرار گیرند.

رژیم غذایی برای دختردار شدن:

 مادرانی که می‌خواهند دختردار شوند باید زیر نظر متخصص تغذیه از رژیم غذایی که حاوی میزان بالاتری از کلسیم و منیزیم و میزان پایین‌تری از پتاسیم و سدیم باشد پیروی و رژیم را تا زمان مثبت شدن تست بارداری به طور کامل رعایت کنند.

غذاهای حاوی کلسیم و منیزیم بالا شامل لبنیات، انواع کلم، کشک و ماهی است. مواد غذایی با پتاسیم بالا و متوسط باید از رژیم غذایی حذف شود. کرفس، قارچ، بامیه، گوجه فرنگی، سیب‌زمینی، کدو حلوایی، اسفناج، بادمجان، تربچه، پیاز، ریواس، کدو، نخود سبز، هویج، آلو، پرتقال، برگه زردآلو، خرما، شلیل، طالبی، گرمک، خربزه، گلابی، موز، کشمش، انگور، سیب، گیلاس، هلو و نارنگی از جمله غذاهایی است که باید از مصرف آن پرهیز شود، اما سبزیجات با پتاسیم پایین همچون جوانه حبوبات، کاهو، خیار، لوبیا و فلفل سبز نیاز به محدودیت مصرف ندارد.

افزایش مصرف انواع لبنیات بخصوص لبنیات کم‌چرب، کاهش میزان نمک مصرفی مواد غذایی شور مانند خیارشور، غذاهای آماده و نیمه‌آماده، سوسیس، کالباس، انواع کنسروها، زیتون شور. پفک و چیپس هم باید از رژیم غذایی حذف شود.  مصرف مغزهای آجیلی به شرطی که بدون نمک باشد توصیه می‌شود. استفاده از انواع گوشت‌ها بجز کنسرو تن ماهی مجاز است. از مصرف شکلات و شیرینی اجتناب کنید.

رژیم غذایی برای پسردار شدن:

 رژیم غذایی باید از دو تا سه ماه قبل از بارداری زیر نظر متخصص تغذیه که حاوی مقادیر بالای پتاسیم و سدیم و فقیر از کلسیم و منیزیم باشد تا زمان مثبت شدن تست بارداری رعایت شود.

ضمن این‌که باید به این توصیه‌ها توجه شود:

  • مصرف انواع لبنیات را زیر نظر متخصص تغذیه به حداقل برسانید.
  • می‌توانید در غذاهایتان از میزان مجاز نمک استفاده کنید.
  • حبوبات مصرفی را افزایش دهید.
  • از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش استفاده کنید.
  • غذاهای شیرین و بدون کافئین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می‌برد.

نظریه طب سنتی توسط بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز:

 اگر زن و شوهر از نظر مزاج جنسی و جسمی گرم و قوی باشند و مرد اسپرم‌های سالم و به میزان متعارف داشته باشد و مقاربت در وقت مناسب و خوب و بلافاصله پس از اتمام عادت ماهانه زن انجام شود، شرایط برای به وجود آمدن جنین پسر فراهم است و عکس این شرایط نیز باعث به وجود آمدن جنین دختر خواهد شد. 

رژیم غذایی دختردار شدن از دیدگاه طب سنتی:

اگر پدر یا مادر یا هر دوی آنها دارای مزاج گرم و خواستار فرزند دختر باشند، رژیم غذایی که حاوی غذاهایی با مزاج سرد است تجویز و میزان رطوبت یا خشکی رژیم غذایی نیز بر حسب مزاج فرد تنظیم شود.

مصرف لبنیات را افزایش دهید. از میوه‌های دارای مزاج سرد و تر از جمله مرکبات، انار، آلو، هندوانه، آلبالو، گیلاس و زردآلو بیشتر استفاده کنید و مصرف میوه‌های گرم‌مزاج مانند خرما، انجیر، انگور و انبه را کاهش دهید.

میزان مصرف سبزیجات از جمله کاهو، خیار، گوجه، گشنیز و کدو را افزایش داده و از مصرف انواع کلم، سیر، پیاز، کرفس، زنجبیل، فلفل، سیاهدانه، ترب، انواع کلم و کنگر پرهیز کنید. گوشت مرغ و ماهی را به صورت آبپز استفاده کنید و مصرف گوشت گوسفند، میگو و گوشت شترمرغ را به حداقل برسانید.

