بهترین متخصص جراحی بینی در کرج
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در کرج
بهترین متخصص جراحی بینی در کرج
بهترین فوق تخصص جراحی بینی در کرج
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص جراحی بینی در کرج

بهترین متخصص جراحی بینی در کرج

گزینش یک جراح بینی ماهر و کاربلد یکی از دشوارترین کارها به شمار می آید. جراحان پلاستیک و زیبایی زیادی در شهر تهران مشغول به فعالیت می باشند. که در عرصه رینوپلاستی و جراحی زیبایی بینی نیز نقشی پر رنگ را ایفا می کنند. برای آن دسته از افرادی که قصد عمل بینی خود را دارند. پیدا کردن یک جراح متخصص موضوعی سخت و پر اهمیت می باشد.

بهترین دکتر جراح بینی در کرج

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی کرج و معرفی بهترین متخصص جراح بینی در کرج بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

از آنجایی که رینوپلاستی یک جراحی حساس و پرخطر محسوب می شود بنابراین افراد باید در جستجو یک جراح ماهر و با تجربه باشند. که توانایی بهره گیری از بروزترین تجهیزات و امکانات را داشته باشد تا در نهایت بتواند رضایت بیمار را کسب نماید.

سخت ترین جراحی:

جراحان زیبایی معتقدند که جراحی بینی و یا رینوپلاستی از سخت ترین عمل های زیبایی و پلاستیک شمرده می شوند. آن دسته از افرادی که تجربه سایر جراحی های زیبایی را در کنار جراحی بینی یا رینوپلاستی داشته اند نیز با جراحان زیبایی در این باره هم نظر می باشند. از این رو تنها یک جراح ماهر می تواند که با انجام یک عمل پرکیفیت و کم دردسر تاثیری مثبت در چهره شما به جای بگذارد.

این مقاله با ارائه ملاک های اساسی و با اهمیت یک جراح متخصص این امکان را به شما عزیزان می دهد تا جراح ماهری را انتخاب کنید.

4 ملاک مهم و ضروری در پیدا کردن بهترین متخصص جراح بینی در کرج:

شاخصه های بهترین متخصص جراح بینی از چندین سو قابل صحبت و ارزیابی می‌باشد. فاکتورهایی که توسط انجمن بین المللی جراحان پلاستیک جهت میزان توانمندی یک جراح رینوپلاستی ارائه می شود. ممکن است با فاکتورهای مدنظر بیماران متفاوت باشد. در این مقاله ملاک های موردنیاز بهترین جراح بینی با در نظر گرفتن جوانب مختلف، جمع آوری شده است.

زمانی که درباره بهترین متخصص جراح بینی صحبت می شود. هدف ما از این بحث برسی معیارهای مهم و ضروری برای یک جراح پلاستیک می باشد. تا بتوان به او عنوان بهترین جراح بینی را بخشید. از آنجایی که پزشکان زیادی لایق این عنوان هستند. نمی‌شود تنها یک نفر را به عنوان بهترین جراح بینی معرفی کرد بلکه می توان آن ها را در گروه بهترین جراحان بینی قرار داد.

ماهرترین جراح بینی کیست؟

یکی از موثرترین اجزای صورت که در چهره شما تاثیر زیادی می گذارد، بینی می باشد. از این رو جهت جراحی آن باید به یکی از بهترین متخصص های تهران مراجعه نمایید. او را بشناسید که فوق تخصص های جراحی پلاستیک بهترین گزینه جهت جراحی رینوپلاستی محسوب می شوند. این پزشکان برای انجام این جراحی های ظریف و حساس، سال ها آموزش دیده اند و تجربه و سواد کافی را دارند.

میزان تحصیلات و مهارت او چه میزان اهمیت دارد؟

یک جراح زیبایی در ابتدا باید 7 سال دوره پزشکی عمومی خود را سپری کند. پس از آن می بایست 4 سال دوره تخصص جراحی عمومی خود را بگذراند. در نهایت بعد از 5 سال فوق تخصص خود را در این رشته دریافت می کند.

از آنجایی که فوق تخصصان جراحی پلاستیک و زیبایی 5 سال بیشتر از جراحان عمومی تحصیل کرده‌اند. بنابراین از دانش و توانمندی بیشتری نسبت به جراحان عمومی برخوردار می باشند و به طور کامل و حرفه ای علم جراحی پلاستیک را کسب نموده اند.

برتری‌های یک فوق تخصص جراحی پلاستیک نسبت به متخصصان جراحی عمومی عبارت است از:

  • از تحصیلات دانشگاهی بیشتری در عرصه عمل های جراحی پلاستیک و زیبایی برخوردار می باشد.
  • در کلینیک و مراکز درمانی های مطرح و بهتری فعالیت می کند.
  • با توجه به بالا بودن سابقه و تجربه کاری اش، تعداد بیشتری عمل جراحی بینی انجام داده است.
  • از آنجایی که با تعداد بیشتری از بیماران خاص جهت جراحی بینی برخورد داشته است، دارای توانمندی و مهارت بیشتری در این زمینه می باشد.

