بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در سعادت آباد
بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد
بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در سعادت آباد
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد

بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد

پزشک متخصص زنان پزشکی است که توانایی و مهارت لازم برای جراحی معالجه و درمان موارد مرتبط با زنان از جمله بیماری‌های دستگاه تناسلی زنان، زایمان و نازایی را دارد. از همین جهت نقش پراهمیتی در سلامت و تندرستی بانوان و به دنبال آن از جهت نقش مهم بانوان در خانواده، در سلامتی خانواده نیز دارا است.

بهترین دکتر زنان و زایمان در سعادت آباد

در این صفحه میخواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر زنان و زایمان سعادت آباد و معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

پزشک متخصص زنان:

پزشک متخصص زنان و زایمان همواره تلاش می‌کند که میزان فهم و آگاهی مردم را در موردنیازهای مراقبتی زنان افزایش دهد تا خطر مبتلا شدن بانوان به بیماری‌ها و سرطان‌های شایع زنان را در سطح خانه و در سطح اجتماع کاهش دهد.

اکثر خانم‌ها بر این باور هستند و معتقدند که تنها زنان متأهل نیاز به مراجعه به متخصص زنان و زایمان دارند و این تفکر فراگیر و رایج کاملاً اشتباه بوده است چراکه بانوان از همان زمان طفولیت به علت آناتومی خاص بدن به‌ویژه دستگاه ادراری تناسلی، ظرافت و تمایل ذاتی به حفظ زیبایی همیشه نیازمند رسیدگی و مراقبت‌های خاصی می‌باشند.

همه‌ی خانم‌های از سن ۲۰ تا ۷۹ سالگی می‌بایست به‌طور منظم و دقیق حداقل سالی یک‌بار جهت چکاپ و انجام آزمایش‌های سلامت از جمله تست‌های مثل تست پاپ اسمیر و یا تجویز واکسن hpv واکسن پیشگیری از سرطان دهانه رحم و زگیل تناسلی که از نه سالگی قابل تزریق هست به متخصص زنان مراجعه کنند.

با توجه به آمار چشم‌گیر آمار سرطان و بیماری‌های زنان، ناباروری، بیماری‌های عفونی به‌خصوص بیماری‌های مقاربتی زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، هپاتیت و ایدز (مراجعه منظم به متخصص زنان می‌تواند مانع از ایجاد و رشد ناگهانی غده‌های سرطانی، بیماری‌های عفونی و نازایی و …) در بین زنان شود.

همواره تأکید متخصص زنان بر این است که بانوان در صورت مشاهده و بروز علائم غیرطبیعی در ناحیه تناسلی، شکم، لگن، دفع ادرار و برهم خوردن نظم پریود باید در اولین فرصت به متخصص و پزشک زنان مراجعه کنند زیر این‌گونه علائم می‌توانند بسیار خطرناک باشند و بر سلامت درازمدت و حتی باروری زنان تأثیر گذارند، ازاین‌رو بی‌توجهی و تأخیر در درمان آن ها ممکن است باعث ایجاد اختلالات جبران ناپذیر و زیان‌بار بسیاری شود.

گرایش تخصص زنان و زایمان از دیدگاه علم پزشکی:

گرایش تخصص زنان و زایمان از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین و گسترده‌ترین شاخه‌های علم پزشکی است که روش‌های درمانی متفاوتی از جمله جراحی و طبی دارد. متخصص زنان ابتدا مراحل آموزش یک پزشک عمومی را طی می‌کند و سپس به‌طور تخصصی با بیماری‌های که در ارتباط با حوزه بانوان و دستگاه تناسلی زنان، بارداری، ناباروری و دیگر انواع بیماری‌های داخلی مرتبط با زنان هست به‌طور تخصصی و دقیق آشنا می‌شود و توانایی تشخیص و معالجه آنها را به صورت طبی و جراحی کسب می‌کند.

حوزه فعالیت بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد:

به دلیل گستره‌ی وسیع حوزه‌ی کاری متخصص زنان و زایمان، این پزشکان آموزش‌های پزشکی متنوع و مختلفی را گذرانده‌اند که در نتیجه توانایی و مهارت لازم برای فعالیت در چندین زمینه را دارا هستند. دسته‌بندی فعالیت‌های متخصص زنان متناسب با نوع فلوشیب آن ها درزمینه‌های آنکولوژی زنان، نازایی و ناباروری، پرینالوژی، اختلالات کف لگن در زنان، لاپاراسکوپی (جراحی درون بین زنان) متفاوت می‌باشد.