استفاده از سماق، لیموترش و نارنج هنگام مصرف گوشت‌ها سبب تعدیل مزاج گرم می‌شود. از مصرف مغزهای آجیلی بپرهیزید ولی می‌توانید از تخمه کدو استفاده کنید.

در صورت سوءمزاج خشک در هر یک از همسران، جهت افزایش رطوبت بدن، میزان مایعات مصرفی را افزایش دهید. از غذاهای سرخ شده، کبابی و غلیظ بپرهیزید، مصرف غذاهای آبکی و آبپز را زیاد کنید و از مصرف غذاهای پر ادویه و تند بپرهیزید.

رژیم غذایی پسردار شدن از دیدگاه طب سنتی:

اگر پدر یا مادر یا هر دوی آنها دارای مزاج سرد و خواستار فرزند پسر باشند باید رژیم غذایی با مزاج گرم تجویز شود. ماساژ بدن با روغن‌های گرم مانند روغن زیتون، کنجد یا سیاهدانه مفید است و توصیه می‌شود. در صورتی که به عللی چون ضعف عمومی بدن، خشکی یا سردی دستگاه تناسلی و یبوست میزان اسپرم‌ها از حد طبیعی کمتر باشد مصرف غذاهای دارای مزاج گرم و تر موثرتر است.

انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه‌های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و گوشت مرغ، قلیه کدو و شلغم و پیاز، شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم‌مرغ عسلی و شکر سرخ از این جمله است.

رعایت توصیه‌های زیر ضروری است:

  • مصرف زیاد لبنیات و آب محدود شود.
  • استفاده از شیرین‌کننده‌های طبیعی با مزاج گرم مانند نبات و مغزهای آجیلی توصیه می‌شود.
  • گوشت سفید محدود و از گوشت گوسفند و تخم‌مرغ عسلی بیشتر استفاده شود.
  • میوه‌های تازه با مزاج گرم همچون انگور، خرما، انجیر و انبه را در اولویت مصرف قرار دهید.
  • البته تا زمانی که از مزاج غذایی خود اطلاعی ندارید و مطمئن نیستید باید به مشاور تغذیه مراجعه کنید.

ویژگیهای بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز:

تحصیلات:

 پزشک در کجا و چه مدت آموزش دیده است و آیا بورد تخصصی دارد یا خیر.

تجربه:

پزشک چه مدت است که به طبابت اشتغال دارد.

تخصص:

پزشک در چه حوزه‌هایی، از قبیل مراقبت بارداری، زایمان، نازایی و یائسگی، تخصص دارد. سن و وضعیت زندگی بیماران تاحدی تعیین کننده تخصص مورد نیاز است.

جنسیت: 

آیا با پزشک مرد راحت‌تر هستید یا زن، یا این که جنسیت متخصص برایتان مهم نیست.

بیمارستان: 

بیمارستان‌ها و مراکز معتبر بهتر می‌توانند سلامتی‌تان را تضمین کنند؛ بنابراین بهتر است پزشکی را انتخاب کنید که از مزیت اشتغال در چنین مراکز معتبری برخوردار باشد.

دیدگاه مشترک: 

اگر هدف از مراجعه به جراح زنان و زایمان مسائلی مانند جلوگیری از بارداری و درمان‌های جایگزین است، بهتر است دیدگاه مشترکی با پزشک معالج خود داشته باشید تا روند درمان برایتان رضایت‌بخش‌‍تر شود. بسیار مهم است که با متخصص زنان زایمان راحت باشید و به ایشان اعتماد داشته باشید؛ بنابراین بهتر است وقت بگذارید و بهترین دکتر متخصص زنان و زایمان را انتخاب کنید.

 انتخاب بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز:

اعتبار و خوشنامی:

به خاطر داشته باشید که قرار است بخشی از خصوصی‌ترین جنبه‌ها و اطلاعات محرمانه درباره وضعیت روابط جنسی و مشکلات جسمی خود را برای متخصص زنان و زایمان فاش کنید؛ بنابراین به دنبال یک فوق تخصص زنان معتبر بگردید. می‌توانید جستجو را از بیمارستان‌ها شروع کنید و درباره پزشکان شاغل در این مراکز تحقیق کنید.

متخصص زنان و زایمان و متخصص مامایی:

بهترین حالت این است که پزشک در زمینه‌های زنان، زایمان، نازایی و مامایی تخصص داشته باشد. به این ترتیب لازم نیست که برای زایمان به دنبال متخصص مامایی باشید.