در صورتی که پزشک جراح بینی عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی بوده و مشغول به تدریس باشد. از مهارت و تجربه بیشتری برخوردار می باشد. این موضوع یک نکته بسیار مهم در زمینه آگاهی از میزان دانش و جایگاه علمی بهترین جراح بینی است.

جراحی رینوپلاستی همچون اکثر عمل های دیگر نیازمند بیهوشی کامل می باشد. عمل طی چند ساعت صورت می گیرد. پس از انجام جراحی، بیمار در بیمارستان و یا کلینیک زیبایی بستری می شود. در طول این مدت جراح باید نظارت کاملی بر تمام مراحل بیهوشی تا بهوش آمدن بیمار داشته باشد.

جراح رینوپلاستی می بایست کارنامه موفقی از عمل های زیبایی بینی در افراد متفاوت داشته باشد. وجود شکایت و یا عدم رضایت بیماران از عمل های جراحی پزشک سبب می شود. که صلاحیت پزشک مورد قبول واقع نشود.

از آنجایی که جراحی بینی یک عمل سنگین و دشوار می باشد. بیمار باید مراقبت های لازم را انجام دهد و بعد از عمل نیز توسط پزشک ویزیت شود. در مواردی بیمار نیازمند انجام عملی دوباره به منظور رینوپلاستی ثانویه می باشد. افراد می بایست جهت انجام عمل جراحی بینی به یک جراح متخصص پلاستیک مراجعه نمایند. گاها شاهد بروز آسیب های جبران ناپذیر طی عمل جراحی بینی در زیبایی و سلامت بیماران بوده ایم. که به دلیل اعتماد به پزشکان کم تجربه و عمومی پیش آمده اند؛ بنابراین از صلاحیت پزشک خود اطمینان لازم را کسب نمایید.

نقش وضعیت جسمانی و روحی فرد در جراحی بینی:

جراح رینوپلاستی با توجه به سلامت جسمانی و روحی بیمار اقدام به انجام عمل می‌کند. در صورتی که بتوان با روش های کم خطر و روش های غیر از جراحی، بینی بیمار را اصلاح نمود. می بایست این دسته از روش های کم خطر مورد استفاده قرار گیرند.

افراد می بایست جراح رینوپلاستی را انتخاب کنند. که در مواقع ضروری که فرد دچار عوارض بعد از عمل شده است بتواند به آسانی به او دسترسی داشته باشد. به او مراجعه کند. یک جراح رینوپلاستی می بایست بیمار را موظف کند تا به صورت منظم ویزیت شود. در صورت نیاز عمل ترمیمی را انجام دهد تا روند بهبود به درستی صورت گیرد و به نتیجه ای ایده آل برسد.

چطور می توانیم میزان تجربه و مهارت جراح را بسنجیم؟

برای افراد عادی امکان تشخیص میزان مهارت و تجربه یک پزشک در نگاه اول وجود ندارد. این امر نیازمند برخورداری از دانش پزشکی و تجربه بالا می باشد. با این وجود مواردی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین جراح بینی در تهران را پیدا کنید.

بررسی میزان تجربه و مهارت جراح بینی:

هر جراح ماهر و توانمند علائمی را به طور ارادی یا غیر ارادی از خود بروز می دهد. که با دقت در این نشانه ها می توانید میزان تجربه و مهارت پزشک را بسنجید. این موارد عبارتند از:

تعداد عمل:

در صورتی که جراح تعداد زیادی عمل جراحی بینی انجام داده باشد. نشان دهنده مهارت بالای اوست. برای آگاهی از این مسئله می توان تصاویر منتشر شده از عمل های جراح را برسی نمود. فقط توجه داشته باشید که باید بر روی تصاویر نام جراح و همچنین لوگو او آمده باشد. تا این اطمینان را بتوانید کسب کنید. که عمل ها کار همان جراح است. یکی دیگر از سرنخ هایی که به شما کمک می کند. برسی میزان شلوغی کلینیک و یا تعداد مراکزی که جراح در انجا فعالیت دارد، می باشد. یک جراح بینی ماهر و توانمند می بایست پیج اینستاگرام یا وب سایتی داشته باشد که در آن ها تصاویر و ویدیو های جدیدی از عمل های جراحی اش را به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب میزان مهارت خود را به افراد نشان دهد.

کیفیت نمونه کارها:

مهارت یک جراح بینی را می توان از کیفیت نمونه کارهای انجام شده توسط او بررسی کرد. یک جراح بینی حرفه‌ای باید از تمام نمونه جراحی هایی که در آن به رفع نواقص مختلف پرداخته است، نمونه ارائه بدهد.