حوزه تشخیص:

در اولین مرحله مراجعه بیمار فعالیت و هدف اصلی متخصص زنان تشخیص نوع مشکل بیمار می باشد. متخصص زنان ابتدا با مشاوره بیمار می‌تواند تا حدودی از علائم ایجاد شده در بیمار مطلع شود و بعد از معاینه و بررسی نتیجه‌ی آزمایش‌های بیمار، مشکل بیمار موردنظر را تشخیص داده و اقدامات لازم برای درمان و معالجه را تجویز می‌کند.

درمان بیماری‌های دوران بلوغ با بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد:

اغلب و به‌طور معمول دختران ما به دلایل فرهنگی و حجب و حیا که در فرهنگ ما نهادینه است، بیان کردن مشکلات مرتبط با دستگاه تناسلی و دوره‌های ماهیانه و … امری سخت و دشوار است.

متخصص زنان یک مشاور مورد اعتماد برای دختران می‌باشد، کمک می‌کند تا بدون هیچ ترس و نگرانی مسائل زنانه خود مانند درد شدید دوران عادت‌های ماهیانه و خونریزی‌های که عادی نیستند و احتمال بروز بیماری می‌باشد، ترشحات بی‌رویه و بد بوی واژن و … را به‌راحتی و بدون خجالت بیان کنند و دستورالعمل‌های مراقبتی و درمانی را برای مراقبت از خود فراگیرند.

دختران عزیز برای انجام تست سلامت به‌طور منظم به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند.

درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان و بیماری‌های مقاربتی:

بعضی از انواع سرطان، عفونت و بیماری‌های مقاربتی همچون زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، هپاتیت و ایدز که از آنها نام‌برده شد، تماماً از مواردی هستند که در پیشگیری از مبتلا شدن به آنها مهم‌ترین راه رعایت بهداشت فردی و جنسی مانند استفاده از کاندوم و پرهیز از روابط جنسی حفاظت نشده و پرخطر در هر یک از دو طرف رابطه جنسی است.

توصیه ما این است که در صورت مشاهده هرگونه ترشحات بد بو و غیر نرمال، خارش و سوزش بیش‌ازحد دستگاه تناسلی، وجود ضایعات در این ناحیه باید فوراً به متخصص زنان مراجعه کنید، زیرا علائم عفونت منتقله ی جنسی در زنان بسیار مشابه با علائم و نشانه‌های دیگر بیماری‌ها می باشد که توانایی تشخیص دقیق و درست را فقط متخصص زنان داراست.

درمان بی‌اختیاری ادرار توسط بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد:

بیماری بی‌اختیاری ادرار در بین زنان دلایل گونان و مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها زایمان‌های مکرر می باشد. متخصص زنان در درمان بی‌اختیاری ادرار زنان با در نظر گرفتن شدت بی‌اختیاری، شرایط بدنی فرد و میزان فعالیت‌های او روش‌های گوناگونی را از مصرف دارو تا انجام ورزش‌های خاص و حتی در مواردی با توجه به تشخیص، جراحی را توصیه می‌کند.

درمان کیست‌های تخمدان و فیبروم رحمی (میوم):

همه‌ی خانم‌ها کیست تخمدان و فیبروم یا میوه رحمی را شنیده‌اند و حتی می‌توان گفت بسیاری آن را تجربه کرده‌اند. یکی از شایع‌ترین و دیده‌شده‌ترین بیماری‌ها در بین خانم‌ها کیست تخمدان و فیبروم رحمی است و مهم‌ترین و مشهودترین نشانه‌ی آنها بر هم خوردن نظم عادت‌های ماهیانه و یا خونریزی زیاد است.

درمان کیست تخمدان در اغلب موارد داروی خوراکی و در بعضی موارد جراحی به‌خصوص لاپاراسکوپی و درمان فیبروم یا میوم رحمی، در صورت بروز علائم جراحی است.

منظم کردن چرخه قاعدگی همراه با بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد:

منظم نبودن چرخه‌ی عادت‌های ماهیانه زنگ خطری برای بانوان است که دلایل مختلفی از جمله افسردگی و استرس، اختلال هورمونی، کیست تخمدان، عفونت، سرطان و … دارد. اگر این تأخیر بیش از ۷ تا ۱۰ روز باشد، نگران‌کننده است و باید حتماً به متخصص زنان برای بررسی و درمان مراجعه کرد.