مشورت با دوستان و خویشاوندان:

حتماً برای یافتن دکتر متخصص زنان زایمان با دوستان و خویشاوندان خود مشورت کنید. ممکن است ایشان پزشک معتبری را بشناسند و شما را معرفی کنند. همچنین ممکن است یکی از دوستان یا بستگان‌تان متخصص زنان و زایمان باشد.

رفتار دوستانه، دلسوزانه و مسئولیت‌پذیر

ازآنجایی که قرار است، مشکلات و مسائل متعددی را با دکتر زنان در میان بگذارید، رفتار دوستانه ایشان برایتان بسیار مهم خواهد بود. متخصص زنانی که به دقت به مشکلات‌تان گوش می‌دهد و پاسخ‌هایی شفاف و روشن به سوالاتتان می‌دهد، رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد.

احساس راحتی با پزشک بسیار مهم است. همچنین دکتر متخصص زنان باید هنگام معاینه رفتار ملایمی داشته باشد. متخصص زنان  زایمان خوب توصیه‌های مفیدی را به شما ارائه می‌دهد و راحتی شما را مقدم بر هر چیز دیگری می‌داند.

نزدیکی محل سکونت به مطب بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز:

مطب پزشک انتخابی‌تان باید نزدیک به محل سکونت‌تان باشد. به یاد داشته باشید که در دوران بارداری باید بارها به متخصص زنان مراجعه کنید؛ بنابراین امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و کوتاهی مسیر عامل بسیار مهمی است. به علاوه نزدیک بودن مطب هنگام وضع حمل می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

دسترسی آسان به مطب بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز:

به همان اندازه که اعتبار و خوش‌نامی دکتر زنان و زایمان مهم است، در دسترس بودن ایشان نیز اهمیت دارد. دکتر زنان و زایمان باید  بتواند به تماس‌های اورژانسی جواب دهد و در مواقع ضروری حاضر شود. این که بتوانید راحت وقت بگیرید و حتی بدون وقت قبلی معاینه شوید، برایتان اهمیت پیدا خواهد کرد.

احساس راحتی:

مسلماً در بین آقایان نیز متخصص زنان و زایمان خوب وجود دارد؛ اما اگر با متخصص مرد احساس راحتی نمی‌کنید، حتماً به متخصص زن مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که راحتی‌تان از هر موضوع دیگری مهم‌تر است، چرا که اگر شما شاد و راضی باشید، فرزند در رحم‌تان نیز سلامت خواهد بود.

چنانچه با در نظر گرفتن توصیه‌های بالا متخصص دلخواه خود را یافتید، اما پس از مدتی متوجه شدید که با ایشان راحت نیستید یا از ایشان رضایت ندارید، به متخصص دیگری مراجعه کنید. متخصص زنان و زایمان فرد موثری در یکی از مهم‌ترین دوران‌های زندگی است؛ بنابراین باید به ایشان اعتماد کامل داشته باشید. اگر موردی برای نارضایتی‌تان وجود دارد،‌ آرامش خاطر خود را فدا نکنید.

لقاح مصنوعی:

روشی است که در آن سلول‌های تخمک را درشرایط آزمایشگاهی با اسپرم بارور می‌کنند و یک یا چند سلول تخم به دست آمده را پس از گذشت چند مرحله تقسیم سلولی «۸ سلولی» یا «جنین ۵ روزه»، در رحم قرار می‌دهند تا روند رشد جنین به‌طور طبیعی ادامه پیدا کند. در این روش ابتدا تخمک گذاری در زن را القا می‌کنند و پس از اینکه تعداد مناسبی‌ تخمک به دست آمد آن‌ها را در آزمایشگاه کشت می‌دهند. پس از اینکه تخمک‌ها بالغ شدند با اسپرم مناسب، تخمک را بارور می‌کنند.

آزمایش ژنتیکی توسط بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز:

تست ها یا آزمایش های ژنتیک نوعی آزمایش پزشکی هستند که تغییرات کروموزوم ها، ژن‌ها یا پروتئین‌ها را شناسایی می‌کند. نتایج یک تست ژنتیک می‌تواند یک بیماری ژنتیکی مشکوک را تایید یا رد کند و یا به تعیین شانس یک فرد برای ایجاد یا انتقال یک ناهنجاری ژنتیکی کمک کند.

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص جراح بینی هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص جراح بینی  در شیراز می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز، بهترین فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز، بهترین دکتر تعیین جنسیت کودک در شیراز، بهترین دکتر فوق تخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص تعیین جنسیت کودک، لیست متخصص تعیین جنسیت کودک در شیراز