از مفید ترین کارهایی که قبل از جراحی بینی می تواند کمک کند. ملاقات با یکی از بیماران قبلی پزشک منتخب است. از نشانه هایی که که می تواند، مهر تاییدی بر مهارت پزشک منتخب باشد. انجام یک جراحی، مطابق با سلیقه ی ایرانیان و پرهیز از هرگونه تقلید از فرم های اروپایی و آمریکایی است؛ این نکته در کنار رعایت هماهنگی اعضای صورت، بسیار حائز اهمیت است.

نظر دیگر بیماران:

با توجه به ترویج فضای مجازی، پیدا کردن یک جراح خوب در تهران کار سختی نخواهد بود. در واقع می توان نظرها و کامنت های دیگر بیماران را در تصاویر و ویدیو های جراحی بینی، آن جراح بررسی کرد. جراح بینی حرفه‌ای باید نظرهای دیگر بیمارانش را در صفحات مجازی خود منتشر کند.

داشتن بیمار خارجی:

یکی از نشانه های یک جراح بینی حرفه‌ای وجود بیماران، از سایر کشورهاست.

عضویت در انجمن های تخصصی:

یک جراح بینی حرفه ای حتما در یکی از انجمن های داخلی وخارجی جراحی پلاستیک عضویت دارد. چرا که به افزایش رشد مهارت های علمی آن کمک خواهد کرد. در واقع عضویت در انجمن های جراحی، پزشک را ملزم به به شرکت سالانه دریک سری دوره‌های تخصصی جراحی زیبایی می کند.

مدارک و گواهینامه های پزشک:

پزشکی که در زمینه جراحی بینی، تخصص و مهارت دارد، باید دارای مدرک از مراجع قانونی باشد. چرا که وجود این مدارک باعث ایجاد اطمینان درفرد مراجعه کننده می شود که جراح از نظر تخصص در سطح بالایی قرار دارد.

تخصص در دیگر جراحی ها:

جراحانی که مدرک فوق تخصص جراحی دارند. معمولا در سایر جراحی های زیبایی به غیر از بینی، فعالیت دارد. به این معنا که جراحی که در زمینه بینی بهترین است. در سایر جراحی های صورت، فعالیت دارد، نشان می دهد. که بقیه عناصر صورت را نیز به خوبی می شناسد. می تواند به خوبی میان آن ها هماهنگی ایجاد کند، همچنین نشان دهنده اعتماد به نفس بالای آن جراح می باشد.

حتما میزان وجدان کاری و دلسوزی جراح را مورد برسی قرار دهید:

در کنار مهارت و تخصصی که جراح بینی دارد، پزشک باید به حس همدردی و مراعات حال بیمار نیز توجه کند. در واقع پزشک باید همچون یک فرد امین، بیمار خود را معاینه و تمام جوانب عمل را بررسی نماید. چرا که تنها درخواست بیمار برای عمل جراحی و انجام آن به هر قیمت، کار عاقلانه‌ای نیست. یک جراح حرفه ای در واقع تمام جوانب و مشکلات احتمالی جراحی را برای مراجعه کننده توضیح خواهد داد. در صورتی که عمل جراحی برای آن فرد مراجعه کننده واجب نباشد آن را ترغیب به این عمل نخواهد کرد. در نتیجه یک جراح بینی حرفه‌ای به دنبال انجام جراحی برای تمام مراجعین خود نیست و باید از میان آن ها با دقت و وسواس، گلچین کرده و در واقع افرادی که بینی آن ها نیاز به عمل جراحی دارد را انتخاب می کند. یکی از کارهایی که جراح بینی انجام می دهد این است که بیمار را برای عمل بینی، از نظر روحی و جسمی آماده خواهد کرد. در واقع به این معناست که یک جراح حرفه ای در ابتدا، برای بیمار خود یکی دوست و همراه صمیمی و مشاوره خوب خواهد بود.

کلینیک و امکانات و تجهیزات جراح موضوعی پر اهمیت است

انتظار می رود که یک جراح حرفه ای بینی دارای مطبی با موقعیت مکانی مناسب باشد. علاوه بر بیمارستان هایی که مخصوص عمل های زیبایی می باشد. جراح های حرفه ای خود دارای کلینیک می باشد. از نشانه های یک جراح خوب بینی این است که کلینیک او دارای تجهیزات بالا، کادردرمانی ومشاوره های قابل اعتماد‌، فضاسازی خوب و…می باشد. از تجهیزات یک کلینیک خوب می‌توان به دستگاه های تصویربرداری از بینی اشاره کرد. که تغییرات بینی را بررسی و ثبت می کند.

همچنین مشاوره هایی که دارای اطلاعات کافی درباره جراحی بینی، نکات مراقبتی و همچنین مشکلاتی که ممکن است. هنگام و یا بعد از عمل جراحی برای بیمار، وجود داشته باشد را بیان می کنند. می تواند از ملزومات باشد.