مراقبت‌های بارداری:

اهمیت دوران بارداری خانم‌ها و نیاز مهم و شدیدی که به توجه و مراقبت در زمینه‌های تغذیه‌ای، عاطفی و سلامتی دارند امری مشهود و آشکار است. دوران بارداری برای یک خانم از جنبه‌های گوناگونی دوره‌ی زمانی بسیار مهم و حساسی می باشد.

توصیه می‌شود که خانم‌ها از ابتدای دوران بارداری زیر نظر متخصص زنان باشند تا از به وجود آمدن بیماری‌هایی مانند دیابت، فشارخون، ترکیدن کیسه آب و … که ممکن است برای زنان باردار رخ دهد، به‌موقع مطلع و مراقبت و روش‌های درمانی لازم را جهت حفظ و پایداری سلامت خود و فرزندشان دریافت کنند.

درمان‌های نازایی:

بر طبق آمار به دلیل تغذیه‌ی نامناسب و شرایط زندگی ناباروری در افراد رو به افزایش یافتن می باشد. زنانی که سابقه بیماری مرتبط با نازایی و امثال آن دارند می‌توانند با مراجعه کردن به‌موقع به متخصص زنان اقدامات و کارهای لازم جهت حفظ باروری را انجام دهند و بیماری که عامل ناباروری می باشد را معالجه کنند.

در مواردی که یک خانم به هر دلیلی مایل به اقدام به بارداری در سن بالای سی پنج سال است، می‌تواند با مشاوره و تحت نظر متخصص زنان و مامایی برای حفظ باروری از فریز تخمک و یا جنین استفاده کنند.

یائسگی:

یکی از نگرانی‌های زنان یائسگی و عوارض ناخوشایند آن است که با مشاوره و تحت نظر بودن توسط متخصص زنان می‌توانند این دوران را بدون عارضه و به‌راحتی طی کنند. خانم‌ها در حدود سن ۴۵ تا ۵۰ سالگی وارد مقطع یائسگی می‌شوند و از اینجا به بعد بیشتر در معرض خطرات ابتلا به بعضی بیماری‌ها هستند.

از این‌ جهت باید بعد از یائسگی هرسال جهت معاینه و انجام تست‌های نظیر پاپ اسمیر و ماموگرافی و … و به متخصص زنان مراجعه کنند. برخی از خانم‌ها نیز به دلیل متفاوتی زودتر وارد دوران یائسگی می‌شوند که توسط متخصص زنان قابل کنترل و یا درمان می باشد.

تفاوت متخصص زنان و ماما در چیست؟

ماما به صورت ویژه برای امور قبل و بعد از بارداری آموزش دیده است و نیازهای مراقبتی از زمانی که مادر برای زایمانش در بیمارستان بستری می‌شود تا لحظه زایمان و به دنیا آمدن نوزاد و آموزش‌های نحوه شیردهی بر عهده ماما می باشد. در طی این مراحل ماما باید هوشیار باشد تا در صورت بروز هرگونه بیماری و مشکل، متخصص زنانی که مسئولیت بیمار را به عهده دارد را در جریان بگذارد.

اما متخصص زنان برای درمان همه‌ی بیماری‌ها و رخدادهای مرتبط با زنان از جمله بارداری زایمان و نحوه‌ی درمان آنها به صورت طبی و یا جراحی به‌صورت تخصصی آموزش دیده است. متخصص زنان از آنجایی که علاوه بر تخصص زنان، دوره‌های یکی پزشک عمومی را هم گذرانده است به علت احاطه بر طبق به‌خوبی با آناتومی، فیزیولوژی تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی دارد این آگاهی و تخصص موجب ایمنی همه‌جانبه و رضایت خاطر در بیمار در تمامی مراحل معالجه و مراقبتی به‌ویژه دوران بارداری و زایمان می‌شود.

بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد

همانطور که مطالعه نمودید؛ با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در سعادت آباد بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال متخصص تعیین جنسیت کودک هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تعیین جنسیت کودک در سعادت آباد می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد، بهترین فوق تخصص زنان و زایمان در سعادت آباد، بهترین دکتر زنان و زایمان در سعادت آباد، بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در سعادت آباد کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص زنان و زایمان، لیست متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد