بهترین متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در تهرانپارس
بهترین متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس
بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در تهرانپارس
نام پزشک متخصص
تخصص پزشک
0912345678
021-1234000
www.taplo.ir

آدرس

تماس
گالری عکس

بهترین متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس

بهترین متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس

در این صفحه می‌خواهیم به راهنمای انتخاب بهترین دکتر هومیوپاتی تهرانپارس و معرفی تعدادی از بهترین متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس بپردازیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین دکتر هومیوپاتی در تهرانپارس:

نوع تغذیه در حفظ سلامت فرد نقش موثری را ایفا می‌کند. با رعایت اصول تغذیه، فرد در زندگی خود کمتر دچار مشکلات جسمانی و روحی می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده تشخیص بهترین متخصص تهومیوپاتی در تهرانپارس بسیار حائز اهمیت است.

کشف هومیوپاتی:

در این متن میخواهیم در مورد موضوعی به نام هومیوپاتی با شما سخن بگوییم. هومیوپاتی اولین بار توسط ساموئل هانمن پزشک آلمانی کشف شد. از این داروها برای درمان مشکلات روحی و جسمی استفاده میشود. داروهای هومیوپاتی درسال 1938 مورد تایید سازمان تایید غذا و داروی آمریکا قرار گرفت. شایان ذکر است که 75% این داروها گیاهی می‌باشد. شاید این اسم را (هومیوپاتی) بر روی تابلوی پزشکان و یا بر روی کارت ویزیت آن ها دیده باشید اما معنای آن را ندانید.

به عبارت ساده میتوان هومیوپاتی را این گونه توضیح داد:

هومیوپاتی روش درمانی خاصی می باشد که در آن با تحریک دقیق سیستم ایمنی وحیاتی بسیار توسط داروهای خاص هومیوپاتی بیماران را میتوان درمان کرد. در هومیوپاتی تکیه بر درمان توسط قوای حیاتی و درمانی خود بسیار است.

نکاتی در مورد تفاوت بین هومیوپاتی و علم پزشکی امروزی:

همه ی شما میدانید که اگر فردی مثلا دارای بیماری سر درد باشد برای او مسکن و داروهای ضد درد و میگرن تجویز خواهد شد و توسط این داروها به خوبی این درد کنترل می شود؛ اما از آن جایی که از ریشه درمان نشده است وعلت سردرد همچنان باقی است به محض قطع این دارو ها سردرد دوباره باز خواهد گشت. این در حالی است که در هومیوپاتی برای خود درد دارویی تجویز نمی شود بلکه برای علت آن تجویز شده بنابراین آن درد پس از برطرف شدن علت از بین رفته و دیگر بازنخواهد گشت.

هومیوپاتی و انرژی درمانی:

تا چندین سال قبل مردم گمان میبردند که هومیوپاتی نوعی انرژی درمانی است که با رسیدگی به روح و روان درد را درمان میکند؛ اما باید متذکر شویم که ابزار درمانی این طب دارویی بوده و از این طریق امراض را درمان میکند نه از طریق انرژی درمانی.

مواد تشکیل دهنده‌ی داروهای هومیوپاتی:

بعضی از این داروها مانند بابونه، شقایق، رازیانه و …10 تا 15% معدنی است مانند کلسیم، منیزیم، روی و 10% جانوری مثل شیر یا عسل یک زنبور خاص از آن جایی که داروهای هومیوپاتی به میزان زیاد رقیق شده اند و طبیعی هستند عوارض جانبی ندارند.