ویژگی مطب یک جراح حرفه ایی:

پرسنل یک مطب جراح بینی حرفه ای در تهران از نظر رعایت نظم در زمان و وقت دهی به مراجعان از اهمیت بالایی برخوردار است. و نشانه رعایت احترام و حقوق، برای مراجعین است. در مطب جراحان ماهر، در صورت تقاضای مراجعین برای دیدن نمونه کارها، این نمونه ها به راحتی و بی هیچ مانعی در اختیار آن ها قرار می گیرد.

ملاک هایی که یک جراح رینوپلاستی باید انجام داده و مراعات کند عبارتند از:

به جای کاهش بافت های بینی آن را تقویت کند.

 در رینوپلاستی با تقویت پایه بینی در ناحیه نوک و همچنین با کاهش بافت پشت بینی، سبب از بین رفتن قوز بینی می شود.

 فرم عروسکی بیش از حدی به بینی داده نشود.

 یکی از حالت های زیبای بینی حالتی است که اصطلاحاً به آن پشت بینی قوی گفته می شود. که امروزه بیشتر افراد خواهان تغییر حالت طبیعی بینی می باشند.

 قوی کردن پشت بینی:

 در این روش، برخلاف روش های قدیمی به هیچ عنوان اتصالات غضروف های بینی در بخش‌های مختلف قطع نمی شود. کاهش پهنای نوک بینی بدون قطع اتصالات غصروف وبه روش طبیعی صورت می پذیرد. در این صورت پهنای نوک بینی حالت طبیعی خود را حفظ کرده و طوری خود را نشان می دهد. که برداشتن غضروف در آن مشخص نیست.

تقویت ساختار بینی:

 برای جلوگیری از افتادگی بینی از روش های تقویتی استفاده می شود. علاوه بر دوام طولانی مدت، حفظ شکل طبیعی بینی را به دنبال خواهد داشت.

 به حداقل رساندن مصرف تامپون بینی و با رعایت اصول رینوپلاستیی یکی از اصول جراحی است. کاهش تامپون به منظور کاهش درد بیمار بعد عمل جراحی صورت می پذیرد.

 همچنین به حداقل رساندن برش های جراحی یکی از اصول مهم عمل بینی می‌باشد. به حداقل رساندن ضربه ها و برش ها که به منظور کاهش خون مردگی و تورم بعد عمل جراحی انجام می گیرد. فرد طی یک هفته می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.

 کوچک نکردن سوراخ های بینی:

 به ۴ دلیل در عمل جراحی بینی سوراخ های آن به هیچ عنوان نباید تغییر کند:

 دلیل اول آن است که کوچک کردن سوراخ های بینی شکل طبیعی بینی را از بین می‌برد و فرم طبیعی بینی را از بین می برد چرا که کوچک کردن سوراخ بینی، باعث از بین رفتن چین طبیعی کنار بینی شده و باز گرداندن این چین، درحقیقت غیر ممکن است.

 امروزه عمل جراحی بینی به فرم فانتزی از محبوبیت زیادی برخوردار است. در واقع افراد به دنبال جراحی رینوپلاستی هستند که در آن اثری از جراحی بینی مشاهده نمی شود. در جراحی بینی طبیعی نکات و ویژگی های فرم طبیعی بینی، وجود دارد که در جراحی رینوپلاستی باید به آن ها توجه ویژه‌ای شود تا نتیجه ی عمل بینی، طبیعی باشد.

تاثیر سن بر جراحی بینی زیبایی:

عمل زیبایی بینی به هیچ عنوان نباید در سن بلوغ و کمتر از آن انجام شود چرا که رشد بینی در این سن هنوز کامل نشده است.

 بهترین سن برای جراحی بینی دختران از سن ۱۵ سال و برای پسران از سن ۱۷ سالگی آغاز می‌شود. البته این نکته حائز اهمیت است که فرد در این سن باید به بلوغ ذهنی نیز رسیده باشد و بهترین تصمیم را برای عمل بینی خود بگیرد. در سنین بالاتر نیز جراحی بینی می تواند صورت گیرد اما به دلیل سستی بافت های بینی شکل آن بعد از عمل دچار تغییر می شود. بالا بردن نوک بینی برای افرادی که در سن بالا هستند باعث جوانتر شدن آن ها و همچنین تنفس راحت تر در آن ها می شود. شایع ترین مشکلی که در بینی افراد در سنین بالا اتفاق می افتد افتادگی نوک بینی وبرامدگی پشت آن می باشد.

 تاثیر وضعیت روحی و روانی فرد در عمل جراحی بینی آن:

جراح باید قبل از عمل جراحی بینی، شرایط روحی و روانی فرد بیمار را بررسی کند چرا که ممکن است عمل زیبایی موفقیت آمیز باشد ولی فرد به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس از نتیجه آن راضی نباشد و دست به عمل بینی ترمیمی بزند.

پزشک خوب، پزشکی است که تاثیر ناچیز تغییرات ظاهری فرد را برای نجات یک ازدواج ناموفق و یا پیدا کردن فرصت شغلی مناسب به طور کامل شرح دهد تا مراجعه کننده دست از تصورات رویایی بعد از جراحی بینی برداشته و تصمیم گیری برای او روشن تر شود. گاها این تصورات نادرست باعث عدم رضایت بیمار بعد از جراحی می شود و تاثیر سو روی زندگی فرد خواهد داشت.

تاثیر لیزر و اندوسکوپ بر جراحی زیبایی بینی

استفاده از این تکنولوژی ها به منظور جلوگیری از عملکرد نامناسب بینی، انجام می گیرد. از سوی دیگر در جراحی هایی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند، استفاده از لیزر باعث کاهش خونریزی می شود اما روی نتیجه جراحی بی تاثیر است. از بین بردن مشکلات درون بینی و تسلط جراح بر بخش های عمیق بینی با استفاده از آندوسکوپ امکان پذیر می شود و از سری ابزارهای کمکی جراح محسوب می شود.

عواقب انتخاب پزشک نامناسب :

با توجه به تعدد پزشک های جراح و نیز ترویج جراحی های زیبایی بینی، در صورت انتخاب پزشک نامناسب ممکن است عواقب سنگینی چون بروز مشکلات تنفسی، رخ دهد. مشکلاتی نظیر تنگی نفس، پولیپ بینی، انحراف در تیغه بینی و آسیب به تیغه که همگی می توانند سلامت تنفس را از بین ببرند. این عواقب است که سبب لزوم مشاوره قبل از جراحی با پزشک متخصص می شود.

جراحی بینی غیر حرفه ای چه عوارضی دارد؟

بینی، یکی از مهم‌ ترین اجزای صورت است که تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت فرد دارد. یک بینی خوش‌فرم، اثر مثبتی بر چهره فرد می‌گذارد اما ممکن است دیده نشود، از سوی دیگر یک بینی بدفرم ونازیبا، حتما به چشم می‌آید!

این را باید در نظر گرفت که هر گونه عمل جراحی در بهترین شرایط، ممکن است با عوارضی همراه باشد که اگر متقاضی، سابقه ی بیماری داخلی نداشته باشد و جراحی که انتخاب می کند ماهر باشد، این عوارض بسیار ناچیزخواهند بود و شاید اصلا عارضه ای پیش نیاید.

با این حال دو دسته عوارض می تواند بعد از جراحی بینی ایجاد شود که شامل عوارض زیبایی و عملکردی می باشند.

 درکل جراحی بینی غیرحرفه‌ای می‌تواند منجر به خروپف های شبانه، اختلال در سیستم تنفسی فرد، وقفه ی تنفسی در خواب وهمچنین سردرد شود. از دیگرعوارض این جراحی می توان به از بین رفتن غضروف و بافت بینی وهمچنین ایجاد پستی و بلندی در ناحیه ی بینی وهمچنین کوچک شدن بیش ازحد حفره‌های بینی اشاره کرد. منشاء سردرد های ناشی از این عارضه می تواند به دلیل کمبود اکسیژن ویا آسیب به تیغه بینی باشد

 منظور از جراحی بینی همان جراحی ساختمان خارجی بینی می باشد. این نوع جراحی ها به منظور برطرف کردن نقص های مادرزادی یا اکتسابی بینی می باشد.

 قبل ازعمل زیبایی بینی، جراح باید سوالاتی از قبیل گرفتگی های یک طرفه یا دو طرفه بینی، سینوس های اطراف بینی، ضربه های وارد بر بینی وسابقه جراحی قبلی از بیمار بپرسد. بعد از آن باید ساختمان داخلی و خارجی بینی را معاینه کرده و بینی شخص را از نمای نیمرخ نسبت به سایر اعضای صورتش بررسی کند. نقص های مختلف بینی را نمی‌توان فقط با کم و زیاد کردن بافت آن از بین برد و برطرف کرد؛ بنابراین جراح باید به اسکلت استخوانی و غضروفی بینی دسترسی پیدا کرده و برش های مختلفی را انجام دهد تا بتواند قوز و یا پستی و بلندی آن را برطرف نماید.

مراحل مختلف جراحی زیبایی بینی:

  •  برطرف کردن ناهنجاری ها و انحرافات بینی
  •  برطرف کردن برآمدگی های استخوانی و غضروفی
  •  ترمیم کردن نوک بینی و شکل دهی به آن
  •  شکستن و بریدن استخوان های بینی
  •  افزودن پیوند های استخوانی و غضروفی
  • بخیه زدن پوست و گچ گرفتن بینی
  •  در این نوع جراحی ها، پس از آن که بیمار تحت بیهوشی موضعی و یا عمومی قرار گرفت، جراح کار خود را شروع می‌کند و در صورت لزوم برای تسلط و دید بهتر به تمام نواحی بینی، برش های مختلفی را روی بینی ایجاد می کند.