مصرف همزمان داروهای هومیوپاتی و داروهای شیمیایی:

اعضای انجمن هومیوپاتی بر این باورند که مصرف همزمان داروهای هومیوپاتی و شیمیایی عملکرد خوبی را نشان نخواهد داد، چرا که داروهای هومیوپاتی سیستم ایمنی را تحریک میکند ومصرف داروی شیمیایی باعث میشود که نتیجه ی بدی را مشاهده کنیم؛ اما داروهای هومیوپاتی به علت رقیق بودن تاثیر خاصی بر روی داروهای شیمیایی نمیگذارند. به همین علت است که اگر شما داروهای شیمیایی مصرف میکنید میتوانید در کنار آن از داروهای هومیوپاتی استفاده کنید. در اصل مصرف داروهای شیمیایی قطع نمی شود اما به مرور زمان کاهش می یابد. به عنوان مثال فردی که در حال مصرف 3 نوع داروی فشار خون است بعد از چند ماه استفاده از داروهای هومیوپاتی یکی از داروهای او کاسته می شود.

چه نوع بیماریهایی با هومیوپاتی درمان می‌شود؟

با مطالعه ی متن بالا میتوان متوجه شد که هومیوپاتی یک روش درمانی است که به وسیله ی داروهای گیاهی و جانوری صورت میگیرد و نوعی انرژی درمانی نیست. در این قسمت سئوال مطرح می شود که کدام بیماری ها توسط طب هومیوپاتی درمان می شوند؟

هومیوپاتی یکی از رشته‌های طب مکمل است که به بهبود بسیاری از بیماریهای جسمی و ذهنی کمک می‌کند.

 طب مکمل یا جایگزین به موازات علم پزشکی رایج یکی از شاخه‌های طب بوده که شامل 90 رشته‌ی درمانی هومیوپاتی، کایروپرکتیک، طب سوزنی وگیاه درمانی است. در اصل هومیوپاتی به معنای مشابه درمانی می باشد. هومیوپاتی سعی بر آن دارد که بدن را تحریک کرده تاخود مشکلات جسمی وذهنی فرد را حل کند.

ابزار درمانی هومیوپاتی:

در ابتدای متن برایتان گفتیم که ابزار درمانی هومیوپاتی داروست اما باید بدانید که طب هومیوپاتی متکی بر تجویز دارو نیست. برای مثال در هنگام سوختگی به جای استفاده از آب سرد برای تسکین و التیام، آبی با حرارت ملایم بر روی محل سوختگی ریخته می شود که در کاهش درد و بهبود زخم بسیار موثر است.

بیماریهایی که توسط این طب درمان می‌شوند عبارت‌اند از:

بیماری هایی که توسط این طب درمان می‌شوند بسیارند برای مثال: افسردگی، وسواس، اظطراب و مشکلات جسمی مانند آلرژی، سینوزیت، سردردهای مزمن، دیسک کمر ومسائل گوارشی.

چه کسانی هومیوپاتی را در ایران انجام میدهند؟

طبق قوانین ایران افراد عادی و عامی نمیتوانند از این طب استفاده کنند و تنها پزشکان عمومی و متخصصان، روانپزشکان و ماما ها میتوانند از این طب برای درمان افراد بهره ببرند؛ اما این به این معنا نیست که افراد عادی نمیتوانند این علم را یاد بگیرند، یادگیری این علم برای عموم آزاد است اما استفاده از آن برای درمان باید زیر نظر فردی متخصص صورت گیرد.

باید به این نکته توجه کنید که هومیوپاتی مانند هر علم دیگری محدوده ی عملکرد مشخصی داردو باید نسبت به افراد سودجو که به بهانه ی سفارش دارو از خارج یا به طول انجامیدن مدت درمان به فکر سوء استفاده مالی از بیماران هستند هشیار بود.

اگر به دنبال متخصص تغذیه هستید؛ شما را دعوت به مطالعه‌ی صفحه بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس می‌کنیم.

سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
کلمات کلیدی:

بهترین متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس، بهترین فوق تخصص هومیوپاتی در تهرانپارس، بهترین دکتر هومیوپاتی در تهرانپارس، بهترین دکتر فوق تخصص هومیوپاتی در تهرانپارس کیست؟، برد اختصاصی، لیست فوق تخصص هومیوپاتی، لیست متخصص هومیوپاتی در تهرانپارس