اقدامات بهترین متخصص جراح بینی در کرج:

جراح بینی باید برای به دست آوردن نتیجه رضایت بخش، در حین جراحی از فنون و ترفند های مختلفی استفاده کند. همچنین جراح باید در حین عمل جراحی بینی به نکات مختلفی مانند ضخامت پوست و زوایای بینی توجه کند و در صورتی که بینی به بافت اضافه‌ای نیاز داشته باشد، از استخوان و یا غضروف خود فرد و یا پرکننده های مصنوعی استفاده نماید. همچنین جراح زیبایی بینی باید روشی را برگزیند که کمترین عارضه وآسیب متوجه بیمار شود؛ بنابراین انتخاب نوع جراحی بینی، نکته قابل ملاحظه ای است که باید مد نظر گرفته شود. نوع پوست بیمار یکی از نکاتی است که باید در حین عمل جراحی به آن توجه شود؛ مثلا افرادی که پوست بینی آن ها نازک است؛ عمل جراحی استخوانی و کسانی که دارای پوست بینی گوشتی هستند؛ عمل جراحی گوشتی بر روی آن ها انجام می گیرد. بینی های استخوانی در زمان کمتری نتیجه نهایی را نشان می دهند اما افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، به دلیل اینکه بعد از عمل، بینی آن ها تورم بیشتری دارد، زمان بیشتری لازم است تا نتیجه نهایی مشخص گردد.

هزینه جراحی بینی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی مسئله مهمی است و بیمار باید قبل از انجام جراحی بینی ببینید که می تواند از پس هزینه های این جراحی بربیاید یا نه و سپس به دنبال پیدا کردن متخصص برای انجام این جراحی بگردد. بیماران باید این نکته را در نظر داشته باشند صرفاً هزینه بالای یک جراح برای عمل جراحی به معنای کار بی عیب و نقص نیست و بالعکس.

هدف از جراحی بینی چیست؟

 بینی در نگهداری سلامت فرد و حفظ سایر اعضای بدن نقش مهمی دارد. از جمله این نقش ها می توان به تنظیم رطوبت، حس بویایی، ایجاد راه هوایی، تنظیم دما و نقش در تکلم را نام برد. رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی، جهت اصلاح نمودن مشکلات تنفسی و یا ظاهری بینی بیمار می باشد. جراحی بینی یکی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی است و یک عمل بی خطر محسوب می شود. افراد هدف های مختلفی برای انجام جراحی بینی دارند. برخی از آن ها مشکلات تنفسی داشته و در صدد برطرف کردن این مشکل هستند و برخی دیگر دارای بینی نازیبایی بوده و قصد دارند با انجام این عمل، فرم خوشایندی به بینی خود بدهند. البته برخی از افراد با اینکه بینی بی عیب و نقصی دارند باز هم به دنبال جراحی بینی خود می باشند.

هزینه جراحی بینی به عهده چه کسی است؟

زمانی که بیمار برای بهبود عملکرد بینی خود تصمیم به عمل جراحی بینی می گیرد، قسمتی از این هزینه و یا حتی تمام آن را بیمه پرداخت می‌کند اما زمانی که هدف ازعمل جراحی بینی، صرفاً زیبایی باشد هزینه این عمل جراحی به عهده خود بیمار می باشد.

 گاهی ممکن است زمان زیادی را صرف کنید.

تا بتوانید یک پزشک خوب با سابقه درخشان را پیدا کنید و حتی سابقه پزشکی وی را دیده و یا با بیمارانی که عمل کرده صحبت کنید و رضایت آنان را از عمل جراحی بینی جویا شوید. البته باید این را هم در نظر بگیرید که هر جا، یک پزشک در حوزه کاری خود مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد به همان اندازه هم هزینه‌های آن بالا تر می رود.

بیهوشی قبل از عمل جراحی:

در اتاق عمل قبل از انجام عمل جراحی، بیماران را بیهوش می کنند تا بیمار درد زیادی را حس نکرده و جراح مربوطه بتواند کار خود را راحت‌ تر انجام دهد و کارهایی را که لازم است، روی بینی بیمار، اعمال کند.

دو روش بیهوشی وجود دارد، بی هوشی عمومی و بیهوشی موضعی که در روش اول سطح هوشیاری بیمار را کاهش می دهند؛ درحدی که حواس (بخصوص حواس درد) فعالیتی نداشته باشد. به عبارتی در این نوع بیهوشی، توانایی ارادی وغیرارادی فرد بر کنترل جسم و محیط فیزیکی خود سلب می شود و در روش دوم با تزریق داروهای بیهوشی، قسمتی از بدن بی حس می شود و سایرحواس بیمار مانند شنوایی و بینایی فعال است. انتخاب نوع بیهوشی به نوع عمل و شرایط بیمار بستگی دارد. متخصص بیهوشی و پرستارهوش به انتخاب جراح صورت می گیرد. البته برخی از جراحان فقط از متخصص هوش کمک می گیرند.

 پیچیدگی جراحی بینی:

 این عمل جراحی هم مانند سایر عمل ها پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و واضح است که هرچه پیچیدگی این عمل بیشتر باشد هزینه بیشتری برای آن لازم است. لازم به ذکر است که هزینه جراحی بینی گوشتی از جراحی بینی استخوانی بیشتر است. همچنین گاهی نیاز است که چندین عمل به صورت همزمان روی بینی بیمار انجام بگیرد که این عوامل به خودی خود باعث بیشتر شدن هزینه می شود. علاوه بر این اگر بینی شخص دارای انحراف یا مشکلات دیگری باشد به هزینه های این عمل افزوده می گردد. همچنین بیمارانی هستند که به دلایل مختلفی مثل افتادگی نوک بینی، زیادی کوچک شدن بینی و نامتقارن بودن سوراخ های دو طرف بینی، از نتیجه عمل بینی خود رضایت ندارند وقصد انجام جراحی بینی ترمیمی دارند، البته این افراد باید تا یک سال صبر کنند تا برش های ایجاد شده از جراحی اولیه بهبود یابد.

 تاثیر موقعیت جغرافیایی بر هزینه جراحی بینی:

هزینه جراحی بینی در نقاط مختلف کشور و شهرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. هزینه این جراحی ممکن است از یک بیمارستان تا بیمارستان دیگر و حتی ازیک کلینیک تا کلینیک دیگر متفاوت باشد. هزینه جراحی بینی در شهرهای بزرگ مثل تهران خیلی بیشترازهزینه آن در شهرهای کوچک و شهرستان ها می باشد.

هزینه های قبل و بعد ازعمل جراحی:

قبل از عمل جراحی، بیمار باید هزینه هایی مانند انجام سی تی اسکن، گرفتن عکس و انجام آزمایش خون را متحمل شود. همچنین بعد از انجام عمل جراحی بینی، بیمار باید طبق فواصل زمانی ای که جراح برای وی مشخص می کند ویزیت شود. البته بعضی از جراحان برای انجام این ویزیت ها از بیمار مورد نظرهزینه خاصی دریافت نمی کنند. این ویزیت ها در ماه اول جراحی، به صورت هر هفته، در سال اول هر سه ماه یکبار و در سال دوم هر شش ماه یکبار می باشد.

 سایر هزینه های جراحی بینی:

در حالت کلی قیمت عمل جراحی بینی، به عوامل متعددی بستگی دارد و در هر شخص ممکن است متفاوت باشد، مقدار هزینه به جراح بینی، مواد بی هوشی، امکاناتی که در مرکز جراحی مورد نظر وجود دارد بستگی دارد.

جراحی بینی در یکی از دو مکان زیر انجام می شود:

مراکز جراحی و یا بیمارستان ها، لازم به ذکر است که هزینه جراحی بینی در مراکز جراحی به مراتب کمتر از هزینه های بیمارستان است. چونکه بیمارستان ها می توانند خدمات بهتر و باکفیت بالاتری را ارائه دهند. گاهی در بیمارانی که عمل جراحی بینی انجام می دهند، بعد از سه چهار ماه اول، جوش هایی روی صورتشان پدیدارمی شود که برای از بین بردن آن ها باید محصولات بهداشتی با کیفیت استفاده نمایند که این محصولات ازهزینه بالایی برخوردارند. پزشک جراح، برای جلوگیری از ایجاد چنین جوش هایی روی صورت بیمار، ماده ای را توصیه می کند که بیماران با استفاده از آن ماده، صورت خود را شستشو داده ومرطوب نگه می دارند.

میزان اهمیت جراحی توسط بهترین متخصص جراح بینی در کرج:

جراحی بینی در بیشتر مواقع، برای زیبایی بیشتر انجام می‌گیرد. هرچند برخی از افراد نیز برای بهبود عملکرد بینی خود و از بین بردن پولیپ و یا انحراف تیغه بینی، تصمیم به انجام عمل جراحی بینی می گیرند. اگر بیمار بتواند بهترین متخصص بینی را پیدا کند شانس بیشتری برای افزایش زیبایی ظاهری و سلامت تنفسی خود دارد.

متخصص رینوپلاستی باید از اصول جراحی بینی مطلع باشد و استانداردهای جهانی را رعایت کند. از مهمترین پارامترهای حائز اهمیت در انجام عمل جراحی بینی حفظ سلامت تنفسی فرد است. با توجه به این که آسیب به بدن بعد از انجام چنین جراحی هایی غیر قابل جبران است، پس سعی کنید قبل از انجام عمل جراحی بینی، بهترین متخصص را پیدا کنید و بدون نگرانی و استرس از نتیجه نهایی، آنرا انجام دهید.

اهمیت زیباشناسی از دیدگاه بهترین متخصص جراح بینی در کرج:

 یکی از مهمترین شاخص‌هایی که باید هر متخصص جراحی بینی به آن بپردازد، درک وی از زیبایی شناسی است. متخصص جراحی بینی باید بتواند درک بالایی از زیبایی شناسی داشته و با توجه به بقیه اجزای صورت، بهترین بینی را برای صورت شخص طراحی کرده و زیباترین چهره را خلق کند.

 اگر پزشک به این نکات توجه نکند و درک مناسبی از تناسب چهره نداشته باشد، حتی اگر بینی بیمار بی نقص عمل شود، عدم تناسب بینی با سایراجزای صورت موجب بی رضایتی بیمار شده و تاثیر عمل را به صفر می رساند. مقایسه عکس های قبل و بعد از جراحی بیماران قبلی، می تواند در انتخاب بهترین متخصص جراحی بینی به شما کمک شایانی کند. یک متخصص جراح بینی خبره، علاوه بر تخصص علمی، هنر زیبایی شناسی را نیز در دستور کار خود قرار می دهد.

به طور کلی سه زاویه مهم در ارتباط با تعریف و ساختار بینی وجود دارد:

  • زاویه اول: زاویه بین لب بالا و بینی
  • زاویه دوم: زاویه بین بینی و پیشانی
  • زاویه سوم: زادیه بین بینی و صورت

اهمیت  استانداردهای جراحی از نظر بهترین متخصص جراحی بینی در کرج:

 یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی بینی، اهمیت به سلامتی فرد در حین جراحی می باشد. اگر به سراغ بهترین متخصص در این زمینه بروید، حتماً متوجه تفاوت های بی شماری از قبیل تفاوت های رفتاری، حرفه ای، ارزشی و غیره خواهید شد…

 پزشکان متخصص در این زمینه سلامت تنفسی فرد را محور توجه خود قرار می‌دهند و از کوچک نمودن بیش از حد بینی برای کسب رضایت مقطعی بیمارجلوگیری می کنند؛ زیرا این بیماران بعد از مدتی به خاطر خروپف، آسیب های تنفسی و قطع تنفس در خواب، به پزشک خود شکایت خواهند کرد.

جراحی بینی نزد بهترین متخصص جراح بینی در کرج چه نتایجی را به دنبال دارد؟

عملی که کمترین آسیب را به بافت ها وارد کرده و طی آن بیمار، درد کمتری را تجربه کند و سلامت تنفسی فرد را به خطر نیندازد، عمل موفقیت آمیزی به حساب می آید و رضایت بیماران را در پی خواهد داشت. برای پیدا کردن چنین متخصصی باید وقت کافی صرف کنید تا درگیر عوارض و مشکلات پس از عمل نشوید.

در جلسه مشاور بهترین متخصص جراح بینی در کرج چه می گذرد؟

 در این جلسه که قبل از انجام عمل رینوپلاستی تشکیل می شود، شما می توانید سوالات خود را از پزشک متخصص خود بپرسید، نگرانی هایتان را با وی در میان بگذارید و در صورت وجود، بیماری های قبلی خود را مطرح کنید. همچنین متخصص در این جلسه با بررسی عکس سی تی اسکن شما، وضعیت بینی و دستگاه تنفسی شما را به دقت بررسی می کند و اگر به هر دلیلی جراحی‌بینی را به صلاح شما نداند، آن را بدون چون و چرا با شما در میان می گذارد. بهترین متخصصان جراحی بینی در تهران معمولاً از وجدان کاری بالا، سطح علمی بالا و ازدیاد مراجعه کننده برخوردارند و به هیچ عنوان بینی شما را بی دلیل و بدون نیاز؛ عمل نخواهند کرد.

چگونه می توان بهترین متخصص جراح بینی در کرج را پیدا کرد؟

 شما می توانید با پرس و جو از دوستان و آشنایان و همینطور دنبال کردن صفحات پزشکان در فضای مجازی و آنالیز نمونه کار های آن ها به نتایج خوبی برسید. همچنین می توانید با دریافت نوبت مشاوره حضوری وضعیت پزشک موردنظر خود را بررسی کرده وبا درنظر گرفتن پارامتر های مورد نظر، پزشک مناسب خود را انتخاب کنید. در ضمن با مراجعه به سایت تاپلو می‌توانید بهترین متخصص در هر زمینه‌ای را بیابید.

جمع بندی درباره بهترین متخصص جراح بینی در کرج:

 برای پیدا کردن بهترین متخصص جراح بینی در تهران، صدها معیار گوناگون وجود دارد که چهار معیار مهم آن یعنی تخصص، اخلاق، تجهیزات و مهارت به صورت خلاصه در این مقاله گنجانده شده است.

بهترین متخصص جراح بینی در کرج

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص جراح بینی در کرج بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص چشم پزشک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص چشم پزشک در کرج می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص جراح بینی در کرج، بهترین فوق تخصص جراح بینی در کرج، بهترین دکتر جراح بینی در کرج، بهترین دکتر فوق تخصص جراح بینی در کرج کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص جراح بینی، لیست متخصص جراح بینی در کرج